Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #23481 Del Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg blir fullstendig satt ut av "Ren", selv om jeg har hørt spesielt èn låt mange ganger nå. Det treffer like hardt hver gang. Vi har det også sånn med enkelte sanger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden Forfatter #23482 Del Skrevet 11 timer siden ...og så har jeg forsøkt å kvinne meg opp til å avslutte og legge meg, men jeg har visst lim og sitter fast i tastaturet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #23483 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): ...og så har jeg forsøkt å kvinne meg opp til å avslutte og legge meg, men jeg har visst lim og sitter fast i tastaturet. Vi er også ganske ofte limt fast til tastaturet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7 timer siden #23484 Del Skrevet 7 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg blir fullstendig satt ut av "Ren", selv om jeg har hørt spesielt èn låt mange ganger nå. Det treffer like hardt hver gang. Ren hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden Forfatter #23485 Del Skrevet 3 timer siden Cid skrev (4 timer siden): Ren hva? Han er en ny og annerledes artist som skriver vonde tekster fulle av konflikter og måter å se ting på og han spiller gitar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden Forfatter #23486 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ser snutter på nett og i dag så jeg en hundelufter som hadde med seg en pose på stang, klar til bruk når den lille huker seg ned og det funket helt fint. Ikke noe tilgrising i omgivelsene. Glimrende! Det er noe helt annet enn å måtte ta det varme opp med pose og hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå