Cid Skrevet 11. mai #21521 Del Skrevet 11. mai Odhrán Ó Máille skrev (2 timer siden): Som mennesker med psykiske lidelser Jeg har aldri tenkt sånt i hvert fall men hender jeg ønsker at jeg var venn med noen av dem fordi jeg knapt har venner så misunner litt hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. mai #21522 Del Skrevet 11. mai Håper Vidar, vinner i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 13. mai #21523 Del Skrevet 13. mai Jeg har sett på Thomas toget som voksen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 13. mai #21524 Del Skrevet 13. mai Innrømmer at det er noe kjent med brukeren over meg. At de er en tidligere bruker som er tilbake igjen. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai Forfatter #21525 Del Skrevet 14. mai En babynyhet i dagens blaserte, kulørte presse; jeg syns ikke at navnet Helmer er fint til en liten unge. Eller en tenåring. Er man gammel nok så kan man bytte igjen selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #21526 Del Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): En babynyhet i dagens blaserte, kulørte presse; jeg syns ikke at navnet Helmer er fint til en liten unge. Eller en tenåring. Er man gammel nok så kan man bytte igjen selv. Kulørte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai Forfatter #21527 Del Skrevet 14. mai Cid skrev (2 minutter siden): Kulørte? Fargerike glossy magasiner, sånn som se&hør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai #21528 Del Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Fargerike glossy magasiner, sånn som se&hør. Sofie du tenkte på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai Forfatter #21529 Del Skrevet 14. mai Det er det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #21530 Del Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): En babynyhet i dagens blaserte, kulørte presse; jeg syns ikke at navnet Helmer er fint til en liten unge. Eller en tenåring. Er man gammel nok så kan man bytte igjen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai Forfatter #21531 Del Skrevet 14. mai Jeg innrømmer at jeg legger meg nå. Natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #21532 Del Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg legger meg nå. Natta. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai Forfatter #21533 Del Skrevet 14. mai ....men youtuben fanget meg og først nå skal jeg i seng. Natta for andre gang. : 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #21534 Del Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): ....men youtuben fanget meg og først nå skal jeg i seng. Natta for andre gang. : Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt igjen vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai Forfatter #21535 Del Skrevet 14. mai Takk. Håper det går nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai #21536 Del Skrevet 14. mai Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk. Håper det går nå. Cassidy Tvillingene håper at du sover godt og drømmer søtt Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai Forfatter #21537 Del Skrevet 15. mai Takk, men det ble altfor kort. Opp seks og i tillegg lå jeg halvvåken og fulgte med på klokka i et par timer før jeg sto opp, Til fredag skal det soves skikkelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 15. mai #21538 Del Skrevet 15. mai Den eneste fobien jeg har er talassofobi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai Forfatter #21539 Del Skrevet 15. mai HUff, den forstår jeg godt at du har. Store dyp er vemmelige for meg også. Sett for mange filmer med sementsko. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #21540 Del Skrevet 15. mai Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): HUff, den forstår jeg godt at du har. Store dyp er vemmelige for meg også. Sett for mange filmer med sementsko. Sementsko? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå