Baktus2024 Skrevet 7. april 2023 #15941 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg vil innrømme Hoppetaujenta en god påske videre..... selv så gråter jeg , det var vel ca kl 12 langfredag at jesus ble hengt . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 Forfatter #15942 Del Skrevet 7. april 2023 Baktus skrev (6 minutter siden): Jeg vil innrømme Hoppetaujenta en god påske videre..... selv så gråter jeg , det var vel ca kl 12 langfredag at jesus ble hengt . Kondolerer og sånn. ...men han ble vel spikret opp...var det ikke sånn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #15943 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Kondolerer og sånn. ...men han ble vel spikret opp...var det ikke sånn? Cassidy Tvillingene mener at det var sånn. Vi har dessverre ikke hatt den store interessen for dette da vi gikk på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. april 2023 #15944 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): Kondolerer og sånn. ...men han ble vel spikret opp...var det ikke sånn? såpass , janei bra han ble litt mer populær i oljepengealderen da, et par tusen år etterpå.. skrivekunsten kom tidlig der nede. som sagt i norge, helleristningene på Ving i sogn og fjordane..en vik som har vært fullt av folk i steinalderen... en entusiastisk østlandsarkeolog forteller om helleristningene mens en bryter inn og sier arbeidsledige mannfolk so itje hadde nåke anna å gjera på.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #15945 Del Skrevet 7. april 2023 Baktus skrev (22 minutter siden): såpass , janei bra han ble litt mer populær i oljepengealderen da, et par tusen år etterpå.. skrivekunsten kom tidlig der nede. som sagt i norge, helleristningene på Ving i sogn og fjordane..en vik som har vært fullt av folk i steinalderen... en entusiastisk østlandsarkeolog forteller om helleristningene mens en bryter inn og sier arbeidsledige mannfolk so itje hadde nåke anna å gjera på.. meiner du Vik i Sogn? Ving kjenner eg ikkje og eg kjenner Sogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. april 2023 #15946 Del Skrevet 7. april 2023 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): meiner du Vik i Sogn? Ving kjenner eg ikkje og eg kjenner Sogn. Vinge ...er ikke helleristninger i Vik.kun tagging der og et fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. april 2023 #15947 Del Skrevet 7. april 2023 Vingen helleristningsfelt... Vik ...nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #15948 Del Skrevet 7. april 2023 Baktus skrev (Akkurat nå): Vingen helleristningsfelt... Vik ...nei.. Ja Vingen. Sånn det skrives. Vi trenger ikke dra Vik ned i søla da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. april 2023 Forfatter #15949 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Innrømmer at jeg er glad på mine planters vegne nå. Jeg klippet opp mange lange stilker med svigermors tunge, satte dem i vann i fjor sommer (tror jeg) og har skiftet vann hver uke, snakket med dem, skylt dem og sett hvordan smårøtter vokste frem på en etter en og det har tatt lang tid syns jeg, men nå har jeg EN tre centimeters baby og EN halvannen cm`s og to på fosterstadiet som jeg har flyttet over i egnet glass for seg selv. En veldig gøy opplevelse, for jeg trodde ikke jeg ville få det til. Jeg har forsøkt før og satt da oppkuttede småbiter i spesialjord og håpet på resultat der for lenge siden = NULL respons! Det skal få gå sin tid nå og det vil bli lenge til jeg gir dem egen potte med jord, men inntil videre får de fortsette å stå under godt plantelys i hylla mi. Vi skal nok bli gode venner vi. Hoppe har kjøpt inn jord og leca til snarlig ompotting av diverse andre planter og må til byen for å ha flere innerpotter først. Det blir god vekst i vår/sommer. Det kjenner jeg på trebeinet. Endret 7. april 2023 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 7. april 2023 #15950 Del Skrevet 7. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ja Vingen. Sånn det skrives. Vi trenger ikke dra Vik ned i søla da. Jeg vet ikke noe om Vik, har aldri vært der eller møtt noen derfra..host..men har hørt det er et fengsel der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. april 2023 #15951 Del Skrevet 7. april 2023 Fikk middag på jobb i dag, så da slipper jeg å lage middag hjemme 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. april 2023 #15952 Del Skrevet 7. april 2023 Syns alle burde stå for det de sier med brukernavn. Det er for lett å skjule seg bak anonymbruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #15953 Del Skrevet 7. april 2023 Athena Freyja skrev (2 minutter siden): Syns alle burde stå for det de sier med brukernavn. Det er for lett å skjule seg bak anonymbruker. Jeg skriver som oftest som anonym der anonym er tillatt siden jeg ikke er komfortabel med å skrive under brukernavn når jeg kan bli lett angrepet av en anonym. Opplevde sånt mye før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. april 2023 #15954 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg skriver som oftest som anonym der anonym er tillatt siden jeg ikke er komfortabel med å skrive under brukernavn når jeg kan bli lett angrepet av en anonym. Opplevde sånt mye før.. Men hadde anonym funksjonen forsvunnet, ville det ikke vært så mye angrep her, tror jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #15955 Del Skrevet 7. april 2023 Athena Freyja skrev (11 minutter siden): Men hadde anonym funksjonen forsvunnet, ville det ikke vært så mye angrep her, tror jeg. Og da hadde jeg følt meg komfortabel med å poste under nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. april 2023 #15956 Del Skrevet 7. april 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Innrømmer at jeg er glad på mine planters vegne nå. Jeg klippet opp mange lange stilker med svigermors tunge, satte dem i vann i fjor sommer (tror jeg) og har skiftet vann hver uke, snakket med dem, skylt dem og sett hvordan smårøtter vokste frem på en etter en og det har tatt lang tid syns jeg, men nå har jeg EN tre centimeters baby og EN halvannen cm`s og to på fosterstadiet som jeg har flyttet over i egnet glass for seg selv. En veldig gøy opplevelse, for jeg trodde ikke jeg ville få det til. Jeg har forsøkt før og satt da oppkuttede småbiter i spesialjord og håpet på resultat der for lenge siden = NULL respons! Det skal få gå sin tid nå og det vil bli lenge til jeg gir dem egen potte med jord, men inntil videre får de fortsette å stå under godt plantelys i hylla mi. Vi skal nok bli gode venner vi. Hoppe har kjøpt inn jord og leca til snarlig ompotting av diverse andre planter og må til byen for å ha flere innerpotter først. Det blir god vekst i vår/sommer. Det kjenner jeg på trebeinet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #15957 Del Skrevet 7. april 2023 Cid skrev (50 minutter siden): Jeg skriver som oftest som anonym der anonym er tillatt siden jeg ikke er komfortabel med å skrive under brukernavn når jeg kan bli lett angrepet av en anonym. Opplevde sånt mye før.. leit det var sånn… selv innrømmer jeg å irritere meg minst like mye over navngitte😔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #15958 Del Skrevet 7. april 2023 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): leit det var sånn… selv innrømmer jeg å irritere meg minst like mye over navngitte😔 Samme her, jeg innrømmer at jeg er for lengst over den tiden hvor jeg trodde det bare var anonyme som var ufine 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 7. april 2023 #15959 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg blir sjelden mett av suppe eller lapskaus 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. april 2023 #15960 Del Skrevet 7. april 2023 Titania skrev (2 minutter siden): Jeg blir sjelden mett av suppe eller lapskaus 🙈 Jeg blir med av suppe med pasta i 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå