Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg innrømmer at det gjorde godt å lytte til en artist som jeg har tenkt å lytte til lenge...og i dag ble det noe av.
Nydelig stemme helt for seg selv. :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Jeg innrømmer at det gjorde godt å lytte til en artist som jeg har tenkt å lytte til lenge...og i dag ble det noe av.
Nydelig stemme helt for seg selv. :nikke: 

Bieber?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...nei, aldri han. Ikke min greie skjønner du, men DU kan få kose deg med ham så mye du vil. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Haha...nei, aldri han. Ikke min greie skjønner du, men DU kan få kose deg med ham så mye du vil. ;) 

🏃‍♂️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anki-2.0 skrev (3 timer siden):

Jeg synes Smash er skikkelig pyton.

Folk er forskjellige og har forskjellig smak, vi elsker smash.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Jeg forstår ikke hvordan slike artikler kan være interessante for noen :vetikke:

https://www.tv2.no/underholdning/na-har-hun-solgt-boligen-under-prisantydning/17450296/

Her er det et stort bakteppe da av økonomisk rot.. huskjøp på huskjøp, lån med hinsides månedsbeløp i bank2 osv. og sillioner med snaps hver dag for å få det til. Så akkurat henne synes jeg de bør fokusere litt på med økonomi. Da hun nå vil hjelpe folk ut av økonomisk uføre men ikke har hatt ting på stell selv.. uten at det har kommet helt frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan sånne kunstig rike ville ha klart å plutselig måtte overleve på minsteutbetaling i trygd. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Her er det et stort bakteppe da av økonomisk rot.. huskjøp på huskjøp, lån med hinsides månedsbeløp i bank2 osv. og sillioner med snaps hver dag for å få det til. Så akkurat henne synes jeg de bør fokusere litt på med økonomi. Da hun nå vil hjelpe folk ut av økonomisk uføre men ikke har hatt ting på stell selv.. uten at det har kommet helt frem.

Hehe følger ikke med på bloggere osv jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Lurer på hvordan sånne kunstig rike ville ha klart å plutselig måtte overleve på minsteutbetaling i trygd. :klo: 

Hadde blitt en realitysjekk 🤪

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme det at jeg ikke er så flink til å gjøre det jeg kan utsette til i morgen og få det dobbelt så travelt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir i merkelig godt humør av denne her og kjører den på repeat så lenge jeg føler for det. :fnise: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg blir i merkelig godt humør av denne her og kjører den på repeat så lenge jeg føler for det. :fnise: 

Jeg også 🤩

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Vi Digger den også.:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg blir irritert over mennesker som ikke tenker seg om når de deler ting i SoMe, og ikke minst, ikke følger med. 

Eks: en jeg kjenner har ved flere anledninger skulle vise frem ting h*n er fornøyd med/stolt over, men samtidig delt personnummer til en annen person i samme slengen, i relativt åpne kanaler. Og det har vært godt synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...