Titania Skrevet 4. juli 2023 #16921 Del Skrevet 4. juli 2023 Jeg lurer på å kjøpe «feil» energidrikk for å gi bort 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. juli 2023 #16922 Del Skrevet 4. juli 2023 Titania skrev (11 minutter siden): Jeg lurer på å kjøpe «feil» energidrikk for å gi bort 😬 Hva mener du med det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #16923 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Oppe/nede: det hjalp. Søtere sovepiller enn dere finnes ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. juli 2023 #16924 Del Skrevet 4. juli 2023 Cid skrev (1 time siden): Hva mener du med det? Reign har to oransje. En med fersken, en med appelsin. Jeg drikker begge, men syns appelsin er best. Jeg kjøpte feil én gang, og gav til kollegaen jeg ikke blir klok på, og har fått 3-4 tilbake. Så jeg lurte på og late som jeg har kjøpt feil igjen for å gi han 😅 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #16925 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Oppe/nede: det hjalp. Søtere sovepiller enn dere finnes ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #16926 Del Skrevet 4. juli 2023 Entern skrev (3 timer siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #16927 Del Skrevet 4. juli 2023 Nå har jeg komponert lørdagens handleliste og den er simpelthen...vakker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #16928 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nå har jeg komponert lørdagens handleliste og den er simpelthen...vakker! Cassidy Tvillingene har allerede begynt å planlegge handlelisten vår for fredag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #16929 Del Skrevet 4. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har allerede begynt å planlegge handlelisten vår for fredag. Det er veldig bra og jeg vedder på at det ikke befinner seg så veldig mye vondt på den? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #16930 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er veldig bra og jeg vedder på at det ikke befinner seg så veldig mye vondt på den? Det eneste vonde på listen til Cassidy Tvillingene er prisene på varene som er skrevet på listen, for de prisene er skyhøye. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #16931 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Nå har jeg komponert lørdagens handleliste og den er simpelthen...vakker! Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene har allerede begynt å planlegge handlelisten vår for fredag. Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det er veldig bra og jeg vedder på at det ikke befinner seg så veldig mye vondt på den? Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Det eneste vonde på listen til Cassidy Tvillingene er prisene på varene som er skrevet på listen, for de prisene er skyhøye. Så flinke dere er 😊 jeg greier aldri å planlegge sånne ting 😵💫 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #16932 Del Skrevet 4. juli 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så flinke dere er 😊 jeg greier aldri å planlegge sånne ting 😵💫 Cassidy Tvillingene er ikke alltid så flinke til å planlegge sånne ting heller, det er ikke alltid vi gidder å skrive handleliste heller, men av og til skriver vi handleliste sammen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #16933 Del Skrevet 4. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Det eneste vonde på listen til Cassidy Tvillingene er prisene på varene som er skrevet på listen, for de prisene er skyhøye. Jo, de verker kanskje litt, men det spiselige er vel kun og bare godt? Entern skrev (2 minutter siden): Så flinke dere er jeg greier aldri å planlegge sånne ting Begynn NÅ MED EN GANG, så går det helt fint det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #16934 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Begynn NÅ MED EN GANG, så går det helt fint det. 😯😧😮 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. juli 2023 Forfatter #16935 Del Skrevet 4. juli 2023 Ja, jeg vet at det var litt brutalt, min venn. Sett deg bakoverlent og pust nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #16936 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jo, de verker kanskje litt, men det spiselige er vel kun og bare godt? Begynn NÅ MED EN GANG, så går det helt fint det. Cassidy Tvillingene kjøper bare gode og spiselige ting. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #16937 Del Skrevet 4. juli 2023 Entern skrev (1 minutt siden): 😯😧😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #16938 Del Skrevet 4. juli 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kjøper bare gode og spiselige ting. Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 4. juli 2023 #16939 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, jeg vet at det var litt brutalt, min venn. Sett deg bakoverlent og pust nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 4. juli 2023 #16940 Del Skrevet 4. juli 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, jeg vet at det var litt brutalt, min venn. Sett deg bakoverlent og pust nå. Cassidy Tvillingene gidder ikke alltid å skrive handleliste heller, vi tar ofte handlingen på sparket. Vi er litt late av og til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå