Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (4 timer siden):

Logger dyrene av med?

Neida, de er her de. :) 

Freyja Valkyrie skrev (24 minutter siden):

Jeg syns det er koselig å pakke inn julegaver :gave:

DET unner jeg deg. Kos deg du. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (30 minutter siden):

Jeg syns det er koselig å pakke inn julegaver :gave:

Koseligere enn å vente på de i posten i hvert fall 😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt så mye at det ikke er vits med pakker til voksne barn og oss andre, så dette året tror jeg
at det ikke blir noen pakker på meg og det er greit det. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Jeg har sagt så mye at det ikke er vits med pakker til voksne barn og oss andre, så dette året tror jeg

God jul 😄

il_fullxfull.523630668_4gkn.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAH! :D Næmmen søte deg da...det var veldig snilt av deg og jeg setter en million ganger pris på det. :rodmer: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

God jul 😄

il_fullxfull.523630668_4gkn.jpg

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

HAH! :D Næmmen søte deg da...det var veldig snilt av deg og jeg setter en million ganger pris på det. :rodmer: 

:strix::strix:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Koseligere enn å vente på de i posten i hvert fall 😛

Kjøper i butikken jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Neida, de er her de. :) 

DET unner jeg deg. Kos deg du. :) 

Takk for det 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Det regner heftig her og jeg innrømmer at det er tusen ganger bedre enn snø. :hoppe: 

det gjør det her også........tenk om vi bor på samme sted 😉...... helt enig mye bedre med regn enn snø....

men trudde du likte kulde og snø :klo:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (59 minutter siden):

det gjør det her også........tenk om vi bor på samme sted 😉...... helt enig mye bedre med regn enn snø....

Haha...ja, tenk om det du! :fnise:  ...jeg er veldig glad i masse snø på et postkort tilsendt meg om sommeren,
når det er som varmest. ;) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Det regner heftig her og jeg innrømmer at det er tusen ganger bedre enn snø. :hoppe: 

Freyja Valkyrie skrev (3 timer siden):

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Haha...ja, tenk om det du! :fnise:  ...jeg er veldig glad i masse snø på et postkort tilsendt meg om sommeren,
når det er som varmest. ;) 

Vi liker også snøen best på postkort og på julekort.😉😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at bygda har sine rariteter ...mandag var jeg innom Sotra legevakt for å ta nye blodprøver , ettersom jeg har fastlege i en annen landsdel, så ble gjort..igår ringte laboratoriet på Haukeland sykehus..de hadde fått blod med mitt fødsels og personnr på , men ingen rekvisisjon så de lurte på hvem som hadde tatt blodprøvene og hva som skulle analyseres....heldigvis så var jeg i systemet til Haukeland eller så hadde legevakten her klart å rote bort viktige blodprøver , det er i seg selv ganske utrolig i 2024.. hmmm

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt problemer med å oppfatte teksten når jeg lytter til låtene deres, men nå har jeg funnet dem frem på nett...det er noe med dem stemningsmessig uten tekst og det ble enda klarere med tekst. Bevares. Jeg setter meg inn i deres ståsted så godt jeg kan og kjenner på stor tristhet. 😢 Greit. Så blir det en slik lørdag en stund. Tristheten kommer lett, for enda en venn av meg som jeg likte godt døde uventet i går og jeg fikk vite det nå. Det er en altfor tidlig alder å dra i syns jeg, men det var kanskje hans avtalte tid nå...så han gikk. Hjem. God reise. Håper vi sees igjen. :levendelys: :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Jeg har hatt litt problemer med å oppfatte teksten når jeg lytter til låtene deres, men nå har jeg funnet dem frem på nett...det er noe med dem stemningsmessig uten tekst og det ble enda klarere med tekst. Bevares. Jeg setter meg inn i deres ståsted så godt jeg kan og kjenner på stor tristhet. 😢 Greit. Så blir det en slik lørdag en stund. Tristheten kommer lett, for enda en venn av meg som jeg likte godt døde uventet i går og jeg fikk vite det nå. Det er en altfor tidlig alder å dra i syns jeg, men det var kanskje hans avtalte tid nå...så han gikk. Hjem. God reise. Håper vi sees igjen. :levendelys: :sukk: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 17.12.2024 den 19.41):

😌♥️

Vi har også skalert ned, men kjøpt mange gaver til Fattighuset, og gitt gave til et eldresenter som ønsker noen til beboere uten pårørende:hjerte:

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...