Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #16081 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Tenker det er helt normalt i det ganske land å si at "nesa renner" når innholdet gjør det og vi har èn nese, men TO utganger der, så kunne vi ha sagt neseR i flertall egentlig? Cassidy Tvillingene er enige der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. april 2023 #16082 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg trenger det ikke, men wish viste meg en søt, liten søppeldunk som passer fint til diamond paintingen. Så nå er den min 😍 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #16083 Del Skrevet 17. april 2023 Titania skrev (3 minutter siden): Jeg trenger det ikke, men wish viste meg en søt, liten søppeldunk som passer fint til diamond paintingen. Så nå er den min 😍 Cassidy Tvillingene synes at den der er skikkelig søt.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 17. april 2023 #16084 Del Skrevet 17. april 2023 Gleder meg til mann er ferdig med skole. Kanskje jeg får snakke med ham igjen 🥹🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 Forfatter #16085 Del Skrevet 17. april 2023 Nå skal jeg legge meg. Natta alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #16086 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nå skal jeg legge meg. Natta alle. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 Forfatter #16087 Del Skrevet 17. april 2023 Takk og god våkennatt til dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #16088 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Takk og god våkennatt til dere. Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 17. april 2023 Forfatter #16089 Del Skrevet 17. april 2023 Mitt kortere hår er rart å slenge på når deler av det er borte. Jeg tar for hardt i liksom... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #16090 Del Skrevet 17. april 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mitt kortere hår er rart å slenge på når deler av det er borte. Jeg tar for hardt i liksom... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 17. april 2023 #16091 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg innrømmer at rett som det er er jeg ganske glad for at folk ikke hører når jeg prater med meg selv, sånn som idag 🙈🤣 Det fløy inn en humle i går, og når de virrer rundt døra pleier jeg å be de fly ut igjen, og ofte funker det. Men den i går ble veldig fort stille, ikke lyden av at den fløy ut liksom. Så… «Det var DERFOR du ble så stille i går ja, du døde…» sa jeg da jeg oppdaget den under tørkestativet 🙈🤣 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #16092 Del Skrevet 17. april 2023 Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to kjøpte mye Urge, Coca Cola og Sprite i går formiddag.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 17. april 2023 #16093 Del Skrevet 17. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (23 minutter siden): Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to kjøpte mye Urge, Coca Cola og Sprite i går formiddag.🥰🥰😍😍🤩🤩 Redd for at det blir tomt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #16094 Del Skrevet 17. april 2023 Fighter83 skrev (2 minutter siden): Redd for at det blir tomt? Cassidy Tvillingene svarer et rungende tostemt ja på det.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 17. april 2023 #16095 Del Skrevet 17. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene svarer et rungende tostemt ja på det.🤣🤣 Ikke det verste å gå tom for men dere er nok veeeeldig avhengig da💓😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #16096 Del Skrevet 17. april 2023 Fighter83 skrev (Akkurat nå): Ikke det verste å gå tom for men dere er nok veeeeldig avhengig da💓😅 Ja Cassidy Tvillingene er totalt avhengige av både Urge, Cola og Sprite, så vi forbereder oss på å måtte drikke på First Price brus fremover nå. hvis streiken blir langvarig.🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 17. april 2023 #16097 Del Skrevet 17. april 2023 Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene er totalt avhengige av både Urge, Cola og Sprite, så vi forbereder oss på å måtte drikke på First Price brus fremover nå. hvis streiken blir langvarig.🤣🤣 Nedtur om dere må det! Får krysse fingrene for at streiken går over før den tid💓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. april 2023 #16098 Del Skrevet 17. april 2023 Fighter83 skrev (1 minutt siden): Nedtur om dere må det! Får krysse fingrene for at streiken går over før den tid💓 Cassidy Tvillingene håper at streiken snart er over, for vi liker egentlig ikke First Price brus, men vi drikker den når vi blir desperate nok, og når brussuget blir for stort.🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 18. april 2023 #16099 Del Skrevet 18. april 2023 Jeg innrømmer at jeg håper den som skal ut og handle for meg får tak i brus (Fanta og Pepsi Max) pga. streik. Hakke utgang, så fåkke handlet sjæl. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. april 2023 #16100 Del Skrevet 18. april 2023 Embla Othea skrev (3 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg håper den som skal ut og handle for meg får tak i brus (Fanta og Pepsi Max) pga. streik. Hakke utgang, så fåkke handlet sjæl. 😬 Cassidy Tvillingene krysser fingrene våre for at du får Fanta og Pepsi Max i dag Emblaen vår.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå