Gjest Flinkepia T Skrevet 20. februar 2023 #15161 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (29 minutter siden): Ja det er det jo 😀 Han fikser skrivemaskin greit da 😀 Stemmer han kan skrive på maskin. Potefingrene er tydeligvis ganske stretchy. Hva han egentlig vil oppnå med skrivetalentet er er spørsmål....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15162 Del Skrevet 20. februar 2023 Flinkepia T skrev (Akkurat nå): Stemmer han kan skrive på maskin. Potefingrene er tydeligvis ganske stretchy. Hva han egentlig vil oppnå med skrivetalentet er er spørsmål....? Han drømmer om forfatterkarriere men kommer aldri lengre enn «Det var en mørk og stormfull aften» 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15163 Del Skrevet 20. februar 2023 Det høres veldig kjent ut... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15164 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Det høres veldig kjent ut... Han hadde også god bruk for skrivemaskinen når han var sjefsbeagle men det ble for mye stress så han sa opp 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 20. februar 2023 #15165 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg har skrevet en bok (er noen år siden) men jeg har aldri prøvd å gi den ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15166 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg begynte også på manus med en god gammeldags klapre-bråke-skrivemaskin en gang, men den handlet bare om meg selv og at jeg i fremtiden ville vinne gigantisk i lotto og jeg kjørte rundt i butikker og handlet ustyrtelig masse i alle varianter og farger og den var i grunnen veldig kjedelig for andre enn meg selv da jeg skrev den og drømte meg bort i fremtiden. Ville ikke ha kjøpt den for å si det slik... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15167 Del Skrevet 20. februar 2023 Cassidy Tvillingene har også skrevet litt dikt begge to da vi var yngre tenåringer, men vi har lagt de i en skuff og vi har aldri sett på de siden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15168 Del Skrevet 20. februar 2023 Det er en del av vår utvikling som menneske. Fornuften har seiret og derfor er vi her nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15169 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det er en del av vår utvikling som menneske. Fornuften har seiret og derfor er vi her nå. Det har du rett i Cassidy Tvillingene synes at dette er kloke og sanne ord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15170 Del Skrevet 20. februar 2023 Athena Freyja skrev (13 minutter siden): Jeg har skrevet en bok (er noen år siden) men jeg har aldri prøvd å gi den ut. Jeg prøvde å gi ut bok når jeg var 20. gikk dårlig ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15171 Del Skrevet 20. februar 2023 Athena Freyja skrev (14 minutter siden): Jeg har skrevet en bok (er noen år siden) men jeg har aldri prøvd å gi den ut. Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg begynte også på manus med en god gammeldags klapre-bråke-skrivemaskin en gang, men den handlet bare om meg selv og at jeg i fremtiden ville vinne gigantisk i lotto og jeg kjørte rundt i butikker og handlet ustyrtelig masse i alle varianter og farger og den var i grunnen veldig kjedelig for andre enn meg selv da jeg skrev den og drømte meg bort i fremtiden. Ville ikke ha kjøpt den for å si det slik... Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene har også skrevet litt dikt begge to da vi var yngre tenåringer, men vi har lagt de i en skuff og vi har aldri sett på de siden. Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er en del av vår utvikling som menneske. Fornuften har seiret og derfor er vi her nå. Jeg har skrevet en del dikt. Går litt i perioder. Har ikke skrevet noe særlig på årevis nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar 2023 #15172 Del Skrevet 20. februar 2023 Athena Freyja skrev (15 minutter siden): Jeg har skrevet en bok (er noen år siden) men jeg har aldri prøvd å gi den ut. Selvbiografi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15173 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg har skrevet en del dikt. Går litt i perioder. Har ikke skrevet noe særlig på årevis nå. Det samler seg opp inntrykk og kommer når det er klart. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15174 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg har skrevet en del dikt. Går litt i perioder. Har ikke skrevet noe særlig på årevis nå. Cassidy Tvillingene skrev litt dikt da vi var 13-14-15 år, men vi har ikke skrevet noen dikt siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15175 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det samler seg opp inntrykk og kommer når det er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15176 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det samler seg opp inntrykk og kommer når det er klart. Ja det stemmer. Leser en del dikt også. Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene skrev litt dikt da vi var 13-14-15 år, men vi har ikke skrevet noen dikt siden. Oisann jeg skrev ikke dikt før jeg var 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15177 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det stemmer. Leser en del dikt også. Oisann jeg skrev ikke dikt før jeg var 16 Cassidy Tvillingene skrev mest dikt da vi var 14-15 år for da hadde vi det mørkest i livene våre med mye angst og depresjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15178 Del Skrevet 20. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene skrev mest dikt da vi var 14-15 år for da hadde vi det mørkest i livene våre med mye angst og depresjon. Hjelper å skrive dikt når man har det sånn 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15179 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Hjelper å skrive dikt når man har det sånn Ja det gjøre det, men de diktene som Cassidy Tvillingene skrev da de var mørke og tunge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15180 Del Skrevet 20. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja det gjøre det, men de diktene som Cassidy Tvillingene skrev da de var mørke og tunge. Det er mange av mine og 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå