Cid Skrevet 27. juli #22201 Del Skrevet 27. juli Sola de skrev (19 minutter siden): Jeg får få noen som vet bedre enn meg hva som er hva inni maskinene til å denge løs på dem først Skulle hatt et sånt anlegg hvor man kaster ting oppi noe lava lignende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 27. juli #22202 Del Skrevet 27. juli Selv om kjendiser er helt vanlige folk, og det i noen tilfeller kan diskuteres hvor kjendis influensere er, så syns jeg allikevel det er litt gøy å se utstyr jeg har klargjort på jobb for utleie dukke opp synlig på instagrammen til en jeg har fulgt med på siden jeg gikk på ungdomsskolen 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli #22203 Del Skrevet 27. juli Titania skrev (1 time siden): Selv om kjendiser er helt vanlige folk, og det i noen tilfeller kan diskuteres hvor kjendis influensere er, så syns jeg allikevel det er litt gøy å se utstyr jeg har klargjort på jobb for utleie dukke opp synlig på instagrammen til en jeg har fulgt med på siden jeg gikk på ungdomsskolen 😁 Hvem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli Forfatter #22204 Del Skrevet 28. juli Jeg tror at "after eight" har krympet i størrelse. Det kjennes i alle fall slik ut, men smaker ok med appelsin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. juli #22205 Del Skrevet 28. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg tror at "after eight" har krympet i størrelse. Det kjennes i alle fall slik ut, men smaker ok med appelsin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #22206 Del Skrevet 29. juli Jeg vil aldri ha egne barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #22207 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (7 minutter siden): Jeg vil aldri ha egne barn. Andres barn derimot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #22208 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Andres barn derimot Uff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli Forfatter #22209 Del Skrevet 31. juli Jeg liker ikke dagens mote med syltynne bein på sittemøbler. Stankelbein!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli #22210 Del Skrevet 31. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg liker ikke dagens mote med syltynne bein på sittemøbler. Stankelbein!!! Helt enig! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli Forfatter #22211 Del Skrevet 31. juli Jeg liker ikke trender heller. Variert skal utvalget være, så det blir noe fint og brukbart for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. juli #22212 Del Skrevet 31. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg liker ikke dagens mote med syltynne bein på sittemøbler. Stankelbein!!! Er vel billigere å produsere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #22213 Del Skrevet 31. juli Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg liker ikke dagens mote med syltynne bein på sittemøbler. Stankelbein!!! Sola de skrev (1 time siden): Helt enig! Cassidy Tvillingene er også helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. juli #22214 Del Skrevet 31. juli Tiktok og andre lignende hvor folk legger ut korte klipp er fullstendig uinteressant for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli Forfatter #22215 Del Skrevet 31. juli Cid skrev (45 minutter siden): Er vel billigere å produsere. Kan nok hende det, men det ser bedre ut med skikkelige ben syns jeg. Tåler mer også. Cid skrev (13 minutter siden): Tiktok og andre lignende hvor folk legger ut korte klipp er fullstendig uinteressant for meg. Jeg er ikke på tiktok, men skjønner hva du mener. Er ofte enig. Mye er helt uinteressant. Så kommer alt det som er trendy å gjøre. Hvis en begynner, så må alle gjøre det samme...for det samlet likes. Skremming av babyer liker jeg ikke. Har sett en slik kaktusleke som gjentar lyder og beveger på seg; de aller fleste babyer blir redde av den, og de kan sitte i en barnestol, klemt fast, kan ikke komme bort...men de voksne bare ler, filmer og legger ut på nett for å få likes. Å gi babyene en sur sitron for første gang er ikke snilt. Det vrimler av slike morsomme foreldre der ute som med vilje gjør barnet vondt. Å utsette hunder for "morsomme ting" som de ikke burde ha gjort...jeg misliker det sterkt. Hundene lar eierne gjøre hva de vil, for de er veldig glade i dem...finner seg i alt, plageåndene fortsetter for å se hvor langt de kan gå...legger ut på nett og får likes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 31. juli #22216 Del Skrevet 31. juli Cid skrev (3 timer siden): Tiktok og andre lignende hvor folk legger ut korte klipp er fullstendig uinteressant for meg. Enig. Aldri hatt og skal ei aldri bruke Tiktok. Hjerneråte-app 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. juli #22217 Del Skrevet 31. juli KnekkeBørre skrev (1 time siden): Enig. Aldri hatt og skal ei aldri bruke Tiktok. Hjerneråte-app Og visstnok veldig lett å bli hekta på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 31. juli #22218 Del Skrevet 31. juli Jeg har ingen tillagte apper på telefonen min. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 31. juli #22219 Del Skrevet 31. juli Jeg drikker av og til koffeinfri kaffe, men jeg liker det ikke særlig godt.😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 31. juli #22220 Del Skrevet 31. juli Cid skrev (18 minutter siden): Og visstnok veldig lett å bli hekta på. De sier så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå