Cid Skrevet 15. september #22501 Del Skrevet 15. september Paneera skrev (5 minutter siden): Jeg har aldri lagd fårikål før, det skal jeg forsøke denne uka Du får det nok til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 16. september #22502 Del Skrevet 16. september Cid skrev (6 minutter siden): Du får det nok til Husker mamma lagde det hver høst, er så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. september #22503 Del Skrevet 16. september Jeg mener dyr og fugler er like mye verdt som mennesker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september Forfatter #22504 Del Skrevet 16. september Paneera skrev (8 timer siden): Husker mamma lagde det hver høst, er så godt Enkleste middagen å lage, for den lager seg egentlig selv, etter at alt er kuttet opp og lagt lagvis i gryta. @Paneera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. september #22505 Del Skrevet 16. september Freyja Valkyrie skrev (6 timer siden): Jeg mener dyr og fugler er like mye verdt som mennesker. Er du vegetarianer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #22506 Del Skrevet 16. september Freyja Valkyrie skrev (6 timer siden): Jeg mener dyr og fugler er like mye verdt som mennesker. Mennesker har heldigvis lengre levetid, aldri forstått hvorfor dyr har så lite levetid egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. september #22507 Del Skrevet 16. september Cid skrev (3 minutter siden): Mennesker har heldigvis lengre levetid, aldri forstått hvorfor dyr har så lite levetid egentlig. Papegøyer, skilpadder og elefanter kan bli gamle. Rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #22508 Del Skrevet 16. september Boetica skrev (Akkurat nå): Papegøyer, skilpadder og elefanter kan bli gamle. Rart. Tenker det hadde blitt mye mindre sorg blant dyreeiere om de kunne hatt kjæledyret sitt ut livet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #22509 Del Skrevet 16. september Jeg kunne aldri tenkt meg å bli vegetarianer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. september #22510 Del Skrevet 16. september Cid skrev (Akkurat nå): Tenker det hadde blitt mye mindre sorg blant dyreeiere om de kunne hatt kjæledyret sitt ut livet sitt. Ja, men det er jo greit å overleve kjæledyret, så man slipper å bekymre seg for hva som skjer med det når man dør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. september Forfatter #22511 Del Skrevet 16. september Jeg har fått en verdensomspennende samvittighet for alle kjæledyr som ikke blir godt behandlet den korte tiden de er hos menneskene sine. Savner et dyreklemmebilde her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. september #22512 Del Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg har fått en verdensomspennende samvittighet for alle kjæledyr som ikke blir godt behandlet den korte tiden de er hos menneskene sine. Savner et dyreklemmebilde her. Det gjelder dessverre både svinekjøttet og kyllingen vi kjøper i butikken. Det påstås at det er god dyrevelferd i Norge men det er det ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. september #22513 Del Skrevet 16. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har fått en verdensomspennende samvittighet for alle kjæledyr som ikke blir godt behandlet den korte tiden de er hos menneskene sine. Savner et dyreklemmebilde her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 16. september #22514 Del Skrevet 16. september Freyja Valkyrie skrev (8 timer siden): Jeg mener dyr og fugler er like mye verdt som mennesker. Så om du fikk valget mellom å redde et menneskeliv eller et dyreliv er det ikke sikkert du ville valgt å redde mennesket? Jeg synes dyr har høy verdi og at god dyrevelferd er viktig, men lite er verdt mer enn et menneskeliv er i min verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #22515 Del Skrevet 16. september Sjokoladepenge skrev (2 minutter siden): Så om du fikk valget mellom å redde et menneskeliv eller et dyreliv er det ikke sikkert du ville valgt å redde mennesket? Jeg synes dyr har høy verdi og at god dyrevelferd er viktig, men lite er verdt mer enn et menneskeliv er i min verden Enig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 16. september #22516 Del Skrevet 16. september (endret) Var i utgangspunktet ikke noe stor fan av Jørgine/Vegard, men jeg felte faktisk noen tårer når han kom i mål i Norseman. Herregud det bor mye i den mannen! Endret 16. september av powerpuffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #22517 Del Skrevet 16. september powerpuffen skrev (19 minutter siden): Var i utgangspunktet ikke noe stor fan av Jørgine/Vegard, men jeg felte faktisk noen tårer når han kom i mål i Norseman. Herregud det bor mye i den mannen! Funkygine og Harm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 16. september #22518 Del Skrevet 16. september Cid skrev (15 minutter siden): Funkygine og Harm? Yes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. september #22519 Del Skrevet 16. september powerpuffen skrev (3 minutter siden): Yes! Var hun også med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. september #22520 Del Skrevet 16. september Jeg orker ikke å lese lange innlegg på kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå