Sola de Skrevet 12. juli 2023 #17101 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (På 10.7.2023 den 9.31): Så var det denne her da...igjen er det soleklart at kjolen er hvit med gull på. Kan ikke bli noe annet. Det sies at vi som ser det har en mer aktiv hjerne og det vet jeg jo fra før av. Noen som ser blå og sort her? Hvit og gullfarget 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #17102 Del Skrevet 12. juli 2023 Sola de skrev (5 minutter siden): Hvit og gullfarget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. juli 2023 #17103 Del Skrevet 12. juli 2023 Vi er innesperret Vi er innesperret i oss selv Men noen kastet kjærligheten inn til oss så vi kan se vår ensomhet med en annens blikk: Her, sier vi Her er jeg. Fødselsmerket. Klar Se meg, husk meg, elsk meg ferdig Livet er for stort til å bæres alene Vi må dele det med noen. Med lengsler som dragsug etter dager og netter griper vi hverandre som om det er mulig å dele et liv Et liv like udelelig som døden - Stein Mehren - 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2023 #17104 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): "Livet bare"...inneholder så mange ting og ikke alt er rosenrødt. Støtteklem og fra meg som også har det slik av og til. Tusen takk til alle som overflommer meg med godord og kjærleik. Det varmer, snille folk. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Høres bra ut det. Husk å tenke snille tanker om deg selv og alt du gjør i dag og jag bort tankene som trekker ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #17105 Del Skrevet 12. juli 2023 Boetica skrev (50 minutter siden): Vi er innesperret Vi er innesperret i oss selv Men noen kastet kjærligheten inn til oss så vi kan se vår ensomhet med en annens blikk: Her, sier vi Her er jeg. Fødselsmerket. Klar Se meg, husk meg, elsk meg ferdig Livet er for stort til å bæres alene Vi må dele det med noen. Med lengsler som dragsug etter dager og netter griper vi hverandre som om det er mulig å dele et liv Et liv like udelelig som døden - Stein Mehren - Wow...mektige greier som tåler å leses mange ganger, for så å la ordene synke inn til alenebrønnen i livet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2023 #17106 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Wow...mektige greier som tåler å leses mange ganger, for så å la ordene synke inn til alenebrønnen i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. juli 2023 #17107 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Wow...mektige greier som tåler å leses mange ganger, for så å la ordene synke inn til alenebrønnen i livet. Ja Stein Mehren var en fantastisk poet ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. juli 2023 #17108 Del Skrevet 12. juli 2023 Etter to nydelige uker med samvær med de jeg elsker her i verden, er jeg nå alene, og nå ni-koser jeg meg med det! Har ryddet i sko-beholdningen, selger en haug med par, og kaster en god del. Det er så rensende og tilfredsstillende å rydde 😍 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juli 2023 #17109 Del Skrevet 12. juli 2023 Boetica skrev (13 minutter siden): Etter to nydelige uker med samvær med de jeg elsker her i verden, er jeg nå alene, og nå ni-koser jeg meg med det! Har ryddet i sko-beholdningen, selger en haug med par, og kaster en god del. Det er så rensende og tilfredsstillende å rydde 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. juli 2023 #17110 Del Skrevet 12. juli 2023 Frøkenfryden skrev (17 timer siden): Syns verden er et ensomt sted. Du er ikke alene ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12. juli 2023 #17111 Del Skrevet 12. juli 2023 Sola de skrev (4 timer siden): Hvit og gullfarget Hvit og gull her og. Skjønner ikke at noen kan se den som svart og blå. Er så rart det der og veldig fascinerende. Men sånn er det å ha en (over)aktiv hjerne, skulle ønske den kunne skrus av av og til 😂 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2023 #17112 Del Skrevet 12. juli 2023 jukkapalme skrev (28 minutter siden): Hvit og gull her og. Skjønner ikke at noen kan se den som svart og blå. Er så rart det der og veldig fascinerende. Men sånn er det å ha en (over)aktiv hjerne, skulle ønske den kunne skrus av av og til 😂 Tenker det samme om motsatt 😛 Dere har en fantasifull hjerne da 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. juli 2023 #17113 Del Skrevet 12. juli 2023 Cid skrev (42 minutter siden): Tenker det samme om motsatt 😛 Dere har en fantasifull hjerne da 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. juli 2023 Forfatter #17114 Del Skrevet 12. juli 2023 Jeg tror at jeg skal ta min fantasifulle hjerne med til en butikk som selger skikkelige briller, for jeg trenger nye nå... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2023 #17115 Del Skrevet 12. juli 2023 jukkapalme skrev (3 timer siden): Du er ikke alene ♥️ 🙂💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2023 #17116 Del Skrevet 12. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Jeg tror at jeg skal ta min fantasifulle hjerne med til en butikk som selger skikkelige briller, for jeg trenger nye nå... Lykke til! 👍Fikk nettopp pre-progressive selv ..👵🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2023 #17117 Del Skrevet 12. juli 2023 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Lykke til! 👍Fikk nettopp pre-progressive selv ..👵🏻 Hva vil det si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2023 #17118 Del Skrevet 12. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hva vil det si? Både for nærsynthet og lesebrille i en og samme brille👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. juli 2023 #17119 Del Skrevet 12. juli 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Både for nærsynthet og lesebrille i en og samme brille👍 Så 2 i 1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. juli 2023 #17120 Del Skrevet 12. juli 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Så 2 i 1? Ja🤠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå