Frøkenfryden Skrevet 7. juli 2023 #16981 Del Skrevet 7. juli 2023 Entern skrev (30 minutter siden): Du har unngått utestengelser da 🧡 Man må være litt forsiktig på Rampelys, krenker man influensere kan det bli litt hett om øra 🔥🔥🔥 Merk forresten at hvis man har fått advarsel er det viktig å være forsiktig, da er gjerne utestengelse rett rundt hjørnet😮 Takk..😌 For åtvaring. Ikkje rampelys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2023 #16982 Del Skrevet 7. juli 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Takk..😌 For åtvaring. Ikkje rampelys. Jeg ble faktisk overrasket over at man kan bli moderert for å si sinte ting om influensere, de er jo offentlige personer😮 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli 2023 #16983 Del Skrevet 7. juli 2023 Entern skrev (35 minutter siden): Du har unngått utestengelser da 🧡 Man må være litt forsiktig på Rampelys, krenker man influensere kan det bli litt hett om øra 🔥🔥🔥 Merk forresten at hvis man har fått advarsel er det viktig å være forsiktig, da er gjerne utestengelse rett rundt hjørnet😮 Blir 5 måneder på deg neste gang da om du er uheldig 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2023 #16984 Del Skrevet 7. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Blir 5 måneder på deg neste gang da om du er uheldig 😛 Er veldig klar over det 🙃 Men sletter meg nok før en ny utestengning er aktuelt. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juli 2023 #16985 Del Skrevet 7. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Er veldig klar over det 🙃 Men sletter meg nok før en ny utestengning er aktuelt. 🙂 Det stopper på 6 måneder og hopper til 1 år eller permanent utestengelse, spurte om det en gang. Var enklere å holde seg på kg når poeng gikk ut etter 1 år, ikke 3. jeg er ikke trygg før om litt over 2 år 😛 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. juli 2023 #16986 Del Skrevet 7. juli 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Det stopper på 6 måneder og hopper til 1 år eller permanent utestengelse, spurte om det en gang. Var enklere å holde seg på kg når poeng gikk ut etter 1 år, ikke 3. jeg er ikke trygg før om litt over 2 år 😛 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #16987 Del Skrevet 8. juli 2023 Så skumle ting dere snakker om nå. Det er en veldig uoversiktlig verden som vi brukere ikke helt vet hvor grensene eller konsekvensene beveger seg. Det burde ha vært et skriv hvor alle slike lover og regler ble forklart en gang for alle. Vi trenger å vite hva vi kan eller ikke kan tillate oss. Jeg hadde jo klart meg et halvt år uten dere, men jeg hadde ikke valgt det frivillig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #16988 Del Skrevet 8. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Så skumle ting dere snakker om nå. Det er en veldig uoversiktlig verden som vi brukere ikke helt vet hvor grensene eller konsekvensene beveger seg. Det burde ha vært et skriv hvor alle slike lover og regler ble forklart en gang for alle. Vi trenger å vite hva vi kan eller ikke kan tillate oss. Jeg hadde jo klart meg et halvt år uten dere, men jeg hadde ikke valgt det frivillig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #16989 Del Skrevet 8. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Så skumle ting dere snakker om nå. Det er en veldig uoversiktlig verden som vi brukere ikke helt vet hvor grensene eller konsekvensene beveger seg. Det burde ha vært et skriv hvor alle slike lover og regler ble forklart en gang for alle. Vi trenger å vite hva vi kan eller ikke kan tillate oss. Jeg hadde jo klart meg et halvt år uten dere, men jeg hadde ikke valgt det frivillig. Reglene er både uoversiktlige og åpne for tolkning Og man får ikke en forklaring på hvorfor man blir utestengt, bare en oppramsing av reglene 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #16990 Del Skrevet 8. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juli 2023 Forfatter #16991 Del Skrevet 8. juli 2023 Det er ikke hyggelig å nesten måtte forholde seg til lille nordkoreas regler... 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #16992 Del Skrevet 8. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Det er ikke hyggelig å nesten måtte forholde seg til lille nordkoreas regler... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. juli 2023 #16993 Del Skrevet 8. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (27 minutter siden): Det er ikke hyggelig å nesten måtte forholde seg til lille nordkoreas regler... enig 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juli 2023 #16994 Del Skrevet 8. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): enig 😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 8. juli 2023 #16995 Del Skrevet 8. juli 2023 Elton John på storskjerm direkte fra sin aller siste konsert - i Stockholm, og å se Coldplay fra første rad. Wow for en kveld! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juli 2023 #16996 Del Skrevet 9. juli 2023 Nekter og forholde meg til alle som har vært på Coldplay/ Stavernfestivalen/ Postgirobygget... i helgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2023 Forfatter #16997 Del Skrevet 9. juli 2023 Jeg også. Det var sikkert gjespekjedelig alt sammen. ( ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. juli 2023 #16998 Del Skrevet 9. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Jeg også. Det var sikkert gjespekjedelig alt sammen. ( ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. juli 2023 #16999 Del Skrevet 9. juli 2023 MarianneE skrev (2 timer siden): Nekter og forholde meg til alle som har vært på Coldplay/ Stavernfestivalen/ Postgirobygget... i helgen. Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Jeg også. Det var sikkert gjespekjedelig alt sammen. ( ) Hadde ikke gått på Postgirobygget konsert engang hvis de hadde betalt meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. juli 2023 Forfatter #17000 Del Skrevet 9. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hadde ikke gått på Postgirobygget konsert engang hvis de hadde betalt meg Oijj....og det sier du først NÅ når jeg har satt i gang overføring av en million kroner til din konto?!? Da får jeg bare reversere alt sammen igjen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå