jukkapalme Skrevet 20. juni #21901 Del Skrevet 20. juni Cid skrev (4 timer siden): Jeg synes at tanken på å få Alzheimers eller demens er skumlere enn døden. Helt enig. Alzheimer/demens er helt forferdelig. Tenk å miste seg selv på den måten, men aller verst er det jo for de rundt. Den beste måten å dø på må være å bare sovne inn og ikke merke noenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni #21902 Del Skrevet 20. juni Boetica skrev (5 minutter siden): Det er vel få som gjør det uten å lide på forhånd. Jeg synes likevel at det er bedre å dø enn å få Alzheimers, jeg vil ikke bli redusert til et tomt skjell… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni #21903 Del Skrevet 20. juni jukkapalme skrev (6 minutter siden): Helt enig. Alzheimer/demens er helt forferdelig. Tenk å miste seg selv på den måten, men aller verst er det jo for de rundt. Den beste måten å dø på må være å bare sovne inn og ikke merke noenting. Enig ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #21904 Del Skrevet 20. juni jukkapalme skrev (23 minutter siden): Helt enig. Alzheimer/demens er helt forferdelig. Tenk å miste seg selv på den måten, men aller verst er det jo for de rundt. Den beste måten å dø på må være å bare sovne inn og ikke merke noenting. Cassidy Tvillingene er også enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #21905 Del Skrevet 20. juni Cid skrev (4 timer siden): Jeg synes at tanken på å få Alzheimers eller demens er skumlere enn døden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 20. juni #21906 Del Skrevet 20. juni Cid skrev (1 time siden): Jeg synes likevel at det er bedre å dø enn å få Alzheimers, jeg vil ikke bli redusert til et tomt skjell… Alle foretrekker vel å dø raskt og smertefritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni #21907 Del Skrevet 20. juni Boetica skrev (5 minutter siden): Alle foretrekker vel å dø raskt og smertefritt. Vet ikke hva alle foretrekker, bare hva jeg foretrekker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. juni #21908 Del Skrevet 20. juni Enten har jeg blitt hacket her inne, eller så har jeg vært blackout dritings. (Sannsynelighetsprosenten for alternativt scenario nr 2 er aldri null..) Men! Jeg var absolutt ikke aktiv her inne i går. Men loggen påstår noen annet. Jeg skjønner INGENTING! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. juni #21909 Del Skrevet 20. juni KnekkeBørre skrev (9 minutter siden): Enten har jeg blitt hacket her inne, eller så har jeg vært blackout dritings. (Sannsynelighetsprosenten for alternativt scenario nr 2 er aldri null..) Men! Jeg var absolutt ikke aktiv her inne i går. Men loggen påstår noen annet. Jeg skjønner INGENTING! Var nok du, kjente deg igjen 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. juni #21910 Del Skrevet 20. juni Cid skrev (5 minutter siden): Var nok du, kjente deg igjen 😜 For et rot! Da må jeg ringe blåkors i morra.. 👨🦽➡️🏛🔒 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. juni #21911 Del Skrevet 20. juni Jeg fikk visst 8 retter med vinpakke jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #21912 Del Skrevet 20. juni KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): For et rot! Da må jeg ringe blåkors i morra.. 👨🦽➡️🏛🔒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20. juni #21913 Del Skrevet 20. juni Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): ❤️💙😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juni #21914 Del Skrevet 20. juni KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): ❤️💙😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni Forfatter #21915 Del Skrevet 21. juni Nå er det straks HELG og det passer meg veldig godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #21916 Del Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Nå er det straks HELG og det passer meg veldig godt! Cassidy Tvillingene håper at du får en fin helg vår gode venn @Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni Forfatter #21917 Del Skrevet 21. juni Det tror jeg nok. Jeg vil bestemme meg for det og slappe riktig godt av. Gode ønsker til dere to for kvelden og resten av helgen. @Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #21918 Del Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det tror jeg nok. Jeg vil bestemme meg for det og slappe riktig godt av. Gode ønsker til dere to for kvelden og resten av helgen. @Ciaran og Ciara Tusen Takk, Cassidy Tvillingene satser på å få en fin helg, og vi satser på at du også får en strålende fin helg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juni Forfatter #21919 Del Skrevet 21. juni Jeg skal ha storvask og rydd på mandag, så her må jeg hente krefter denne helga ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni #21920 Del Skrevet 21. juni Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Jeg skal ha storvask og rydd på mandag, så her må jeg hente krefter denne helga ja. Cassidy Tvillingene skal ha storvask på tirsdag vi.😉😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå