Entern Skrevet 11. august 2023 #17961 Del Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi sier det sånn👍😃 Jeg liker omtrent alt jeg har spist unntatt rømmegrøt 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #17962 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg liker omtrent alt jeg har spist unntatt rømmegrøt 😅 Står jeg over også. Serveres med plommesuppe oppå i mi bygd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2023 #17963 Del Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Står jeg over også. Serveres med plommesuppe oppå i mi bygd Jeg orker rett og slett ikke rømmegrøt 😣 Men omtrent alt annet er ok 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2023 #17964 Del Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Står jeg over også. Serveres med plommesuppe oppå i mi bygd Plommesuppe høres godt ut da 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #17965 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Jeg liker omtrent alt jeg har spist unntatt rømmegrøt 😅 Cassidy Tvillingene har smakt rømmegrøt vi likte det, men vi innrømmer at spekematen som serveres til rømmegrøten er best. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 11. august 2023 #17966 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Ofte er jeg så sliten i hodet at jeg orker ikke lage noe annet, og så kanskje jeg har vært så sliten i hodet at jeg ikke har handlet brød men knekkebrød har jeg alltid 😅😀 Lov det. Du får vel solide lunsjer☺️👌 Jeg liker mekke mat for å koble ut jobb. Men er mann borte blir det lettere ofte. Karbonade i lompe for eksempel😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #17967 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Plommesuppe høres godt ut da 😀 Det synes Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2023 #17968 Del Skrevet 11. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har smakt rømmegrøt vi likte det, men vi innrømmer at spekematen som serveres til rømmegrøten er best. Spekemat er alltid godt 😊 kan dessverre ikke spise så mye av det mer fordi det er så salt 😔 men spiser det innimellom med rømme og flatbrød eller en god ost 😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2023 #17969 Del Skrevet 11. august 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Lov det. Du får vel solide lunsjer☺️👌 Jeg liker mekke mat for å koble ut jobb. Men er mann borte blir det lettere ofte. Karbonade i lompe for eksempel😊 Ja jeg får veldig, veldig solide lunsjer, alt fra pizza til røkt torsk med gulrotstappe til vegetar curry og vietnamesisk svinestek med dampet bun eller baguette 😋😋😋😋😋😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #17970 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Spekemat er alltid godt 😊 kan dessverre ikke spise så mye av det mer fordi det er så salt 😔 men spiser det innimellom med rømme og flatbrød eller en god ost 😋 Cassidy Tvillingene synes at det er kjipt at du ikke kan spise så mye av det, men det er bra at du passer på saltinntaket for vi vil ha deg her hos oss vet du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 11. august 2023 #17971 Del Skrevet 11. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er kjipt at du ikke kan spise så mye av det, men det er bra at du passer på saltinntaket for vi vil ha deg her hos oss vet du. Takk for snille ord Må passe blodtrykket 😅❤️😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #17972 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Takk for snille ord Må passe blodtrykket 😅❤️😅 Ja Cassidy Tvillingene er helt enige, det er veldig viktig at du passer på blodtrykket.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tycho Urke Skrevet 11. august 2023 #17973 Del Skrevet 11. august 2023 Jeg beskriver meg selv som en liberal sosialist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 11. august 2023 #17974 Del Skrevet 11. august 2023 Entern skrev (1 time siden): Jeg spiser også ofte knekkebrød til middag 😅 Det er ikke verdens undergang, men litt stusselig da 😅 men jeg hadde noe å gjøre så middagslagingen ble too much 😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #17975 Del Skrevet 11. august 2023 Boetica skrev (5 minutter siden): Det er ikke verdens undergang, men litt stusselig da 😅 men jeg hadde noe å gjøre så middagslagingen ble too much 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #17976 Del Skrevet 11. august 2023 Fighter83 skrev (5 timer siden): Kosemat 🤣 Skulle likt å se bordet ditt med bare masse kosemat😉 Hva hadde dukket opp der tro😂 Det lurer Cassidy Tvillingene også på.😉😉🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 11. august 2023 #17977 Del Skrevet 11. august 2023 Tycho Urke skrev (4 timer siden): Jeg har nå forhåndsstemt. Så bra du har gjort det 👏👏👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 11. august 2023 #17978 Del Skrevet 11. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene har smakt rømmegrøt vi likte det, men vi innrømmer at spekematen som serveres til rømmegrøten er best. Eeeelsker spekemat🤩🤩🤩 Er vel en av mine største synder😅 Kan lett spise opp en hel fuet extra eller rødvinspølse🤣 Synd jeg ikke tåler puriner så godt 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august 2023 #17979 Del Skrevet 11. august 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Eeeelsker spekemat🤩🤩🤩 Er vel en av mine største synder😅 Kan lett spise opp en hel fuet extra eller rødvinspølse🤣 Synd jeg ikke tåler puriner så godt 😭 Cassidy Tvillingene har det også sånn vi kunne begge to spist oss syke på spekemat.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 11. august 2023 #17980 Del Skrevet 11. august 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har det også sånn vi kunne begge to spist oss syke på spekemat.🤣🤣 Hahaha👏👏🤣 Klarer ikke å slutte å gomle på det om det ligger fremme😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå