Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #16641 Del Skrevet 8. juni 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Det blir for kaldt for meg 😆Liker best rundt 25-30 grader. Elsker varme. Cassidy Tvillingene har begge to rødt hår og melkehvit hud, vi tåler nesten ikke sol og varme før vi blir solbrente. Men vi er heldige som bor i Bergen. For her er ikke tropevarme det vanligste sommerværet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 8. juni 2023 #16642 Del Skrevet 8. juni 2023 Athena Freyja skrev (Akkurat nå): Enig, også har han en helt nydelig personlighet. Ja. Veldig fin person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet 8. juni 2023 #16643 Del Skrevet 8. juni 2023 Athena Freyja skrev (20 minutter siden): Det blir for kaldt for meg 😆Liker best rundt 25-30 grader. Elsker varme. Jeg også! 30 grader er helt perfekt 👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #16644 Del Skrevet 8. juni 2023 Sjokoladepenge skrev (9 minutter siden): Jeg også! 30 grader er helt perfekt 👌 Cassidy Tvillingene er ikke enige, vi synes at 30 grader er altfor varmt, da ser vi ut som to kokte hummere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #16645 Del Skrevet 8. juni 2023 Sjokoladepenger smelter ved for mye varme... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #16646 Del Skrevet 8. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Sjokoladepenger smelter ved for mye varme... Cassidy Tvillingene er helt enige for vi vil heller spise sjokoladepenger, enn å drikke sjokoladepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #16647 Del Skrevet 8. juni 2023 I varmen er kjøleskapskald sjokolade godt for ganen...sakte smeltende, kjølig nytelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #16648 Del Skrevet 8. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): I varmen er kjøleskapskald sjokolade godt for ganen...sakte smeltende, kjølig nytelse. Cassidy Tvillingene er helt enige, kjøleskapskald sjokolade er deilig i varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #16649 Del Skrevet 8. juni 2023 Her er issjokolade som faktisk er "kjølig" i seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. juni 2023 #16650 Del Skrevet 8. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Her er issjokolade som faktisk er "kjølig" i seg selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #16651 Del Skrevet 8. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Her er issjokolade som faktisk er "kjølig" i seg selv. Ja nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig sjokoladesultne begge to. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #16652 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg også..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #16653 Del Skrevet 8. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg også..... Cassidy Tvillingene har kost oss med krone-is i dag. Vi spiste hver vår krone-is med jordbær og hver vår krone-is med sjokolade og nøttestrø. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #16654 Del Skrevet 8. juni 2023 Kjempefint. En i hvert ben for balansens skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #16655 Del Skrevet 8. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Kjempefint. En i hvert ben for balansens skyld. Cassidy Tvillingene hadde jordbær kroneisene i venstre hendene våre, og vi hadde sjokolade kroneisene i høyre hendene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #16656 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg skulle ha kommet lynhurtig og smakt litt på alle fire før dere hadde fått sukk for dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #16657 Del Skrevet 8. juni 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg skulle ha kommet lynhurtig og smakt litt på alle fire før dere hadde fått sukk for dere. Hvis du hadde sagt til Cassidy Tvillingene at dette er meg Hoppe før du smakte på isene våre, da hadde vi gitt deg lov vår venn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. juni 2023 #16658 Del Skrevet 8. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Hvis du hadde sagt til Cassidy Tvillingene at dette er meg Hoppe før du smakte på isene våre, da hadde vi gitt deg lov vår venn. Det hadde dere jo sett på det selvlysende hoppetauet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. juni 2023 #16659 Del Skrevet 8. juni 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Det hadde dere jo sett på det selvlysende hoppetauet Det tenkte ikke Cassidy Tvillingene på, du har helt rett der @Boetica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 8. juni 2023 #16660 Del Skrevet 8. juni 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Det tenkte ikke Cassidy Tvillingene på, du har helt rett der @Boetica You can’t miss it 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå