Gjest Tycho Urke Skrevet 12. august 2023 #18001 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): En liten test her: dere kjenner meg som Hoppetaujenta og det har vært slik i mange, mange år. Hva hvis jeg her i dag, står frem og sier "kjære landsmenn...det er meg en sann glede å meddele at selveste meg er deres HKH Harald personlig!". La det bli mellom oss. Var det ikke et sekund eller to der som fikk deres fantasi og forståelse av virkeligheten på nett...til å sjangle litt? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. august 2023 #18002 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): En liten test her: dere kjenner meg som Hoppetaujenta og det har vært slik i mange, mange år. Hva hvis jeg her i dag, står frem og sier "kjære landsmenn...det er meg en sann glede å meddele at selveste meg er deres HKH Harald personlig!". La det bli mellom oss. Var det ikke et sekund eller to der som fikk deres fantasi og forståelse av virkeligheten på nett...til å sjangle litt? Tja. Ser deg jo for meg som en voksen Pippi Langstrømpe, så Kong Harald virket ikke så fjernt. Han er jo morsom og virker som en hyggelig person og det er jo du og 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. august 2023 Forfatter #18003 Del Skrevet 12. august 2023 Tycho Urke skrev (4 timer siden): Nei Åkei. Sola de skrev (3 timer siden): Tja. Ser deg jo for meg som en voksen Pippi Langstrømpe, så Kong Harald virket ikke så fjernt. Han er jo morsom og virker som en hyggelig person og det er jo du og Takker for hyggelige ord og innrømmer dessuten at om dette apparatet hadde virket i virkeligheten, så hadde jeg kjøpt det. Ser enkelt og greit ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18004 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Takker for hyggelige ord og innrømmer dessuten at om dette apparatet hadde virket i virkeligheten, så hadde jeg kjøpt det. Ser enkelt og greit ut. Perfekt😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 12. august 2023 #18005 Del Skrevet 12. august 2023 Cid skrev (5 timer siden): Som med Lurven på kvinneguiden. Jeg er ikke på noen andre guider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18006 Del Skrevet 12. august 2023 Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Åkei. Takker for hyggelige ord og innrømmer dessuten at om dette apparatet hadde virket i virkeligheten, så hadde jeg kjøpt det. Ser enkelt og greit ut. Cassidy Tvillingene synes at den der ser kul ut.😎😎🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18007 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (33 minutter siden): Perfekt😊👍 Cassidy Tvillingene er helt enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. august 2023 #18008 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (38 minutter siden): Jeg er ikke på noen andre guider Hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18009 Del Skrevet 12. august 2023 Lurven skrev (43 minutter siden): Jeg er ikke på noen andre guider Ikke diskusjon.no engang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18010 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (28 minutter siden): Ikke diskusjon.no engang? Det lurer Cassidy Tvillingene også på?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 12. august 2023 #18011 Del Skrevet 12. august 2023 Jeg har nesten blitt til en lurv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2023 #18012 Del Skrevet 12. august 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Jeg har nesten blitt til en lurv. Nei nåh! Luremus! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2023 #18013 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (21 timer siden): Jeg og 😊👍 Men ikke bra for blodtrykket 🥲😅 Åå😔 jeg har blodtrykk som en konfirmant visstnok😚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18014 Del Skrevet 12. august 2023 Kvakky skrev (2 minutter siden): Jeg har nesten blitt til en lurv. 😯😯😯 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nei nåh! Luremus! Lurelurv 😳🤯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 12. august 2023 #18015 Del Skrevet 12. august 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nei nåh! Luremus! 😁 Skal prøve å skifte bilde, men virket som alle er for store 😕 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 12. august 2023 #18016 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 😯😯😯 Lurelurv 😳🤯 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. august 2023 #18017 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): 😯😯😯 Lurelurv 😳🤯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18018 Del Skrevet 12. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Åå😔 jeg har blodtrykk som en konfirmant visstnok😚 Så heldig du er 😊 Medarbeiderne mine tror og håper blodtrykket mitt vil bli bedre av seg selv etterhvert siden jeg har det mye mindre stressende nå. Håper de har rett, blodtrykkmedisinen føkker opp alkoholtoleransen min noe fryktelig 🥴🥴🥴🥴😵😵😵😵😵💫😵💫😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. august 2023 #18019 Del Skrevet 12. august 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): 😁 Fint du har avatar igjen da Kvakke 😊 selv om det er en lurvete avatar 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. august 2023 #18020 Del Skrevet 12. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så heldig du er 😊 Medarbeiderne mine tror og håper blodtrykket mitt vil bli bedre av seg selv etterhvert siden jeg har det mye mindre stressende nå. Håper de har rett, blodtrykkmedisinen føkker opp alkoholtoleransen min noe fryktelig 🥴🥴🥴🥴😵😵😵😵😵💫😵💫😵💫 Håper det ordner seg..😌 Stress er usunt. Helt klart 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå