Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #22001 Del Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Rart å se at en kar som "Lavrans" blir fanget opp av "eliten" med en gang og de vil bli venner, male ham, intervjue ham og alt de kan klare for å si til verden at de kjenner nåtidens store snakkis. Blir malt av Vebjørn også, som selvfølgelig klarer å slippe fri sjelen hans i samme slengen. *sukk* Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Ååååå...så fryktelig fristende det er å handle garn fra "Temu"...for der er det så billig at jeg nesten ikke kan tro det. *hyyyyl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli #22002 Del Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Rart å se at en kar som "Lavrans" blir fanget opp av "eliten" med en gang og de vil bli venner, male ham, intervjue ham og alt de kan klare for å si til verden at de kjenner nåtidens store snakkis. Blir malt av Vebjørn også, som selvfølgelig klarer å slippe fri sjelen hans i samme slengen. *sukk* Lavrans hvem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli Forfatter #22003 Del Skrevet 9. juli Cid skrev (19 minutter siden): Lavrans hvem? Det er da bare en Lavrans folk har snakket om de siste ukene. Våkn opp, Cid. NÅ har han fått øye på deg også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli #22004 Del Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Det er da bare en Lavrans folk har snakket om de siste ukene. Våkn opp, Cid. NÅ har han fått øye på deg også. Følger ikke med på trend og nye kjente folk hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 9. juli #22005 Del Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ååååå...så fryktelig fristende det er å handle garn fra "Temu"...for der er det så billig at jeg nesten ikke kan tro det. *hyyyyl* Jaaa, føler'n. 1 stk broderingstråd koster 25kr, mens Temu selger 450 pakning til 300kr 🙃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli #22006 Del Skrevet 9. juli Disney Adult skrev (1 time siden): Jaaa, føler'n. 1 stk broderingstråd koster 25kr, mens Temu selger 450 pakning til 300kr 🙃 Bare å kjøpe da 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 9. juli #22007 Del Skrevet 9. juli Cid skrev (6 timer siden): Følger ikke med på trend og nye kjente folk hehe. Han kom på andre plass i The Voice, 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli #22008 Del Skrevet 9. juli (endret) Freyja Valkyrie skrev (7 minutter siden): Han kom på andre plass i The Voice, Husker det når jeg så ansiktet, mange var sinte fordi han ikke vant og kritiserte vinneren Endret 9. juli av Cid 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli Forfatter #22009 Del Skrevet 9. juli Jupp. Tror han ble skuffet selv også ja, men så heldig for han at selveste Lilli og søsteren av samme slaget omfavnet og støttet ham og har de ikke sluttet med det til dags dato, ja så holde de vel på ennå. Han har vært hjemme hos Lilli og overnattet. Hun ser nok en alternativjuvel i han der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli #22010 Del Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Jupp. Tror han ble skuffet selv også ja, men så heldig for han at selveste Lilli og søsteren av samme slaget omfavnet og støttet ham og har de ikke sluttet med det til dags dato, ja så holde de vel på ennå. Han har vært hjemme hos Lilli og overnattet. Hun ser nok en alternativjuvel i han der. Lilli? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli Forfatter #22011 Del Skrevet 9. juli Cid skrev (Akkurat nå): Lilli? Kjære deg. Bor du bak en diger blåbærbusk i skogen, eller? https://www.klikk.no/underholdning/lilli-bendriss-og-sosteren-aase-sydness-bor-i-samme-bygning-7096124 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli #22012 Del Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Kjære deg. Bor du bak en diger blåbærbusk i skogen, eller? https://www.klikk.no/underholdning/lilli-bendriss-og-sosteren-aase-sydness-bor-i-samme-bygning-7096124 Hvordan skulle jeg vite det når jeg ikke følger med på The Voice? vet du alt om det du ikke ser på? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli Forfatter #22013 Del Skrevet 9. juli Cid skrev (Akkurat nå): Hvordan skulle jeg vite det når jeg ikke følger med på The Voice? vet du alt om det du ikke ser på? Lilli Bendriss er ikke med på the voice. Hun er spøkelsesdamen som hele norge (nesten) er på fornavn med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli #22014 Del Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Lilli Bendriss er ikke med på the voice. Hun er spøkelsesdamen som hele norge (nesten) er på fornavn med. 😝 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli Forfatter #22015 Del Skrevet 9. juli Cid skrev (8 minutter siden): 😝 Nå sier jeg godnatt og kryper til sengs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. juli #22016 Del Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nå sier jeg godnatt og kryper til sengs. Misforståelser kan skje god natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli #22017 Del Skrevet 9. juli Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Nå sier jeg godnatt og kryper til sengs. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli #22018 Del Skrevet 11. juli (endret) Hoppetaujenta skrev (På 9.7.2024 den 13.12): Rart å se at en kar som "Lavrans" blir fanget opp av "eliten" med en gang og de vil bli venner, male ham, intervjue ham og alt de kan klare for å si til verden at de kjenner nåtidens store snakkis. Blir malt av Vebjørn også, som selvfølgelig klarer å slippe fri sjelen hans i samme slengen. *sukk* Men han er helt latterlig pen da Gresk gud. Endret 11. juli av Frøkenfryden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. juli #22019 Del Skrevet 11. juli Cid skrev (På 9.7.2024 den 22.07): Hvordan skulle jeg vite det når jeg ikke følger med på The Voice? vet du alt om det du ikke ser på? Han er bare veldig mye i nettaviser og insta og youtube osv. så hun tenkte nok han er vanskelig å unngå☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. juli #22020 Del Skrevet 11. juli Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Han er bare veldig mye i nettaviser og insta og youtube osv. så hun tenkte nok han er vanskelig å unngå☺️ Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå