Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Sola de skrev:

Det har gått mange dager nå 

Mhm...og jeg puster sakte sammen med henne ennå. Alt er ved det samme. 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg innrømmer, og innser under tvil, at jeg blir nødt til å kjøpe meg litt hjelp.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har langt større kunnskap om britisk og russisk historie enn hva jeg har om norsk historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2019 den 21.25, Aragorn ll Elessar skrev:

Jeg har langt større kunnskap om britisk og russisk historie enn hva jeg har om norsk historie.

Da har jeg en langt verre innrømmelse. Jeg kan mer om Kardashian familien enn om norsk historie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg syns det er helt idiotisk å kjøpe veske, klær og sånn mote greier til flere 1000 kr.

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Catalina Culès skrev:

Jeg syns det er helt idiotisk å kjøpe veske, klær og sånn mote greier til flere 1000 kr.

Kunne ikke vært mer enig der. Og det er trist at slikt kjøpepress florerer blant ungdommen. Håper trenden snur snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Jeg må innrømme da at jeg er en av de som bruker mye penger på klær! :ninja: Har mange dyre dresser, og mye sko. Klær har alltid vært en stor interesse..

qCQaxdV.png.95d3c53682f918ffc073fdf713dcfc5c.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste jeg har brukt på tøy er rundt 400-500 kr. Men som regel bruker jeg bare mellom 150 og 300 kr

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aragorn ll Elessar said:

Det meste jeg har brukt på tøy er rundt 400-500 kr. Men som regel bruker jeg bare mellom 150 og 300 kr

Gjelder det vinterklær også? Vinterjakke, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SVK skrev:

Gjelder det vinterklær også? Vinterjakke, osv.

Nå er det 5-10 år siden jeg kjøpte det vintertøyet jeg har. Så jeg husker ikke helt hva det kostet. Er mulig jeg brukte mer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Nå er det 5-10 år siden jeg kjøpte det vintertøyet jeg har. Så jeg husker ikke helt hva det kostet. Er mulig jeg brukte mer på det.

Kjøper ikke så ofte klær jeg heller, men er villig til å legge inn litt penger når det kommer til klær som gir ekstra varme. :fryser:

 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, SVK skrev:

Kjøper ikke så ofte klær jeg heller, men er villig til å legge inn litt penger når det kommer til klær som gir varme. :fryser:

 

I sommer kjøpte jeg nye buker og gensere på nesten 15 år. Jeg kjøper ikke nytt tøy før det tøyet jeg har er helt slitt ut. Ser ikke noe grunn til å kjøpe nytt tøy så lenge det jeg har ser skikkelig ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

              Jeg følger med på direktesendt nett-tv fra Jensen-saken... :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

              Jeg følger med på direktesendt nett-tv fra Jensen-saken... :ninja: 

Tror du på han eller gjermund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke: Jeg vet nesten ingenting om saken, d.v.s. det er det nok bare de to som gjør...så jeg venter på avgjørelsen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...