Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (8 minutter siden):

Ja, altfor tidlig. Skulle ønske hun hadde klart å bli rusfri og fortsatt levde 💔 Så talentfull hun var. 

Cassidy Tvillingene er helt enige, hun skrev så bra sanger.💔💔:rose::rose:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser for først egang en ny Mövenpick-is med "Superpremium fløteis med smak av panna cotta,
tilsatt frisk lemon curd-saus og deilige cookie dough-biter med ostesmak." og jeg kjenner at jeg svever av nytelse. :meditere: Anbefales kaldt!
7610026043818

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg spiser for først egang en ny Mövenpick-is med "Superpremium fløteis med smak av panna cotta,
tilsatt frisk lemon curd-saus og deilige cookie dough-biter med ostesmak." og jeg kjenner at jeg svever av nytelse. :meditere: Anbefales kaldt!
7610026043818

Ooo, den hørtes god ut, må prøves 😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (1 minutt siden):

Ooo, den hørtes god ut, må prøves 😋

Gjør det! :nikke: Gi tilbakemelding etterpå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

7610026043818

Er det norgesgruppenbutikkene, coop, eller rema som har den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 18.9.2024 den 21.49):

Jeg husket at hun døde i 2011, men husket ikke at det var den datoen. Husker bedre det grusomme som skjedde her i Norge, det glemmer jeg aldri 💔 :rose:

men utrolig trist at Amy Winehouse også ble en del av 27-klubben. Trist, men ikke overraskende. Hun levde jo et hardt og turbulent liv, stakkar 💔 Gleder meg til å se filmen. Hadde lyst til å se den på kino, men var syk i hele vår og da jeg ble bedre gikk den ikke lenger. 

Ja, trist, hun var jo veldig flink til å synge, nesten så jeg begynte å like jazz pga henne

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 18.9.2024 den 21.49):

Jeg husket at hun døde i 2011, men husket ikke at det var den datoen. Husker bedre det grusomme som skjedde her i Norge, det glemmer jeg aldri 💔 :rose:

men utrolig trist at Amy Winehouse også ble en del av 27-klubben. Trist, men ikke overraskende. Hun levde jo et hardt og turbulent liv, stakkar 💔 Gleder meg til å se filmen. Hadde lyst til å se den på kino, men var syk i hele vår og da jeg ble bedre gikk den ikke lenger. 

Var det jeg mente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

7610026043818

:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at man kunne lage en katastrofefilm som Armageddon eller Deep Impact, hvor menneskeheten faktisk ble utslettet og ikke reddet i siste sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paneera skrev (2 minutter siden):

Jeg har fått meg en ny favorittchips

IMG_1992.png

:spise::spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (15 minutter siden):

Jeg skulle ønske at man kunne lage en katastrofefilm som Armageddon eller Deep Impact, hvor menneskeheten faktisk ble utslettet og ikke reddet i siste sekund.

Spoiler

Det skjedde jo ikke i Armageddon, bare Willis sin karakter pluss et par andre som ble utslettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (3 timer siden):

Har bestilt litt mye garn igjen denne uken 🙈

Og enda mangler jeg noen nøster

Er det garnius eller en annen med storsalg for tiden?  @Titania

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yellow Eye skrev (2 timer siden):

Men da er det ingen igjen til å lage film om det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Det skjedde jo ikke i Armageddon, bare Willis sin karakter pluss et par andre som ble utslettet.

Jeg ser jeg skrev det på en dårlig måte.

I Armageddon og Deep Impact menneskeheten reddet i siste liten, selv om en god del mennesker ble drept i Deep Impact. Men menneskeheten overlevde i begge filmene 

Jeg mente en slik katastrofe hvor alle mennesker ble utryddet. 

Det var forresten to karakterer til i Armageddon som ble drept. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Er det garnius eller en annen med storsalg for tiden?  @Titania

Egentlig ikke 😅 Adlibris har 10 % på ca alt i nettbutikken - og de har endelig noe garn jeg har ønsket meg en stund på lager, så da får det komme noen nøster hjem 😁 Jeg trenger noen par varme sokker, nye votter også syns jeg mummi-skjerfet er så fint (selv om jeg også har et giga-sjal jeg må få ferdig til meg selv etterhvert også 🙈) - så da vil jeg lage meg det også 😁

image.thumb.jpeg.b1685c0ee2e9b5bd5003717fd6694e3d.jpeg

Edit: men strikkemekka har gode rabatter på forskjellige garntyper hver uke - så anbefaler å følge med der om du leter etter noe de fører 😁

Endret av Titania
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...