Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Cid skrev (55 minutter siden):

Takk, du og vennen din Anton er gode venner å ha her :)

Hyggelig at du liker det. :) 

Baktus2024 skrev (35 minutter siden):

Jaja , det lakker og lir mot jul snart ..begynner vel å nærme seg etterhvert :popcorn: tenkte jeg skulle ut i skogen for å se meg ut et mulig juletre i slutten av uka .

Et romjulstre? :)  Fint det også. Kan pyntes der ute i skog og stå der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Romjula ? Det er jo lenge til.. apropos rommet ...her på jorda så får vi se juletre men ikke nissen, på den internasjonale romstasjonen får de ikke se juletre , kun nissen som fyker forbi på kryss og tvers...hmmm eller var det ufoer...UFOer med skjegg kanskje 🤔

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Ble dyra litt urolige nå?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. De har et bilde av Cid på et tre og kaster piler på og brøler! :ninja: 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at noen våger å bo i disse luksusleilighetene her. Dusinvis av dem er i ferd med å synke ned i bakken og den fortsetter å gi etter cm for cm... Klapper alt sammen og lager elendighat for alle i nærheten også? 😢 Kjempekatastrofe!
82420198.jpg?imageId=82420198&x=0&y=19.6

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden):

Jeg forstår ikke at noen våger å bo i disse luksusleilighetene her. Dusinvis av dem er i ferd med å synke ned i bakken og den fortsetter å gi etter cm for cm... Klapper alt sammen og lager elendighat for alle i nærheten også? 😢 Kjempekatastrofe!

Har z noe lignende live på BBC world ...11.sept 2001..hadde vært stortingsvalg dagen før ,der Stoltenberg fikk ca 20 prosent og den 11 så venter vi på at journalistene kom med stridsøksa , litt zapping for så begynte det hele, som fikk stortingsvalget til å være ubetydelig , som en ikke kunne tro sine egne øyne..😔

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden):

:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...jeg tror jammen at jeg også må innrømme mengder av gode ting og en fredelig siste uke av dette året.
Til alle sammen. :gruppeklem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt så dritsur hadde jeg fått julebesøk .åpnet døren , hvem i helvete er dere ??  Stikk av , er fasen ikke interessert i å se dere ...

Hvem var dere da du ? Ok, får stikke skjorta ned i buksa og finne noe å reparere med..vil jo nødig sitte å stute , azz , jeg er ikke freelance journalist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Jeg klarer ikke forstå hvordan folk tenker

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyOjVa/man-skjuten-vid-middag-over-en-kapris

Dustete nok å true med å skyte noen om de tar den siste kapersen, men altså. Å faktisk gjøre det i tillegg.

Når ble det å skyte noen en naturlig reaksjonsmåte? 

Nei sånn skal det ikke være ..kan en ikke håndtere våpen så får man la det ligge i klesskapet 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus2024 skrev (5 timer siden):

Jeg innrømmer Dere det beste i jula , klemz fra meg 

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Haha...jeg tror jammen at jeg også må innrømme mengder av gode ting og en fredelig siste uke av dette året.
Til alle sammen. :gruppeklem:

Titania skrev (4 timer siden):

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nyOjVa/man-skjuten-vid-middag-over-en-kapris

Dustete nok å true med å skyte noen om de tar den siste kapersen, men altså. Å faktisk gjøre det i tillegg.

Vi ønsker dere en fin og god jul.🎅🤶🎄🎄

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har maska falt, er for sliten til å maskere, så nå har jeg trukket meg unna. Orker ikke mer small talk og høflig smiling. Må spare opp energi til morgen dagen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (4 minutter siden):

Nå har maska falt, er for sliten til å maskere, så nå har jeg trukket meg unna. Orker ikke mer small talk og høflig smiling. Må spare opp energi til morgen dagen.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg liker gammel Gasolin veldig godt. :rodmer:

Vi er helt Enige med deg, vi digger også det gamle fra Gasolin.:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (14 timer siden):

Jeg vet ikke hva kapers er en gang 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (7 timer siden):

Så du kan våkne i dag som en Disney prinsesse? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...