Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #23181 Del Skrevet 23. desember 2024 Cid skrev (55 minutter siden): Takk, du og vennen din Anton er gode venner å ha her Hyggelig at du liker det. Baktus2024 skrev (35 minutter siden): Jaja , det lakker og lir mot jul snart ..begynner vel å nærme seg etterhvert tenkte jeg skulle ut i skogen for å se meg ut et mulig juletre i slutten av uka . Et romjulstre? Fint det også. Kan pyntes der ute i skog og stå der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. desember 2024 #23182 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Hyggelig at du liker det. Et romjulstre? Fint det også. Kan pyntes der ute i skog og stå der. Romjula ? Det er jo lenge til.. apropos rommet ...her på jorda så får vi se juletre men ikke nissen, på den internasjonale romstasjonen får de ikke se juletre , kun nissen som fyker forbi på kryss og tvers...hmmm eller var det ufoer...UFOer med skjegg kanskje 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. desember 2024 #23183 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Hyggelig at du liker det. Et romjulstre? Fint det også. Kan pyntes der ute i skog og stå der. Ble dyra litt urolige nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #23184 Del Skrevet 23. desember 2024 (endret) Ja. De har et bilde av Cid på et tre og kaster piler på og brøler! Endret 23. desember 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. desember 2024 #23185 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ja. De har et bilde av Cid på et tre og kaster piler på og brøler! 🔑🚪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #23186 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg forstår ikke at noen våger å bo i disse luksusleilighetene her. Dusinvis av dem er i ferd med å synke ned i bakken og den fortsetter å gi etter cm for cm... Klapper alt sammen og lager elendighat for alle i nærheten også? 😢 Kjempekatastrofe! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. desember 2024 #23187 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Jeg forstår ikke at noen våger å bo i disse luksusleilighetene her. Dusinvis av dem er i ferd med å synke ned i bakken og den fortsetter å gi etter cm for cm... Klapper alt sammen og lager elendighat for alle i nærheten også? 😢 Kjempekatastrofe! Har z noe lignende live på BBC world ...11.sept 2001..hadde vært stortingsvalg dagen før ,der Stoltenberg fikk ca 20 prosent og den 11 så venter vi på at journalistene kom med stridsøksa , litt zapping for så begynte det hele, som fikk stortingsvalget til å være ubetydelig , som en ikke kunne tro sine egne øyne..😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. desember 2024 #23188 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Jeg forstår ikke at noen våger å bo i disse luksusleilighetene her. Dusinvis av dem er i ferd med å synke ned i bakken og den fortsetter å gi etter cm for cm... Klapper alt sammen og lager elendighat for alle i nærheten også? 😢 Kjempekatastrofe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. desember 2024 #23189 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg innrømmer Dere det beste i jula , klemz fra meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #23190 Del Skrevet 23. desember 2024 Haha...jeg tror jammen at jeg også må innrømme mengder av gode ting og en fredelig siste uke av dette året. Til alle sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. desember 2024 #23191 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg klarer ikke forstå hvordan folk tenker https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyOjVa/man-skjuten-vid-middag-over-en-kapris Dustete nok å true med å skyte noen om de tar den siste kapersen, men altså. Å faktisk gjøre det i tillegg. Når ble det å skyte noen en naturlig reaksjonsmåte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. desember 2024 #23192 Del Skrevet 23. desember 2024 Hadde blitt så dritsur hadde jeg fått julebesøk .åpnet døren , hvem i helvete er dere ?? Stikk av , er fasen ikke interessert i å se dere ... Hvem var dere da du ? Ok, får stikke skjorta ned i buksa og finne noe å reparere med..vil jo nødig sitte å stute , azz , jeg er ikke freelance journalist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. desember 2024 #23193 Del Skrevet 23. desember 2024 Titania skrev (1 time siden): Jeg klarer ikke forstå hvordan folk tenker https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyOjVa/man-skjuten-vid-middag-over-en-kapris Dustete nok å true med å skyte noen om de tar den siste kapersen, men altså. Å faktisk gjøre det i tillegg. Når ble det å skyte noen en naturlig reaksjonsmåte? Nei sånn skal det ikke være ..kan en ikke håndtere våpen så får man la det ligge i klesskapet 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. desember 2024 #23194 Del Skrevet 23. desember 2024 Baktus2024 skrev (5 timer siden): Jeg innrømmer Dere det beste i jula , klemz fra meg Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Haha...jeg tror jammen at jeg også må innrømme mengder av gode ting og en fredelig siste uke av dette året. Til alle sammen. Titania skrev (4 timer siden): Jeg klarer ikke forstå hvordan folk tenker https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyOjVa/man-skjuten-vid-middag-over-en-kapris Dustete nok å true med å skyte noen om de tar den siste kapersen, men altså. Å faktisk gjøre det i tillegg. Når ble det å skyte noen en naturlig reaksjonsmåte? Vi ønsker dere en fin og god jul.🎅🤶🎄🎄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 23. desember 2024 #23195 Del Skrevet 23. desember 2024 Nå har maska falt, er for sliten til å maskere, så nå har jeg trukket meg unna. Orker ikke mer small talk og høflig smiling. Må spare opp energi til morgen dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. desember 2024 #23196 Del Skrevet 23. desember 2024 Disney Adult skrev (4 minutter siden): Nå har maska falt, er for sliten til å maskere, så nå har jeg trukket meg unna. Orker ikke mer small talk og høflig smiling. Må spare opp energi til morgen dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #23197 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg innrømmer at jeg liker gammel Gasolin veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. desember 2024 #23198 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg liker gammel Gasolin veldig godt. Vi er helt Enige med deg, vi digger også det gamle fra Gasolin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. desember 2024 #23199 Del Skrevet 24. desember 2024 Titania skrev (14 timer siden): Jeg klarer ikke forstå hvordan folk tenker https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyOjVa/man-skjuten-vid-middag-over-en-kapris Dustete nok å true med å skyte noen om de tar den siste kapersen, men altså. Å faktisk gjøre det i tillegg. Når ble det å skyte noen en naturlig reaksjonsmåte? Jeg vet ikke hva kapers er en gang 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. desember 2024 #23200 Del Skrevet 24. desember 2024 Disney Adult skrev (7 timer siden): Nå har maska falt, er for sliten til å maskere, så nå har jeg trukket meg unna. Orker ikke mer small talk og høflig smiling. Må spare opp energi til morgen dagen. Så du kan våkne i dag som en Disney prinsesse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå