Entern Skrevet 19. juli 2023 #17521 Del Skrevet 19. juli 2023 Lurven skrev (37 minutter siden): Har aldri fått advarsler. Heldiggris 🐷 Cid skrev (31 minutter siden): Vært heldig da. Enig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. juli 2023 #17522 Del Skrevet 19. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (29 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også. Cassidy Tvillingene er enige.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. juli 2023 #17523 Del Skrevet 19. juli 2023 Entern skrev (35 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli 2023 Forfatter #17524 Del Skrevet 20. juli 2023 Jeg oppdaget akkurat nå at min favorittdetektivdame "VERA" kommer tilbake med nye historier og det gjorde godt å vite. Jeg liker henne veldig godt og skulle gjerne ha bodd slik hun bor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli 2023 #17525 Del Skrevet 20. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg oppdaget akkurat nå at min favorittdetektivdame "VERA" kommer tilbake med nye historier og det gjorde godt å vite. Jeg liker henne veldig godt og skulle gjerne ha bodd slik hun bor. Cassidy tvillingene synes at dette er et nydelig bilde.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #17526 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (19 timer siden): Jeg oppdaget akkurat nå at min favorittdetektivdame "VERA" kommer tilbake med nye historier og det gjorde godt å vite. Jeg liker henne veldig godt og skulle gjerne ha bodd slik hun bor. Da blir @Frøkenfryden også veldig glad 😀 Ciaran og Ciara skrev (19 timer siden): Cassidy tvillingene synes at dette er et nydelig bilde.🥰🥰 Det synes jeg og, fint gammelt gårdshus ute på de nord-engelske hedene 💙💙💙💚💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli 2023 Forfatter #17527 Del Skrevet 21. juli 2023 Mhm...slik stillhet er midt i blinken for meg. Pleier ikke å snakke så mye om det, for det blir ramaskrik om hvor merkelig jeg er. Jeg syns jo at vi er forskjellige mennesker og da må en regne med at vi har forskjellige lyster på div. områder også. Storbyer er phyton for meg...så derfor blir også jeg en enslig ulv i livet. Har forsøkt alt det sosiale og det var greit nok i konsentrert sosial setting, men jeg hadde aldri valgt det selv. Vera er mitt forbilde. Min søster i ånden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #17528 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Mhm...slik stillhet er midt i blinken for meg. Pleier ikke å snakke så mye om det, for det blir ramaskrik om hvor merkelig jeg er. Jeg syns jo at vi er forskjellige mennesker og da må en regne med at vi har forskjellige lyster på div. områder også. Storbyer er phyton for meg...så derfor blir også jeg en enslig ulv i livet. Har forsøkt alt det sosiale og det var greit nok i konsentrert sosial setting, men jeg hadde aldri valgt det selv. Vera er mitt forbilde. Min søster i ånden. Pleier du å avslutte setninger med «pet» og kalle folk «pet» og sånn? Ellers fint sagt☺️💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2023 #17529 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Pleier du å avslutte setninger med «pet» og kalle folk «pet» og sånn? Ellers fint sagt☺️💚 Og Luv♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. juli 2023 #17530 Del Skrevet 21. juli 2023 Entern skrev (22 minutter siden): Da blir @Frøkenfryden også veldig glad 😀 Det synes jeg og, fint gammelt gårdshus ute på de nord-engelske hedene 💙💙💙💚💚💚 Veeeldig😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juli 2023 #17531 Del Skrevet 21. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Og Luv♥️ Ja men reagerer ikke så mye på det for det er mer vanlig, sist jeg var i Dublin hørte jeg det hele tiden 😊 «Here’s your Full Irish Breakfast luv» 😀 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Veeeldig😍 Ja skikkelig nydelig og minner om mine favoritt radioteater serier når jeg var barn, «Brisingamen» og «Gomraths Måne» som begge foregår i Northumberland rundt en sånn gård 😊😊💚💚 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli 2023 #17532 Del Skrevet 21. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Mhm...slik stillhet er midt i blinken for meg. Pleier ikke å snakke så mye om det, for det blir ramaskrik om hvor merkelig jeg er. Jeg syns jo at vi er forskjellige mennesker og da må en regne med at vi har forskjellige lyster på div. områder også. Storbyer er phyton for meg...så derfor blir også jeg en enslig ulv i livet. Har forsøkt alt det sosiale og det var greit nok i konsentrert sosial setting, men jeg hadde aldri valgt det selv. Vera er mitt forbilde. Min søster i ånden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli 2023 Forfatter #17533 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (På 21.7.2023 den 9.12): Pleier du å avslutte setninger med «pet» og kalle folk «pet» og sånn? Ellers fint sagt☺️💚 Jeg sier nok bare slikt til småunger og dyr, men jeg liker det når Vera sier det. Frøkenfryden skrev (På 21.7.2023 den 9.16): Og Luv♥️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #17534 Del Skrevet 22. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg sier nok bare slikt til småunger og dyr, men jeg liker det når Vera sier det. Enig! Funker for henne☺️ Jeg bruker ikke slikt selv heller. Men bruker lille venn om nabohund, og fugler. Og «kjære» på min Mann. Litt gammeldags det kanskje😌♥️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #17535 Del Skrevet 22. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Jeg sier nok bare slikt til småunger og dyr, men jeg liker det når Vera sier det. Den er grei vettu, pet ☺️ Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Enig! Funker for henne☺️ Jeg bruker ikke slikt selv heller. Men bruker lille venn om nabohund, og fugler. Og «kjære» på min Mann. Litt gammeldags det kanskje😌♥️ Synes og det funker best for henne ment fint at du også har dine egne hyggelige talemåter, pet. ☺️ Nå kommer jeg til å avslutte setninger med pet til folk blir lei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 22. juli 2023 #17536 Del Skrevet 22. juli 2023 Har vært sammen med kokeplata mi i 8 år i dag. Hipp hurra og takk og lov for at han holder ut med meg 🥳🥹 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli 2023 #17537 Del Skrevet 22. juli 2023 Kvakky skrev (1 time siden): Har vært sammen med kokeplata mi i 8 år i dag. Hipp hurra og takk og lov for at han holder ut med meg 🥳🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #17538 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (På 20.7.2023 den 0.19): Heldiggris 🐷 Enig Eventuelt griseflaks *host* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 22. juli 2023 #17539 Del Skrevet 22. juli 2023 Entern skrev (3 timer siden): Den er grei vettu, pet ☺️ Synes og det funker best for henne ment fint at du også har dine egne hyggelige talemåter, pet. ☺️ Nå kommer jeg til å avslutte setninger med pet til folk blir lei Da blir det god stemning☺️ Jeg digget å være alles darling i USA😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. juli 2023 #17540 Del Skrevet 22. juli 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Eventuelt griseflaks *host* Ja😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå