Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #16341 Del Skrevet 12. mai 2023 Tror ikke jeg har hatt en eneste vår/sommer her hvor jeg nå bor, hvor det ikke er bråkemaskiner i uker og mnd av gangen. Den ene slutter og den andre begynner. Sprenging, graving, spunting og graving igjen. Bygging av nye hus/blokker, gamle hus skal ha ny veranda el.l. og snekring i mengder må til. De starter tidlig på morgenen og holder på til sen ettermiddag. Farvel stille morgenstund med fuglekvitter. Jeg savner stillheten min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai 2023 #16342 Del Skrevet 12. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Tror ikke jeg har hatt en eneste vår/sommer her hvor jeg nå bor, hvor det ikke er bråkemaskiner i uker og mnd av gangen. Den ene slutter og den andre begynner. Sprenging, graving, spunting og graving igjen. Bygging av nye hus/blokker, gamle hus skal ha ny veranda el.l. og snekring i mengder må til. De starter tidlig på morgenen og holder på til sen ettermiddag. Farvel stille morgenstund med fuglekvitter. Jeg savner stillheten min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai 2023 #16343 Del Skrevet 12. mai 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi har fått skikkelig sushidilla begge to.🍣🍣🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #16344 Del Skrevet 12. mai 2023 Må innrømme at jeg lurer litt på hva kongen feiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai 2023 #16345 Del Skrevet 12. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Må innrømme at jeg lurer litt på hva kongen feiler. Håper han blir helt frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #16346 Del Skrevet 12. mai 2023 Javisst, det håper jeg også og håper han dropper sin vanlige søttende mai på balkong. Bedre å bli frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 12. mai 2023 #16347 Del Skrevet 12. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Må innrømme at jeg lurer litt på hva kongen feiler. Han har hatt flere slike innleggelser pga infeksjoner. Jeg tenker det er en underliggende årsak til det, men skal ikke spekulere i hva det er. Tenker årsaken holdes tilbake for å ikke skape dramatikk 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #16348 Del Skrevet 12. mai 2023 Mhm...det kan fort gå galt. Uforutsette ting skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. mai 2023 #16349 Del Skrevet 12. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Javisst, det håper jeg også og håper han dropper sin vanlige søttende mai på balkong. Bedre å bli frisk. Faren ble ikke mye eldre, eller bestefaren så får håpe han blir eldre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mai 2023 Forfatter #16350 Del Skrevet 12. mai 2023 Krysser det jeg har for Kongen vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 12. mai 2023 #16351 Del Skrevet 12. mai 2023 Jeg innrømmer at jeg har hatt en fin formiddag til tross for. Baking og besøk av søster og hennes nye mann. Veldig stas. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. mai 2023 #16352 Del Skrevet 12. mai 2023 Belinda B skrev (3 timer siden): Jeg innrømmer at jeg har hatt en fin formiddag til tross for. Baking og besøk av søster og hennes nye mann. Veldig stas. 🥰 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi blir glade inni oss, når vi hører at du har hatt en fin formiddag. Vi setter pris på å høre positive ting.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #16353 Del Skrevet 13. mai 2023 Når "en viss person i offentlighetens lys" trakk frem rasismekortet og brukte det for alt det var verdt, jeg må innrømme at det forbauset meg...nettopp fordi det var aldri noe jeg hadde tenkt selv. Det er kun innholdet i personens underlige væremåte som fikk meg til å steile, for det henger ikke på greip. "Alle er så slemme mot meg og min midlertidige utvalgte. Buhuuuu! " Skjerp deg, mann! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mai 2023 #16354 Del Skrevet 13. mai 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Når "en viss person i offentlighetens lys" trakk frem rasismekortet og brukte det for alt det var verdt, jeg må innrømme at det forbauset meg...nettopp fordi det var aldri noe jeg hadde tenkt selv. Det er kun innholdet i personens underlige væremåte som fikk meg til å steile, for det henger ikke på greip. "Alle er så slemme mot meg og min midlertidige utvalgte. Buhuuuu! " Skjerp deg, mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. mai 2023 Forfatter #16355 Del Skrevet 13. mai 2023 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 13. mai 2023 #16356 Del Skrevet 13. mai 2023 Nå bruker jeg mobilen på KG, det er ikke ofte jeg gjør. Men må innrømme at jeg foretrekker PCen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mai 2023 #16357 Del Skrevet 13. mai 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi aldri har brukt mobiler på KG eller på Diskusjon, vi bruker bare pc-en vår her.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belinda B Skrevet 14. mai 2023 #16358 Del Skrevet 14. mai 2023 Jeg innrømmer at KG ikke alltid er en kilde til mental avkobling. 🫤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mai 2023 #16359 Del Skrevet 14. mai 2023 Belinda B skrev (29 minutter siden): Jeg innrømmer at KG ikke alltid er en kilde til mental avkobling. 🫤 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi er glade for at du er her på KG.♥️♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mai 2023 Forfatter #16360 Del Skrevet 14. mai 2023 Jeg forstår ikke at så mange bruker mobilen på nett uansett hva de gjør; det er forferdelig smått alt sammen da. Hurra for stor skjerm og skikkelig PC. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå