Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Det er jo opp til deg, men jeg var det. :)  

Jeg med var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe en boks med krokanis i dag og ha denne helga. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg skal kjøpe en boks med krokanis i dag og ha denne helga. :nigo: 

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper Märtha plutselig våkner i morgen og forlater Durek ved alteret og løper ut av kirken. Tenk så kult! :juhu: Så kan den sjarlatanen stå der med skjegget i postkassa. Vet at sjansen for det er mindre enn null, men håper likevel, haha 😂

Innrømmer at jeg syns synd på kongeparet vårt 💜 Først Durek og så «lille Marius» som har klikka helt. Hvem skulle tro i 1999 at den søte lille gutten bli en sånn drittsekk og kvinnemishandler? Den guttungen provoserer meg så grenseløst. Lever et jetsetliv og har vel knapt nok løftet en finger i hele sitt liv, reiser på diplomatpass og tror han kan gjøre akkurat som han vil bare fordi han er sønn av MM. Håper han blir fratatt diplomatpasset og havner i kasjotten. Han fortjener å straffes hardt for det han har gjort. 

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (21 minutter siden):

Jeg håper Märtha plutselig våkner i morgen og forlater Durek ved alteret og løper ut av kirken. Tenk så kult! :juhu: Så kan den sjarlatanen stå der med skjegget i postkassa. Vet at sjansen for det er mindre enn null, men håper likevel, haha 😂

Innrømmer at jeg syns synd på kongeparet vårt 💜 Først Durek og så «lille Marius» som har klikka helt. Hvem skulle tro i 1999 at den søte lille gutten bli en sånn drittsekk og kvinnemishandler? Den guttungen provoserer meg så grenseløst. Lever et jetsetliv og har vel knapt nok løftet en finger i hele sitt liv, reiser på diplomatpass og er bare en jævla kødd. Håper han blir fratatt diplomatpasset og havner i kasjotten. Han fortjener å straffes hardt for det han har gjort. 

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi håper at hun gir den svindleren og bedrageren på båten så fort som mulig.:klappe::klappe:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (24 minutter siden):

Sånn gjelder det med de fleste her 😜

Jepp, dette er de introvertes møteplass 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilsendt mer av journalen fra dps enn jeg bad om. Fordelen er at ting jeg slet med for 20 år siden, som er vanskelig nå også, kanskje kan hjelpe til i en ny adhd-utredning. 

Men samtidig vet jeg at jeg er dum som leser, for faen så vondt det er å lese om noen av tingene der 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt utmeldt av den ene siden av familien.
Det er aldri annen kontakt enn «høflighetsgreiene» når noen har bursdag, eller å takke for gaver. 
Og om det inviteres til noe, blir ca alle andre enn meg invitert.

På en måte bryr jeg meg ikke, på en annen side er det litt synd, fordi vi er så få fra før. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow....jeg leter på måfå og dette er den første gangen jeg ser noe sted; noen har mistet sine ufødte barn og har tatt bilde av dem og lagt med ved dødsannonsen. Noen fine minneord som gir bilder til fantasien. Akkurat som alle andre, men de skiller seg ut...sterkt å se. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Wow....jeg leter på måfå og dette er den første gangen jeg ser noe sted; noen har mistet sine ufødte barn og har tatt bilde av dem og lagt med ved dødsannonsen. Noen fine minneord som gir bilder til fantasien. Akkurat som alle andre, men de skiller seg ut...sterkt å se. :sukk: 

:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 9.9.2024 den 14.46):

Jeg var på Trondenes historiske senter i sommer, og der hadde de utstilt bittesmå trekister (10-15 cm lang) som aborterte fostre ble gravlagt i på 1100-tallet. Det vekket mange tanker og spørsmål i meg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høljer ned ute. Irriterer meg at det må komme så jævla mye regn når det først regner. Litt regn er ok og nødvendig, men i går og idag har det vært rene syndefloden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Det høljer ned ute. Irriterer meg at det må komme så jævla mye regn når det først regner. Litt regn er ok og nødvendig, men i går og idag har det vært rene syndefloden. 

Cassidy Tvillingene har også hatt noen kraftige regnbyger her i Bergen i dag vi.:regnsky::regnsky::regn::regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det også noen skikkelige kraftige regnbyger,  er som om hele himmelen åpner seg,  og det bøtter ned.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jaaa, var ute tidligere og plutselig kom det som en foss, måtte bare løpe hjem. Faktisk sinnsyke mengder, jeg rakk å bli helt gjennom våt i løpet av 5 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...