Cid Skrevet 8. november #24922 Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mhm...det blir en slik kapselting, men jeg må snuse litt for å finne en bra en på salg...og det har de vel ikke særlig salg på nå...må vente til januarsalget, etter at dere har kjøpt dere fattige på dyre julegaver til hverandre. Har du en å anbefale, Cid? Jeg kjøpte en billig en til noen hundre bare i 2012, første og eneste gangen jeg kjøpte noe sånt da alt smakte som vann for det meste 😛 godt mulig de har blitt bedre siden da, men jeg drikker for det meste vann uansett 🚰 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november Forfatter #24923 Skrevet 8. november Titania skrev (6 minutter siden): Jeg savner ben & Jerry’s baked Alaska is Da blir kveldens gave en til deg helt alene. (Har aldri smakt den - hva gir den deg av opplevelse?) Cid skrev (4 minutter siden): Jeg kjøpte en billig en til noen hundre bare i 2012, første og eneste gangen jeg kjøpte noe sånt da alt smakte som vann for det meste 😛 godt mulig de har blitt bedre siden da, men jeg drikker for det meste vann uansett 🚰 Ok, da er nok ikke du en "kaffemann", men te da? Liker du det? 1
Cid Skrevet 8. november #24924 Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da blir kveldens gave en til deg helt alene. (Har aldri smakt den - hva gir den deg av opplevelse?) Ok, da er nok ikke du en "kaffemann", men te da? Liker du det? Nei til begge men når det føles utvannet ut så er det ikke godt uansett 😜 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. november Forfatter #24925 Skrevet 8. november Cid skrev (2 minutter siden): Nei til begge men når det føles utvannet ut så er det ikke godt uansett 😜 Det er helt sant. Jeg fant ut selv at jeg kan jo styre vanninnholdet og kaffesmaken når jeg lager kaffe, så om jeg har en litt "svak" kaffe i utgangspunktet kan jeg få den sterkere ved å ha litt mindre vann i. Mitt valg. Jeg fant min gamle, men den hadde rare lyder, laget ikke helt varm kaffe og den lakk...så den må nok kastes ja. Forsøkte å bestille "presskannekaffe" nå, men menys sider er under omarbeiding, så jeg får vente litt. Godt det også. 1
Cid Skrevet 8. november #24926 Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er helt sant. Jeg fant ut selv at jeg kan jo styre vanninnholdet og kaffesmaken når jeg lager kaffe, så om jeg har en litt "svak" kaffe i utgangspunktet kan jeg få den sterkere ved å ha litt mindre vann i. Mitt valg. Jeg fant min gamle, men den hadde rare lyder, laget ikke helt varm kaffe og den lakk...så den må nok kastes ja. Forsøkte å bestille "presskannekaffe" nå, men menys sider er under omarbeiding, så jeg får vente litt. Godt det også. Nå har jeg vannkoker som gjester kan bruke til å lage kaffi om de vil (ikke at jeg har besøk 🤪) 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. november Forfatter #24927 Skrevet 8. november Cid skrev (2 minutter siden): Nå har jeg vannkoker som gjester kan bruke til å lage kaffi om de vil (ikke at jeg har besøk 🤪) Har ikke mye besøk jeg heller. Tror vi er mange som lever ganske stille sånn, men jeg har drukket pulverkaffe senest denne uka og det er noe helt annet i smak nå, enn for mange år siden. Det holder til folk om de kommer på besøk også, ja. 1
Titania Skrevet 8. november #24928 Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Da blir kveldens gave en til deg helt alene. (Har aldri smakt den - hva gir den deg av opplevelse?) Ok, da er nok ikke du en "kaffemann", men te da? Liker du det? Takk takk 😁 Husker ikke helt hva den smakte fordi det er en del år siden jeg spiste den sist. Men den var veldig god 😁 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. november Forfatter #24929 Skrevet 8. november Titania skrev (2 minutter siden): Takk takk 😁 Husker ikke helt hva den smakte fordi det er en del år siden jeg spiste den sist. Men den var veldig god 😁 Jeg tror deg. Har ikke smakt meg igjennom alle de B&J-isene på grunn av prisen. Min indre fornuftige husmor har holdt meg tilbake. Kanskje det skal bli et nyttårsforsett? Smake en helt ny hver lørdag? Ternongkast? Tenke litt på det tror jeg. 1 1
Cid Skrevet 8. november #24930 Skrevet 8. november Titania skrev (10 minutter siden): Takk takk 😁 Husker ikke helt hva den smakte fordi det er en del år siden jeg spiste den sist. Men den var veldig god 😁 Marshmallow og hvit sjokolade står det 1 1
Titania Skrevet 8. november #24931 Skrevet 8. november Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Jeg tror deg. Har ikke smakt meg igjennom alle de B&J-isene på grunn av prisen. Min indre fornuftige husmor har holdt meg tilbake. Kanskje det skal bli et nyttårsforsett? Smake en helt ny hver lørdag? Ternongkast? Tenke litt på det tror jeg. Hørtes ut som en god plan 😁 Jeg har smakt meg igjennom en del når jeg har vært hos pappa, de har vært vesentlig billigere der enn her, selv om prisene har jevnet seg en del de siste årene 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. november Forfatter #24932 Skrevet 8. november De er dyre syns jeg og ikke en halvliter is en gang. Det skulle ha vært en slags "happy hour" på dyre ting. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #24933 Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Da blir kveldens gave en til deg helt alene. (Har aldri smakt den - hva gir den deg av opplevelse?) Ok, da er nok ikke du en "kaffemann", men te da? Liker du det?
Hoppetaujenta Skrevet 9. november Forfatter #24934 Skrevet 9. november Frokosten var god. To med kjøttpølseskiver, sterk majones, tomatskiver og krydder. Jeg er mer enn fornøyd. ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #24935 Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Frokosten var god. To med kjøttpølseskiver, sterk majones, tomatskiver og krydder. Jeg er mer enn fornøyd. ❤️
Hoppetaujenta Skrevet 9. november Forfatter #24936 Skrevet 9. november Stekt egg og poteter og løk på skive = godt...så nå er jeg mett og vil se engelsk krim på teve igjen. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #24937 Skrevet 9. november Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Stekt egg og poteter og løk på skive = godt...så nå er jeg mett og vil se engelsk krim på teve igjen. 1
Stacy__ Skrevet 10. november #24938 Skrevet 10. november Jeg hadde aldri trodd at en runde med influensa skulle være så avslappende 😅🥲 Jeg er syk, kidsa i barnehagen og mannen på jobb. Det er så digg… 1
Hoppetaujenta Skrevet 10. november Forfatter #24939 Skrevet 10. november Stacy__ skrev (4 minutter siden): Jeg hadde aldri trodd at en runde med influensa skulle være så avslappende 😅🥲 Jeg er syk, kidsa i barnehagen og mannen på jobb. Det er så digg… Måtte tilstanden vare riktig lenge etter demses ønske! 🧞♀️*forumånden innvilger det herved* @Stacy__ 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 10. november #24940 Skrevet 10. november Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Måtte tilstanden vare riktig lenge etter demses ønske! 🧞♀️*forumånden innvilger det herved* @Stacy__
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå