Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg innrømmer at jeg ble ganske fornøyd med kanelbollene - kanelboller med eplekompott, vaniljekrem og smuldrepai er DIGG! 😍 Og på toppen av kaken ble både medpasienter og ansatte glade. Mission accomplished! 🥳

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden):

Det ble rekesmørbrød på meg! :rodmer: 

Det høres digg ut, Cassidy Tvillingene elsker også rekesmørbrød.:rodmer::rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at første gangene jeg kjente liv i magen føltes det bare rart, og av og til var det som å ha en salamander som kravlet på innsiden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg ble ganske fornøyd med kanelbollene - kanelboller med eplekompott, vaniljekrem og smuldrepai er DIGG! 😍 Og på toppen av kaken ble både medpasienter og ansatte glade. Mission accomplished! 🥳

Hihihi.....hun pyntet bollene med medpasienter og ansatte på toppen! :fnise:        Ai laik!

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

melatonin skrev (3 timer siden):

Jeg innrømmer at første gangene jeg kjente liv i magen føltes det bare rart, og av og til var det som å ha en salamander som kravlet på innsiden. 

ja..salamandere har vi vel alle hatt krypende i oss innvendig... når du nevner det så har jeg idag måttet jage noen edderkopper ut av soveposen min , menmen, gjerne ikke samme sak og sammenligning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hihihi.....hun pyntet bollene med medpasienter og ansatte på toppen! :fnise:        Ai laik!

Åneida, det var ikke morbid ment. :snurt: Det var et UTTRYKK! :opplyser:
Men du INNRØMMER aldri feil du. :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig digg ut.😍😍🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at påskeferien min er over på Langfredag, da er det jobb igjen :)

Fint med tre dager fri da. :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (53 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres skikkelig digg ut.😍😍🤩🤩

Det var kjempegodt. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg gleder meg veldig til påskeferien som starter om noen timer 😄🐣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt til å trene to timer nå… måtte bare først drikke brus.. ta en lur.. se flykræsj på tv.. spise lunsj. Men NÅ!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (4 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg er drittlei av snøen. 😬

Det innrømmer jeg også. Våknet opp til snø igjen, grrrrr :sinna: 

Samme her. Liker ikke sommeren, er da jeg er aller mest deprimert og full av angst. Våren, derimot er min favorittårstid og nå har kong vinter stjålet en hel måned og en uke av våren 😞 Elsker Converse jeg også. Har digget de skoene siden jeg gikk på barneskolen. Vært litt av og på da, var mange år uten før jeg kjøpte igjen. Nå har jeg 4 par pluss et par fôrede vinter-converse. Kult at de har vært i motebildet mer eller mindre hele tiden i så mange år. Ekte klassikere er de. 

Jeg ser på Olsenbanden på tv2 og innrømmer at jeg syns det er morsomt. Gode, gamle og gøyale filmer fulle av krenkerier etter dagens samfunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cassidy Tvillingene innrømmer at vi to er ferdige med det første puslespillet i påskepuslespillmaratonen vår nå, og vi har rammet inn puslespillet og hengte det opp på veggen.🧩🧩👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kvakkekyllingen

Jeg har en plan om å lese en bok i påsken. Kommet til side 22 nå og tror det går sakte fremover 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden):

Jeg har en plan om å lese en bok i påsken. Kommet til side 22 nå og tror det går sakte fremover 😅

Hvis du endrer formuleringen til å lese en bok i påsken, så er du veldig godt i gang 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Titania skrev (9 minutter siden):

Hvis du endrer formuleringen til å lese en bok i påsken, så er du veldig godt i gang 😁

Sant! 😆 Side 34 nå. Går fremover 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...