Frøkenfryden Skrevet 3. august #22301 Del Skrevet 3. august (endret) Innrømmer at når jeg ser folk på sparkesykkel i 90 km/t uten hjelm så tenker jeg at evolusjonen prøver å gjøre sitt..😗 Endret 3. august av Frøkenfryden 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. august #22302 Del Skrevet 3. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Innrømmer at når jeg ser folk på sparkesykkel i 90 km/t uten hjelm så tenker jeg at evolusjonen prøver å gjøre sitt..😗 Har sett små barn komme fykende forbi uten hjelm. Tør ikke tenke på hva som skjer når de treffer en stein, et hull i veien osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. august #22303 Del Skrevet 3. august Sola de skrev (Akkurat nå): Har sett små barn komme fykende forbi uten hjelm. Tør ikke tenke på hva som skjer når de treffer en stein, et hull i veien osv Helt koko. Rart ikke flere skader seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. august #22304 Del Skrevet 3. august Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Helt koko. Rart ikke flere skader seg. En vintermorgen jeg skulle på jobb, så jeg en fyr ta en piruett på isen med sparkesykkelen. Galskap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. august #22305 Del Skrevet 3. august Sola de skrev (24 minutter siden): En vintermorgen jeg skulle på jobb, så jeg en fyr ta en piruett på isen med sparkesykkelen. Galskap Det har jo vært dødsfall og flere vil det bli. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. august #22306 Del Skrevet 3. august Boetica skrev (Akkurat nå): Det har jo vært dødsfall og flere vil det bli. Dessverre. Ser daglig uvettig kjøring på sparkesykkel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. august #22307 Del Skrevet 3. august Sola de skrev (Akkurat nå): Dessverre. Ser daglig uvettig kjøring på sparkesykkel. Jeg og. Blir hel skrekkslagen når de kommer susende i nedoverbakkene her jeg bor. Så redd for å få en rett på panseret selv om jeg sneglekjører i boområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 3. august #22308 Del Skrevet 3. august Sola de skrev (14 minutter siden): Dessverre. Ser daglig uvettig kjøring på sparkesykkel. Uhellene er som oftest ikke et veldig pent syn.😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august Forfatter #22309 Del Skrevet 5. august Alle disse glossy menneskene og parene som står på førstesideoppslag i se&hør og aviser; jeg aner ikke hvem de er og jeg tar det som et sunnhetstegn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #22310 Del Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Alle disse glossy menneskene og parene som står på førstesideoppslag i se&hør og aviser; jeg aner ikke hvem de er og jeg tar det som et sunnhetstegn. Ser vi deg og Anton der en dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august Forfatter #22311 Del Skrevet 5. august Nei. Det kan jeg love 100% 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #22312 Del Skrevet 5. august Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Nei. Det kan jeg love 100% Ser du dyrene jage meg en dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august Forfatter #22313 Del Skrevet 5. august De kommer til å jage deg inn i søvnen på magisk vis og så blir du der, for du kan ikke komme deg ut igjen og DA jager de deg hver natt i søvne til ditt siste angstfylte skrik dør ut... 👺 🐲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #22314 Del Skrevet 5. august HJEEELP MEEEG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august Forfatter #22315 Del Skrevet 5. august Sorry, det kan vi ikke. 👺 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 5. august #22316 Del Skrevet 5. august 🆘 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. august Forfatter #22317 Del Skrevet 5. august Naij. 👹 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. august #22318 Del Skrevet 5. august Cid skrev (3 timer siden): HJEEELP MEEEG! Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Sorry, det kan vi ikke. 👺 Cid skrev (20 minutter siden): 🆘 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Naij. 👹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. august #22319 Del Skrevet 5. august Den som er klein til beins leve lenge kan. Bare putte på sjumilsstøvler i dette langstrakte land. Fly fra den ene kanten av landet i en fei, spesielt om man er seigere enn en sei 😉. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. august Forfatter #22320 Del Skrevet 6. august I avisa står det: "Den 78 år gamle filmskaperen David Lynch sier at han aldri kommer til å trekke seg tilbake, til tross for at han har fått påvist lungesykdom." Kjempefint at det går såpass bra at han er i kreativ vigør, men nyheten om hans sykdom gjør meg trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå