Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai 2023 #16361 Del Skrevet 14. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Jeg forstår ikke at så mange bruker mobilen på nett uansett hva de gjør; det er forferdelig smått alt sammen da. Hurra for stor skjerm og skikkelig PC. Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai 2023 #16362 Del Skrevet 14. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg forstår ikke at så mange bruker mobilen på nett uansett hva de gjør; det er forferdelig smått alt sammen da. Hurra for stor skjerm og skikkelig PC. Jeg tenker det samme men motsatt 😜 mye greiere med en mobil som man lett kan ta fram og legge fra seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mai 2023 #16363 Del Skrevet 14. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg forstår ikke at så mange bruker mobilen på nett uansett hva de gjør; det er forferdelig smått alt sammen da. Hurra for stor skjerm og skikkelig PC. Jeg foretrekker stor skjerm, men bruker for det meste mobilen, fordi det er enklere å bare plukke den frem 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mai 2023 #16364 Del Skrevet 14. mai 2023 Jeg innrømmer at jeg syns jeg har vært flink til å gjøre husarbeid idag, sammenlignet med ellers da det er null energi. Så en liten belønning i det, i litt pistasjis, mens jeg venter på at neste vaskemaskin skal bli ferdig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. mai 2023 #16365 Del Skrevet 14. mai 2023 Titania skrev (Akkurat nå): Jeg foretrekker stor skjerm, men bruker for det meste mobilen, fordi det er enklere å bare plukke den frem 😅 Jeg bruker nesten aldri pc faktisk, er 100% mobil:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mai 2023 #16366 Del Skrevet 14. mai 2023 Cid skrev (41 minutter siden): Jeg bruker nesten aldri pc faktisk, er 100% mobil:p Så fort jeg sitter i sofaen er det frem med macen - alt er bedre på større skjerm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. mai 2023 #16367 Del Skrevet 15. mai 2023 Gleder meg til å gi pappa verdens største klem når han kommer hjem i dag ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 15. mai 2023 #16368 Del Skrevet 15. mai 2023 Jeg innrømmer at jeg gleder meg til å få to store pakker fra Zalando i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #16369 Del Skrevet 15. mai 2023 Belinda B skrev (Akkurat nå): Jeg innrømmer at jeg gleder meg til å få to store pakker fra Zalando i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #16370 Del Skrevet 15. mai 2023 Jeg har nå kuttet opp de siste to kyllingpølsene i småbiter, varmet dem i mikroen og småsmatter og koser meg...som en slags førlønsj. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #16371 Del Skrevet 15. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Jeg har nå kuttet opp de siste to kyllingpølsene i småbiter, varmet dem i mikroen og småsmatter og koser meg...som en slags førlønsj. Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #16372 Del Skrevet 15. mai 2023 En liten mat før den litt større maten klokka tolv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #16373 Del Skrevet 15. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): En liten mat før den litt større maten klokka tolv. Cassidy Tvillingene synes også at det er digg med små matbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2023 Forfatter #16374 Del Skrevet 15. mai 2023 Embla Othea skrev (På 9.5.2023 den 20.20): Jeg innrømmer at jeg vet at Hoppe har en dugelig kokk ved navn Mr. Durek på kjøkkenet... Aldri i livet! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. mai 2023 #16375 Del Skrevet 15. mai 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er skikkelig Fox og Nox Avhengige nå for tiden begge to.🟨🟨🟨🟨⬛⬛⬛⬛🤣🤣🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #16376 Del Skrevet 16. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er skikkelig Fox og Nox Avhengige nå for tiden begge to. De er veldig gode...men hva med Rox da? Liker ikke den? De er trillinger og hører sammen skjønner dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #16377 Del Skrevet 16. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): De er veldig gode...men hva med Rox da? Liker ikke den? De er trillinger og hører sammen skjønner dere. Cassidy Tvillingene er faktisk ikke så glade i Rox. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 16. mai 2023 #16378 Del Skrevet 16. mai 2023 Jeg innrømmer at det blir hyggelig med grilling med medpasienter og pleierne i dag. 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 16. mai 2023 #16379 Del Skrevet 16. mai 2023 Belinda B skrev (1 minutt siden): Jeg innrømmer at det blir hyggelig med grilling med medpasienter og pleierne i dag. 🥳 Cassidy Tvillingene håper at du får det kjempehyggelig på grillingen, for det fortjener du vår venn @Belinda B❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mai 2023 Forfatter #16380 Del Skrevet 16. mai 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene er faktisk ikke så glade i Rox. Det er lov det. Jeg liker dem alle. Belinda B skrev (28 minutter siden): Jeg innrømmer at det blir hyggelig med grilling med medpasienter og pleierne i dag. Ha det max trivelig, spis og kos deg masse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå