Ciaran og Ciara Skrevet 18. september #22561 Del Skrevet 18. september jukkapalme skrev (8 minutter siden): Ja, altfor tidlig. Skulle ønske hun hadde klart å bli rusfri og fortsatt levde 💔 Så talentfull hun var. Cassidy Tvillingene er helt enige, hun skrev så bra sanger.💔💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. september #22562 Del Skrevet 18. september Sparebank 1 reklamen er nå offisielt den mest irriterende reklamen jeg har sett… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 19. september #22563 Del Skrevet 19. september Jeg liker Marit Larsen bedre enn Marion Ravn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #22564 Del Skrevet 21. september Jeg spiser for først egang en ny Mövenpick-is med "Superpremium fløteis med smak av panna cotta, tilsatt frisk lemon curd-saus og deilige cookie dough-biter med ostesmak." og jeg kjenner at jeg svever av nytelse. Anbefales kaldt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 21. september #22565 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg spiser for først egang en ny Mövenpick-is med "Superpremium fløteis med smak av panna cotta, tilsatt frisk lemon curd-saus og deilige cookie dough-biter med ostesmak." og jeg kjenner at jeg svever av nytelse. Anbefales kaldt! Ooo, den hørtes god ut, må prøves 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #22566 Del Skrevet 21. september Disney Adult skrev (1 minutt siden): Ooo, den hørtes god ut, må prøves 😋 Gjør det! Gi tilbakemelding etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 21. september #22567 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg spiser for først egang en ny Mövenpick-is med "Superpremium fløteis med smak av panna cotta, tilsatt frisk lemon curd-saus og deilige cookie dough-biter med ostesmak." og jeg kjenner at jeg svever av nytelse. Anbefales kaldt! Er det norgesgruppenbutikkene, coop, eller rema som har den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #22568 Del Skrevet 21. september Kjøpte den hos ODA. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21. september #22569 Del Skrevet 21. september jukkapalme skrev (På 18.9.2024 den 21.49): Jeg husket at hun døde i 2011, men husket ikke at det var den datoen. Husker bedre det grusomme som skjedde her i Norge, det glemmer jeg aldri 💔 men utrolig trist at Amy Winehouse også ble en del av 27-klubben. Trist, men ikke overraskende. Hun levde jo et hardt og turbulent liv, stakkar 💔 Gleder meg til å se filmen. Hadde lyst til å se den på kino, men var syk i hele vår og da jeg ble bedre gikk den ikke lenger. Ja, trist, hun var jo veldig flink til å synge, nesten så jeg begynte å like jazz pga henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #22570 Del Skrevet 21. september jukkapalme skrev (På 18.9.2024 den 21.49): Jeg husket at hun døde i 2011, men husket ikke at det var den datoen. Husker bedre det grusomme som skjedde her i Norge, det glemmer jeg aldri 💔 men utrolig trist at Amy Winehouse også ble en del av 27-klubben. Trist, men ikke overraskende. Hun levde jo et hardt og turbulent liv, stakkar 💔 Gleder meg til å se filmen. Hadde lyst til å se den på kino, men var syk i hele vår og da jeg ble bedre gikk den ikke lenger. Var det jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #22571 Del Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg spiser for først egang en ny Mövenpick-is med "Superpremium fløteis med smak av panna cotta, tilsatt frisk lemon curd-saus og deilige cookie dough-biter med ostesmak." og jeg kjenner at jeg svever av nytelse. Anbefales kaldt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. september #22572 Del Skrevet 21. september Har bestilt litt mye garn igjen denne uken 🙈 Og enda mangler jeg noen nøster 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 21. september #22573 Del Skrevet 21. september Jeg skulle ønske at man kunne lage en katastrofefilm som Armageddon eller Deep Impact, hvor menneskeheten faktisk ble utslettet og ikke reddet i siste sekund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 21. september #22574 Del Skrevet 21. september Jeg har fått meg en ny favorittchips 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #22575 Del Skrevet 21. september Paneera skrev (2 minutter siden): Jeg har fått meg en ny favorittchips 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. september #22576 Del Skrevet 21. september Yellow Eye skrev (15 minutter siden): Jeg skulle ønske at man kunne lage en katastrofefilm som Armageddon eller Deep Impact, hvor menneskeheten faktisk ble utslettet og ikke reddet i siste sekund. Spoiler Det skjedde jo ikke i Armageddon, bare Willis sin karakter pluss et par andre som ble utslettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #22577 Del Skrevet 21. september Titania skrev (3 timer siden): Har bestilt litt mye garn igjen denne uken 🙈 Og enda mangler jeg noen nøster Er det garnius eller en annen med storsalg for tiden? @Titania Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21. september #22578 Del Skrevet 21. september Yellow Eye skrev (2 timer siden): Jeg skulle ønske at man kunne lage en katastrofefilm som Armageddon eller Deep Impact, hvor menneskeheten faktisk ble utslettet og ikke reddet i siste sekund. Men da er det ingen igjen til å lage film om det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 21. september #22579 Del Skrevet 21. september Cid skrev (2 timer siden): Skjul innhold Det skjedde jo ikke i Armageddon, bare Willis sin karakter pluss et par andre som ble utslettet. Jeg ser jeg skrev det på en dårlig måte. I Armageddon og Deep Impact menneskeheten reddet i siste liten, selv om en god del mennesker ble drept i Deep Impact. Men menneskeheten overlevde i begge filmene Jeg mente en slik katastrofe hvor alle mennesker ble utryddet. Det var forresten to karakterer til i Armageddon som ble drept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. september #22580 Del Skrevet 21. september (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Er det garnius eller en annen med storsalg for tiden? @Titania Egentlig ikke 😅 Adlibris har 10 % på ca alt i nettbutikken - og de har endelig noe garn jeg har ønsket meg en stund på lager, så da får det komme noen nøster hjem 😁 Jeg trenger noen par varme sokker, nye votter også syns jeg mummi-skjerfet er så fint (selv om jeg også har et giga-sjal jeg må få ferdig til meg selv etterhvert også 🙈) - så da vil jeg lage meg det også 😁 Edit: men strikkemekka har gode rabatter på forskjellige garntyper hver uke - så anbefaler å følge med der om du leter etter noe de fører 😁 Endret 21. september av Titania 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå