Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det skal jeg. :nikke:  Skal spise langsomt og nyyyte. 

Det synes Cassidy Tvillingene at høres ut som en god plan.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (4 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke om trend, jeg går i det jeg liker.  

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 timer siden):

Jeg bryr meg ikke om trend, jeg går i det jeg liker.  

Samme her.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (47 minutter siden):

Samme her.

Og personlig så hater jeg å gå i korte sokker :P liker at det dekker en god del av legget. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (32 minutter siden):

Og personlig så hater jeg å gå i korte sokker :P liker at det dekker en god del av skjegget  

😳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (15 timer siden):

Og personlig så hater jeg å gå i korte sokker :P liker at det dekker en god del av legget. 

Da er du jo litt trendy likevel, for ankelsokker er visst ut 😊 Bryr meg ikke så mye om hva som er mote/in jeg heller og går i det jeg liker, men samtidig vil jeg ikke bruke ting som er helt ut heller, for da føler jeg meg gammel og utdatert 😂 Bruker mest klassiske ting som aldri går av moten. Du får aldri se meg i Mom jeans for å si det sånn, selv om det er aldri så in. Husker mødrene brukte sånne da jeg var liten på 80-tallet. Mange av dagens unge kler seg som dem. Du får ei heller se meg i høyvannsbukser, jeg liker laaaange bukser. Har kuttet ut skinny jeans, det føler jeg meg ikke vel i lenger, foretrekker jeans med rette ben. Og de må ha litt fasong og ikke henge som en søppelsekk.

Mote er en fascinerende ting, egentlig. Går i bølger og kommer stadig tilbake. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Da er du jo litt trendy likevel, for ankelsokker er visst ut 😊 Bryr meg ikke så mye om hva som er mote/in jeg heller og går i det jeg liker, men samtidig vil jeg ikke bruke ting som er helt ut heller, for da føler jeg meg gammel og utdatert 😂 Bruker mest klassiske ting som aldri går av moten. Du får aldri se meg i Mom jeans for å si det sånn, selv om det er aldri så in. Husker mødrene brukte sånne da jeg var liten på 80-tallet. Mange av dagens unge kler seg som dem. Du får ei heller se meg i høyvannsbukser, jeg liker laaaange bukser. Har kuttet ut skinny jeans, det føler jeg meg ikke vel i lenger, foretrekker jeans med rette ben. Og de må ha litt fasong og ikke henge som en søppelsekk.

Mote er en fascinerende ting, egentlig. Går i bølger og kommer stadig tilbake. 

Bruker det jeg liker å gå i hehe. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Da er du jo litt trendy likevel, for ankelsokker er visst ut 😊 Bryr meg ikke så mye om hva som er mote/in jeg heller og går i det jeg liker, men samtidig vil jeg ikke bruke ting som er helt ut heller, for da føler jeg meg gammel og utdatert 😂 Bruker mest klassiske ting som aldri går av moten. Du får aldri se meg i Mom jeans for å si det sånn, selv om det er aldri så in. Husker mødrene brukte sånne da jeg var liten på 80-tallet. Mange av dagens unge kler seg som dem. Du får ei heller se meg i høyvannsbukser, jeg liker laaaange bukser. Har kuttet ut skinny jeans, det føler jeg meg ikke vel i lenger, foretrekker jeans med rette ben. Og de må ha litt fasong og ikke henge som en søppelsekk.

Mote er en fascinerende ting, egentlig. Går i bølger og kommer stadig tilbake. 

Jeg hadde på meg en bukse med vanlige bein, ikke tettsittende for første gang på mange år. Jeg snublet i mine egne buksebein 🙈 Foretrekker dem tettsittende jeg :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (19 minutter siden):

Bruker det jeg liker å gå i hehe. 

Jeg gjør også det. 

Sola de skrev (14 minutter siden):

Jeg hadde på meg en bukse med vanlige bein, ikke tettsittende for første gang på mange år. Jeg snublet i mine egne buksebein 🙈 Foretrekker dem tettsittende jeg :nikke:

Hehe, ser det for meg 😂 jeg kjøpte de første jeansene med rette ben for et par år siden, var litt uvant i starten, men syns det er mer behagelig. Ingen får se meg i bootcut da, det blir for mye sleng og det brukte jeg jo da jeg var ung for 20-25 år siden, så føler det blir litt rart å bruke det nå. Men viktigst av alt, jeg bruker jo det jeg liker og er ingen moteslave. Det har jeg aldri vært selv om jeg alltid har interessert meg for temaet. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at hverken Trump eller Biden burde være president. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

Jeg synes ikke at hverken Trump eller Biden burde være president. 

Det synes ikke jeg heller. Biden ville nok vært en bedre versjon av seg selv for 10 år siden. Trump :risterpåhodet: Han burde sittet i fengsel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 minutt siden):

Det synes ikke jeg heller. Biden ville nok vært en bedre versjon av seg selv for 10 år siden. Trump :risterpåhodet: Han burde sittet i fengsel.

Hadde vel vært bedre egentlig om det var Biden som var president fra 2008-2016 og så ble Obama president senere, siden Obama fortsatt er i en sprek og oppegående alder. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Det synes ikke jeg heller. Biden ville nok vært en bedre versjon av seg selv for 10 år siden. Trump :risterpåhodet: Han burde sittet i fengsel.

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Hadde vel vært bedre egentlig om det var Biden som var president fra 2008-2016 og så ble Obama president senere, siden Obama fortsatt er i en sprek og oppegående alder. 

Eller at de hadde droppet å ha Trump som president da han var og at Biden var inne i sin siste periode. Verden går til helvete om Trump blir president igjen. Biden er for gammel.

Det jeg reagerer litt på er i nyhetssendingen på Nrk, så fikk de en professor til å synse om hva som feiler Biden. Sånt synes jeg de, både journalistene og professoren skal gjøre seg for god til.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (3 minutter siden):

Eller at de hadde droppet å ha Trump som president da han var og at Biden var inne i sin siste periode. Verden går til helvete om Trump blir president igjen. Biden er for gammel.

Det jeg reagerer litt på er i nyhetssendingen på Nrk, så fikk de en professor til å synse om hva som feiler Biden. Sånt synes jeg de, både journalistene og professoren skal gjøre seg for god til.

Det er jeg helt enig i! Sånt burde man få ta seg av personlig synes jeg. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noe er jo galt fatt med Biden. Jeg synes det er helt ok å spekulere høyt i det nå. Han er en offentlig person. Hans mentale fungering har konsekvenser for hele verden. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lurven
Boetica skrev (2 timer siden):

Men noe er jo galt fatt med Biden. Jeg synes det er helt ok å spekulere høyt i det nå. Han er en offentlig person. Hans mentale fungering har konsekvenser for hele verden. 

Han blir vel bare en slags gallionfigur, mens noen andre egentlig styrer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (5 minutter siden):

Han blir vel bare en slags gallionfigur, mens noen andre egentlig styrer

Det er så tøvete. Jeg tror det har vært sånn nærmest hele perioden. At de ikke har greid å komme opp med en alternativ kandidat som er i stand til å gjennomføre en debatt? De har jo politiske talenter. Nå er jo ikke kandidatene valgt ennå (og derfor var det snodig at de hadde den debatten). En skulle tro at demokratene nå ville forsøke å få frem noen andre. Men nei nå er det mer fornektelse. Ser Obama er ute og sier at «alle kan ha en dårlig dag» 🙄 Hele situasjonen det borte er bisarr. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...