Hoppetaujenta Skrevet 15. mai Forfatter #21541 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (4 minutter siden): Sementsko? Metode som mafiaen bruker når folk de vil ha ryddet av veien, skal druknes. De støper menneskene levende, stående i en stor beholder med sement opp til knærne som når den har stivnet...kastes i havet og det er umulig å komme løs, sementen er blytung og fiendene dør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #21542 Del Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Metode som mafiaen bruker når folk de vil ha ryddet av veien, skal druknes. De støper menneskene levende, stående i en stor beholder med sement opp til knærne som når den har stivnet...kastes i havet og det er umulig å komme løs, sementen er blytung og fiendene dør. Svømme med fiskene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. mai #21543 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (13 minutter siden): Svømme med fiskene. *sove med fiskene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #21544 Del Skrevet 15. mai KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): *sove med fiskene Sett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. mai #21545 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (8 minutter siden): Sett? Sett nei? Jeg hakke sett noen ting. I ain't squeelin' 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. mai #21546 Del Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (På 14.5.2024 den 17.16): En babynyhet i dagens blaserte, kulørte presse; jeg syns ikke at navnet Helmer er fint til en liten unge. Eller en tenåring. Er man gammel nok så kan man bytte igjen selv. Nestemann blir kalt Sigurdsson 😎 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #21547 Del Skrevet 15. mai Boetica skrev (7 minutter siden): Nestemann blir kalt Sigurdsson 😎 Eller Dreyer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. mai #21548 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (10 minutter siden): Eller Dreyer. Du er for ung til å huske Sigurdsson ☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #21549 Del Skrevet 15. mai Boetica skrev (8 minutter siden): Du er for ung til å huske Sigurdsson ☺️ Og for gammel til å bry meg om Dreyer 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai Forfatter #21550 Del Skrevet 15. mai Pluss på med en Marve nå, så får vi litt mer å snakke om. Det blir sikkert en instababy det også og da kan hen kalle seg for Marvelous. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai #21551 Del Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Pluss på med en Marve nå, så får vi litt mer å snakke om. Det blir sikkert en instababy det også og da kan hen kalle seg for Marvelous. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai Forfatter #21552 Del Skrevet 15. mai 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai #21553 Del Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at du har en Hoppende Finonsdagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai Forfatter #21554 Del Skrevet 15. mai Jeg skal se tv litt og så hoppe i seng før ti. Opp tidlig i morgen også. Ha det hyggelig med gode venner der ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. mai #21555 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (36 minutter siden): Og for gammel til å bry meg om Dreyer 😛 Jeg bryr meg heller ikke om dreyer 🙂↔️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai #21556 Del Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg skal se tv litt og så hoppe i seng før ti. Opp tidlig i morgen også. Ha det hyggelig med gode venner der ute. Da ønsker Cassidy Tvillingene deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #21557 Del Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Pluss på med en Marve nå, så får vi litt mer å snakke om. Det blir sikkert en instababy det også og da kan hen kalle seg for Marvelous. Marve Fleksnes? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai Forfatter #21558 Del Skrevet 16. mai Ja, jeg kjenner ingen andre som heter/het det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. mai #21559 Del Skrevet 16. mai Jeg har ingenting imot å jobbe på nasjonaldagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 16. mai #21560 Del Skrevet 16. mai Jeg er glad 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå