Gjest No1*No1 Skrevet 16. juli #22061 Del Skrevet 16. juli 1 hour ago, Boetica said: Nå går det visst rykter her… om at det går rykter Må innrømme at jeg ble en smule nyskjerrig selv Rykter? Jeg har ikke hørt noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. juli Forfatter #22062 Del Skrevet 16. juli Cid skrev (5 timer siden): Er de i kjelleren sinte med? Veldig. Noen av dem knurrer så de mister pels. Så blir de enda sintere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. juli #22063 Del Skrevet 16. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Veldig. Noen av dem knurrer så de mister pels. Så blir de enda sintere. Har folka pels? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. juli Forfatter #22064 Del Skrevet 17. juli Cid skrev (12 timer siden): Har folka pels? Ja, men de er ikke folk, de er halvdyr og litt til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli #22065 Del Skrevet 20. juli Jeg gleder meg til sommeren er over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. juli #22066 Del Skrevet 20. juli Jeg gleder meg til sommeren kommer. Her har det ikke vært sommer siden i mai. Juni regnet bort, og følt som høsten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli #22067 Del Skrevet 20. juli Freyja Valkyrie skrev (9 minutter siden): Jeg gleder meg til sommeren kommer. Her har det ikke vært sommer siden i mai. Juni regnet bort, og følt som høsten. Har den ikke kommet nå der så kommer den vel nok ikke nå da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 20. juli #22068 Del Skrevet 20. juli Cid skrev (1 time siden): Har den ikke kommet nå der så kommer den vel nok ikke nå da? Det er ikke for sent enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli Forfatter #22069 Del Skrevet 20. juli Cid skrev (2 timer siden): Har den ikke kommet nå der så kommer den vel nok ikke nå da? Det er noe som heter sensommer også og august kan bli utålelig, sett fra mitt ståsted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #22070 Del Skrevet 20. juli Freyja Valkyrie skrev (5 timer siden): Jeg gleder meg til sommeren kommer. Her har det ikke vært sommer siden i mai. Juni regnet bort, og følt som høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #22071 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er noe som heter sensommer også og august kan bli utålelig, sett fra mitt ståsted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli Forfatter #22072 Del Skrevet 20. juli I dag, her og nå, er jeg helt skutt....trøtt og surrete av varmen i en dag som har vart uendelig. Vil sove. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #22073 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): I dag, her og nå, er jeg helt skutt....trøtt og surrete av varmen i en dag som har vart uendelig. Vil sove. Cassidy Tvillingene har det også sånn vi er helt i svime av varmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli Forfatter #22074 Del Skrevet 20. juli Har is i hus. Orker ikke å spise den. Er jeg syk? Kanskje bare veldig trøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli #22075 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Har is i hus. Orker ikke å spise den. Er jeg syk? Kanskje bare veldig trøtt. Korona? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #22076 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Har is i hus. Orker ikke å spise den. Er jeg syk? Kanskje bare veldig trøtt. Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring og så håper vi at du snart er bra igjen vår snille gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli Forfatter #22077 Del Skrevet 20. juli Cid skrev (3 minutter siden): Korona? Neida, jeg reagerer slik på for mye varme. Har vært så fint, grått og regntungt lenge og så kom varmen som en vegg. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg Godbedring og så håper vi at du snart er bra igjen vår snille gode venn @Hoppetaujenta Takk og Takk begge to. Håper det jeg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #22078 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Neida, jeg reagerer slik på for mye varme. Har vært så fint, grått og regntungt lenge og så kom varmen som en vegg. Takk og Takk begge to. Håper det jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juli #22079 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Neida, jeg reagerer slik på for mye varme. Har vært så fint, grått og regntungt lenge og så kom varmen som en vegg. Takk og Takk begge to. Håper det jeg også. Er heldigvis snart høst. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 20. juli #22080 Del Skrevet 20. juli Innrømmer at jeg elsker sommer. Skulle vært 23 grader hver dag i året for min del. Innrømmer også at jeg hev meg ut og bygget første delen av ikea garderoben helt alene 💪 og det gikk bra. Fungerer fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå