Ciaran og Ciara Skrevet 23. juli #22101 Del Skrevet 23. juli Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Årene går og så mye bombardement av nyheter og fæle ting som skjer i nåtid...så glemmer mange fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. juli #22102 Del Skrevet 24. juli Jeg er skuffet over salgssjefen og irritert på ene selgeren... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli Forfatter #22103 Del Skrevet 24. juli (endret) Jeg vil absolutt ikke ha en jacuzzi der jeg i fremtiden kommer til å bo. Noe så bortkastet kan jeg ikke tenke meg. Innendørs badekar er ok og vanlig do er det jeg vil ha. Vegghengt elendighet neitakk. Endret 24. juli av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juli #22104 Del Skrevet 24. juli Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Jeg vil absolutt ikke ha en jacuzzi der jeg i fremtiden kommer til å bo. Noe så bortkastet kan jeg ikke tenke meg. Innendørs badekar er ok og vanlig do er det jeg vil ha. Vegghengt elendighet neitakk. Er kjekkere å bade ute i kjølig luft da 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli Forfatter #22105 Del Skrevet 24. juli Cid skrev (1 minutt siden): Er kjekkere å bade ute i kjølig luft da 😄 Det kan du gjøre så mye du vil! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juli #22106 Del Skrevet 24. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det kan du gjøre så mye du vil! Ååå, inviterer du meg? 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli Forfatter #22107 Del Skrevet 24. juli I et tomt et ja. Uten vann er det vel ikke så gøy? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juli #22108 Del Skrevet 24. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): I et tomt et ja. Uten vann er det vel ikke så gøy? 🙍🏻♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli Forfatter #22109 Del Skrevet 24. juli Du må nok ta med deg svømmeføtter og dra på stranda hos deg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. juli #22110 Del Skrevet 24. juli Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Du må nok ta med deg svømmeføtter og dra på stranda hos deg selv. 🛖🔐🏃♂️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 24. juli #22111 Del Skrevet 24. juli Jeg har aldri helt skjønt betydningen til teksten i " I want it that way", likevel er det en bra låt sånn som "wonderwall" skjønner ikke den heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. juli #22112 Del Skrevet 24. juli Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg vil absolutt ikke ha en jacuzzi der jeg i fremtiden kommer til å bo. Noe så bortkastet kan jeg ikke tenke meg. Innendørs badekar er ok og vanlig do er det jeg vil ha. Vegghengt elendighet neitakk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli Forfatter #22113 Del Skrevet 25. juli Det er HELT stille utenfor bygget jeg sitter i. HELT stille. Ikke en bil, gressklipper, barn eller fugl. Fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. juli #22114 Del Skrevet 25. juli Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Det er HELT stille utenfor bygget jeg sitter i. HELT stille. Ikke en bil, gressklipper, barn eller fugl. Fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli Forfatter #22115 Del Skrevet 25. juli Magen følger sitt eget mønster og sier at jeg er sulten NÅ og ikke til lønsj. Ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 25. juli #22116 Del Skrevet 25. juli (endret) Jeg synes at mange Trump tilhengere fremstår helt virkelighetsfjern… Endret 25. juli av Cid 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juli Forfatter #22117 Del Skrevet 25. juli Cid skrev (39 minutter siden): Jeg synes at mange Trump tilhengere fremstår helt virkelighetsfjern… Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 25. juli #22118 Del Skrevet 25. juli Øl-MAGA! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. juli #22119 Del Skrevet 25. juli Hoppetaujenta skrev (På 24.7.2024 den 15.10): Jeg vil absolutt ikke ha en jacuzzi der jeg i fremtiden kommer til å bo. Noe så bortkastet kan jeg ikke tenke meg. Innendørs badekar er ok og vanlig do er det jeg vil ha. Vegghengt elendighet neitakk. Jeg anskaffet boblebadekar inne for mange år siden, men kan telle på en hånd hvor mange ganger det er brukt 😅 Vegghengt elendighet, derimot - sier jeg ja takk til neste gang do skal skiftes 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 25. juli #22120 Del Skrevet 25. juli Cid skrev (2 timer siden): Jeg synes at mange Trump tilhengere fremstår helt virkelighetsfjern… Var det ikke du som ikke brydde deg om det amerikanske valget? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå