Cid Skrevet 21. desember 2024 #23161 Del Skrevet 21. desember 2024 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): 😌♥️ Vi har også skalert ned, men kjøpt mange gaver til Fattighuset, og gitt gave til et eldresenter som ønsker noen til beboere uten pårørende Dyre gaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. desember 2024 #23162 Del Skrevet 21. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Dyre gaver? Vi kjøpte for 2000 til Fattighuset. Og gav i tillegg noe vi hadde hjemme som var ubrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2024 #23163 Del Skrevet 21. desember 2024 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Vi kjøpte for 2000 til Fattighuset. Og gav i tillegg noe vi hadde hjemme som var ubrukt. Oi det var gavmildt snille dere ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. desember 2024 #23164 Del Skrevet 21. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Oi det var gavmildt snille dere ❤️ Takk. Vi hadde mulighet og råd og syns det var fint å bidra. Alt fra lego til boblejakker☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21. desember 2024 #23165 Del Skrevet 21. desember 2024 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): 😌♥️ Vi har også skalert ned, men kjøpt mange gaver til Fattighuset, og gitt gave til et eldresenter som ønsker noen til beboere uten pårørende Så snille dere er! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. desember 2024 #23166 Del Skrevet 21. desember 2024 SVK skrev (13 minutter siden): Så snille dere er! Takk😌 Håper det vil gjøre noen glade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. desember 2024 #23167 Del Skrevet 21. desember 2024 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Takk😌 Håper det vil gjøre noen glade Du er et fint menneske Fryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 21. desember 2024 #23168 Del Skrevet 21. desember 2024 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Takk😌 Håper det vil gjøre noen glade Jeg er sikker på at gavene vil gjøre mottakerne glade og at dere gjør en forskjell. ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. desember 2024 #23169 Del Skrevet 22. desember 2024 SVK skrev (12 timer siden): Jeg er sikker på at gavene vil gjøre mottakerne glade og at dere gjør en forskjell. ♥️ Takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. desember 2024 Forfatter #23170 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg liker snille mennesker som helt naturlig tenker på andres ve og vel. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. desember 2024 #23171 Del Skrevet 22. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg liker snille mennesker som helt naturlig tenker på andres ve og vel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 22. desember 2024 #23172 Del Skrevet 22. desember 2024 Jeg skippet messen i dag for første gang siden juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #23173 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg har ikke "ryddet til jul" i det hele tatt. Ingen røde lys, nisser, duker eller noe annet som roper "jul". Snart er det januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. desember 2024 #23174 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke "ryddet til jul" i det hele tatt. Ingen røde lys, nisser, duker eller noe annet som roper "jul". Snart er det januar. Samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #23175 Del Skrevet 23. desember 2024 (endret) Jeg har sluttet å si noe om det til folk når de spør om sånne juleting, for mange blir veldig overrasket når jeg sier at jeg ikke feirer jul. Det blir nesten som at de tror det er noe alvorlig galt med meg og det er det jo ikke. En får bare være seg selv og gå forbi dem som ikke liker annerledeshet. Det er antagelig deres tap. Ikke mitt. Hoppeloppa + @Cid + = venner Endret 23. desember 2024 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. desember 2024 #23176 Del Skrevet 23. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Jeg har sluttet å si noe om det til folk når de spør om sånne juleting, for mange blir veldig overrasket når jeg sier at jeg ikke feirer jul. Det blir nesten som at de tror det er noe alvorlig galt med meg og det er det jo ikke. En får bare være seg selv og gå forbi dem som ikke liker annerledeshet. Det er antagelig deres tap. Ikke mitt. Hoppeloppa + @Cid + = venner Takk, du og mannen din Anton er gode venner å ha her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. desember 2024 #23177 Del Skrevet 23. desember 2024 Jaja , det lakker og lir mot jul snart ..begynner vel å nærme seg etterhvert tenkte jeg skulle ut i skogen for å se meg ut et mulig juletre i slutten av uka . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. desember 2024 #23178 Del Skrevet 23. desember 2024 Baktus2024 skrev (10 minutter siden): Jaja , det lakker og lir mot jul snart ..begynner vel å nærme seg etterhvert tenkte jeg skulle ut i skogen for å se meg ut et mulig juletre i slutten av uka . Har du med øks? 🪓🌲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. desember 2024 #23179 Del Skrevet 23. desember 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Har du med øks? 🪓🌲 Nei. Jeg gnager det ned 🙂 inspirert av beverne på Geilo.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #23180 Del Skrevet 23. desember 2024 Nå har jeg sett mengder av filmsnutter om hunder som har det vondt i livet, noen har gitt dem opp, eller kastet dem i grøfta i en plastpose...og så blir de tatt inn på et slikt senter og gitt alle gode ting så de kommer seg litt til hektene igjen...de venter på at noen snille folk vil adoptere dem...venter og venter...men ingen vil ha dem, for de er ikke "søte nok". Månedene går. Årene går. De lever i sine små avlukker og får sin mat og litt stell, men ikke sitt eget menneske. Sin egen familie. Ensomhet. Mistro. Tristhet. Noen ganger løser det seg selv om ting var gitt opp, for et menneske som ser forbi de overfladiske tingene blir ens nye for alltid-hjem og dyret får blomstre, fordi mennesket tar godt vare på en og lar en utvikle seg på nytt. Jeg har sett mange, mange varianter av dette her og tenker stadig at...det burde ha vært slik for bortkomne mennesker også. Det finnes mange som har vært i grøfta, som lider og har det vondt, men det er det visst ikke så mange som tenker på. De er bare mennesker og de får greie seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå