Yellow Eye Skrevet 21. september #22581 Del Skrevet 21. september Hovedgrunnen til at jeg ser på Alle mot 1, er fordi jeg synes Selda Ekiz er fin å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. september #22582 Del Skrevet 21. september Lur Venn skrev (11 timer siden): Ja, trist, hun var jo veldig flink til å synge, nesten så jeg begynte å like jazz pga henne Ja, kjempeflink, virkelig et stort talent. Samme her. Og jeg hater jazz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #22583 Del Skrevet 21. september jukkapalme skrev (25 minutter siden): Ja, kjempeflink, virkelig et stort talent. Samme her. Og jeg hater jazz. Cassidy Tvillingene Elsker Jazz, Vi Digger Louis Armstrong & Ella Fitzgerald. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september Forfatter #22584 Del Skrevet 22. september Jeg kan ikke forstå hvorfor så mange mennesker i verden bare blir født med en kraftig sangstemme som er sjelfullt vakker å høre på på alle vis...og jeg fikk det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #22585 Del Skrevet 22. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke forstå hvorfor så mange mennesker i verden bare blir født med en kraftig sangstemme som er sjelfullt vakker å høre på på alle vis...og jeg fikk det ikke. Bare å øve, ta sangtimer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september Forfatter #22586 Del Skrevet 22. september Cid skrev (6 minutter siden): Bare å øve, ta sangtimer osv. Jo, det er mulig, men man får ikke en nydelig sangstemme av den grunn. Noen har det slik fra de er født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #22587 Del Skrevet 22. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jo, det er mulig, men man får ikke en nydelig sangstemme av den grunn. Noen har det slik fra de er født. Alle har noe de er god på, du er god på å 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september Forfatter #22588 Del Skrevet 22. september Cid skrev (8 minutter siden): Alle har noe de er god på, du er god på å Det er for såvidt sant, for jeg har hoppet ut i verden og frem til dags dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #22589 Del Skrevet 22. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er for såvidt sant, for jeg har hoppet ut i verden og frem til dags dato. Tidsreise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september Forfatter #22590 Del Skrevet 22. september Må vel innrømme det, Sherlock. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 22. september #22591 Del Skrevet 22. september Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Jeg kan ikke forstå hvorfor så mange mennesker i verden bare blir født med en kraftig sangstemme som er sjelfullt vakker å høre på på alle vis...og jeg fikk det ikke. Da fikk du sikkert noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. september Forfatter #22592 Del Skrevet 22. september (endret) Lur Venn skrev (1 minutt siden): Da fikk du sikkert noe annet Ja, jeg fikk alle dere kvalitetsmennesker på dette forum. Endret 22. september av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22. september #22593 Del Skrevet 22. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, jeg fikk alle dere kvalitetsmennesker på dette forum. Og frierne 🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻🕺🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. september #22594 Del Skrevet 22. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jo, det er mulig, men man får ikke en nydelig sangstemme av den grunn. Noen har det slik fra de er født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 22. september #22595 Del Skrevet 22. september Jeg forstår ikke helt greia med fårikål. Altså det er ikke ille, men syns ikke det er noe spesielt ved det. Soggy kål, kokt får, og store pepperkorn som ikke er gøy å bite inn i? Ikke min greie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 22. september #22596 Del Skrevet 22. september Jeg har ikke gule øyner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 22. september #22597 Del Skrevet 22. september Hoppetaujenta skrev (11 timer siden): Ja, jeg fikk alle dere kvalitetsmennesker på dette forum. 🙂 åhåi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. september #22598 Del Skrevet 23. september dampet får er vel ok..ikke kålen...men fåret , pepperen og potetene er jo greit...men jeg har ikke muligheten til å bruke timesvis på å trekke det mest usunne kjøttet man kan spise, gjerne like bra...så gidder ikke tenke på det ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 23. september #22599 Del Skrevet 23. september samme med pinnekjøtt...har en stått med tryne opp i den gryta der i timesvis så orker man ikke smaken av det etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 23. september #22600 Del Skrevet 23. september Jeg har sett skiskyting for kvinner siden 90 tallet. Jeg har aldri sett på skiskyting for menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå