Hoppetaujenta Skrevet 21. juni 2023 Forfatter #16761 Del Skrevet 21. juni 2023 KG henger stadig vekk og jeg vil gjerne ha det fikset. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni 2023 #16762 Del Skrevet 21. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): KG henger stadig vekk og jeg vil gjerne ha det fikset. Cassidy Tvillingene opplever også at KG henger seg opp ganske ofte, og vi synes at det er skikkelig irriterende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juni 2023 #16763 Del Skrevet 21. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): KG henger stadig vekk og jeg vil gjerne ha det fikset. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni 2023 #16764 Del Skrevet 21. juni 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Hva mener du? Cassidy Tvillingene bruker pc så vi opplever også at KG henger seg opp stadig vekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 21. juni 2023 #16765 Del Skrevet 21. juni 2023 Har sittet i en frisørstol i over 3 timer. Nå skal jeg sove 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni 2023 #16766 Del Skrevet 21. juni 2023 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Har sittet i en frisørstol i over 3 timer. Nå skal jeg sove 😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, @Kvakkekyllingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2023 #16767 Del Skrevet 21. juni 2023 Jeg dro hjem fra jobbens sommeravslutning før desserten kom på bordet 🤯🤯🤯 For 10 år siden ville jeg kommet hjem tidligst 4 eller der omkring 🥴🥴🥴 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni 2023 #16768 Del Skrevet 21. juni 2023 Entern skrev (13 minutter siden): Jeg dro hjem fra jobbens sommeravslutning før desserten kom på bordet 🤯🤯🤯 For 10 år siden ville jeg kommet hjem tidligst 4 eller der omkring 🥴🥴🥴 Cassidy Tvillingene er glade for at du ville være sammen med oss dine KG venner nå i kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. juni 2023 #16769 Del Skrevet 21. juni 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Jeg dro hjem fra jobbens sommeravslutning før desserten kom på bordet 🤯🤯🤯 For 10 år siden ville jeg kommet hjem tidligst 4 eller der omkring 🥴🥴🥴 Alderen tar oss, noen tiår siden jeg danset på bordet og 😂💃Nå er desserten høydepunktet 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2023 #16770 Del Skrevet 21. juni 2023 (endret) Boetica skrev (2 minutter siden): Alderen tar oss, noen tiår siden jeg danset på bordet og 😂💃Nå er desserten høydepunktet 🙈 Jeg fant ut at 1) jeg var sliten 2) alle jeg liker best ville dra tidlig 3) ikke noe ønske om å bli full 4) møte kl 9:30 i morgen 5) ville hilse på dere Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er glade for at du ville være sammen med oss dine KG venner nå i kveld.🥰🥰 Endret 21. juni 2023 av Entern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. juni 2023 #16771 Del Skrevet 21. juni 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg fant ut at 1) jeg var sliten 2) alle jeg liker best ville dra tidlig 3) ikke noe ønske om å bli full 4) møte kl 9:30 i morgen 5) ville hilse på dere 😃 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni 2023 #16772 Del Skrevet 21. juni 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg fant ut at 1) jeg var sliten 2) alle jeg liker best ville dra tidlig 3) ikke noe ønske om å bli full 4) møte kl 9:30 i morgen 5) ville hilse på dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2023 #16773 Del Skrevet 21. juni 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): 😃 Mye finere å prate med gode kompiser jeg ikke har sett på 4 måneder enn å risikere å dumme seg ut foran sjefene😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. juni 2023 #16774 Del Skrevet 21. juni 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Mye finere å prate med gode kompiser jeg ikke har sett på 4 måneder enn å risikere å dumme seg ut foran sjefene😅 Hi hi, ja. Går det bra i ny-jobben? (Som ikke er like ny lenger) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2023 #16775 Del Skrevet 21. juni 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Hi hi, ja. Går det bra i ny-jobben? (Som ikke er like ny lenger) Sjefen og resten av teamet har bokstavelig talt gitt meg applaus 🥳 så ja det går veldig bra 😀 Føler meg verdsatt og respektert og sånn 😄 og lærer masse nye ting 😀 Hvordan står det til med deg? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. juni 2023 #16776 Del Skrevet 21. juni 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Sjefen og resten av teamet har bokstavelig talt gitt meg applaus 🥳 så ja det går veldig bra 😀 Føler meg verdsatt og respektert og sånn 😄 og lærer masse nye ting 😀 Hvordan står det til med deg? 😀 Herlig! Jo det går veldig bra, «stabilt sideleie» 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. juni 2023 #16777 Del Skrevet 21. juni 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Herlig! Jo det går veldig bra, «stabilt sideleie» 😄 Godt å høre 😀 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juni 2023 #16778 Del Skrevet 21. juni 2023 Entern skrev (8 minutter siden): Mye finere å prate med gode kompiser jeg ikke har sett på 4 måneder enn å risikere å dumme seg ut foran sjefene😅 Cassidy Tvillingene er glade for at du valgte KG i kveld.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juni 2023 Forfatter #16779 Del Skrevet 22. juni 2023 Cid skrev (10 timer siden): Hva mener du? Bare at KG`s sider "henger"...får ikke kontakt med sidene innimellom og ingenting lar seg bevege. Entern skrev (9 timer siden): Jeg dro hjem fra jobbens sommeravslutning før desserten kom på bordet 🤯🤯🤯 For 10 år siden ville jeg kommet hjem tidligst 4 eller der omkring 🥴🥴🥴 Et tydelig tegn på at veksten som menneske fortsetter og går i riktig retning. Jeg er også en av dem. Bortsett fra det, så tenker jeg veldig på de stakkars folkene som sitter fast i ubåten og dør en etter en. Surstoffet tar slutt rundt ett i dag og eksperter sender ned en "spesialting" for å forsøke å rugge den løs om den sitter fast, men det er nok for sent er jeg redd og jeg har skikkelig vondt i magen p.g.a. tanken på hva de har gått igjennom. Hvordan kan folk være så spenningssøkende at det blir farlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juni 2023 #16780 Del Skrevet 22. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Bare at KG`s sider "henger"...får ikke kontakt med sidene innimellom og ingenting lar seg bevege. Et tydelig tegn på at veksten som menneske fortsetter og går i riktig retning. Jeg er også en av dem. Bortsett fra det, så tenker jeg veldig på de stakkars folkene som sitter fast i ubåten og dør en etter en. Surstoffet tar slutt rundt ett i dag og eksperter sender ned en "spesialting" for å forsøke å rugge den løs om den sitter fast, men det er nok for sent er jeg redd og jeg har skikkelig vondt i magen p.g.a. tanken på hva de har gått igjennom. Hvordan kan folk være så spenningssøkende at det blir farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå