Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar 2023 #15101 Del Skrevet 19. februar 2023 Anki- skrev (1 time siden): Innrømmer at det ikke ble boller her i huset i dag, men supergode vafler ble det Entern skrev (1 time siden): Vafler=💙 🧇🧇💚💚 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2023 #15102 Del Skrevet 19. februar 2023 Flinkepia T skrev (38 minutter siden): Innrømmer at jeg tror jeg skjønner tegningen. Tror, jeg skjønner 🖼️kanskje. Hvilken tegning? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinkepia T Skrevet 20. februar 2023 #15103 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (7 timer siden): Hvilken tegning? 😀 😂 beklager dere vil nok tenke at jeg psykiatrisk tilfelle... det er en tegning jeg kom hit for å tolke fordi jeg skjønte at svaret kunne jeg kanskje bare finne her. Jeg syns tegningen ser litt annerledes ut og det passer meg fint. 💕 Jeg ante meg at tegningen var slik noen uker siden når det ble brukt litt andre kunstneriske uttrykk. Uansett, takk for morsom, kjemperar helg her. Hils Snoopy fra meg Charlie Brown... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15104 Del Skrevet 20. februar 2023 Flinkepia T skrev (1 minutt siden): 😂 beklager dere vil nok tenke at jeg psykiatrisk tilfelle... det er en tegning jeg kom hit for å tolke fordi jeg skjønte at svaret kunne jeg kanskje bare finne her. Jeg syns tegningen ser litt annerledes ut og det passer meg fint. 💕 Jeg ante meg at tegningen var slik noen uker siden når det ble brukt litt andre kunstneriske uttrykk. Uansett, takk for morsom, kjemperar helg her. Hils Snoopy fra meg Charlie Brown... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15105 Del Skrevet 20. februar 2023 Hmm...hvilken tegning er det snakk om nå? Jeg er litt kunstnerisk nysgjerrig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15106 Del Skrevet 20. februar 2023 Flinkepia T skrev (2 timer siden): 😂 beklager dere vil nok tenke at jeg psykiatrisk tilfelle... det er en tegning jeg kom hit for å tolke fordi jeg skjønte at svaret kunne jeg kanskje bare finne her. Jeg syns tegningen ser litt annerledes ut og det passer meg fint. 💕 Jeg ante meg at tegningen var slik noen uker siden når det ble brukt litt andre kunstneriske uttrykk. Uansett, takk for morsom, kjemperar helg her. Hils Snoopy fra meg Charlie Brown... Skal hilse Snoopy 😀 Glad du har hatt en fin helg her😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15107 Del Skrevet 20. februar 2023 Å! Denne kunne jeg ha tenkt meg å smake på. Alle i esken faktisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15108 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Å! Denne kunne jeg ha tenkt meg å smake på. Alle i esken faktisk. Ja jeg og 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15109 Del Skrevet 20. februar 2023 Jeg skulle særriøst ha sittet i et smakspanel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15110 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg skulle særriøst ha sittet i et smakspanel. Ja det skulle du!!! 😃😃😃 Men ikke for fæle og rare smaker da, det er mer @Cids greie 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15111 Del Skrevet 20. februar 2023 Kun gode smaksnyheter til meg. Søtsaker og gode middager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15112 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Kun gode smaksnyheter til meg. Søtsaker og gode middager. Ja 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15113 Del Skrevet 20. februar 2023 Leste akkurat noe på Instagram: når en unge blir født, lag en e-post-konto til dem og send oppdateringer, bilder og småting som de i fremtiden vil like å se om starten av seg selv. Ved attenårsdagen; gi dem innpass og råderett. Syns det var en god idè jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15114 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Å! Denne kunne jeg ha tenkt meg å smake på. Alle i esken faktisk. Cassidy Tvillingene sier nam nam.😋😋🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15115 Del Skrevet 20. februar 2023 Entern skrev (12 minutter siden): Ja det skulle du!!! 😃😃😃 Men ikke for fæle og rare smaker da, det er mer @Cids greie 🤣🤣🤣 🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. februar 2023 #15116 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Leste akkurat noe på Instagram: når en unge blir født, lag en e-post-konto til dem og send oppdateringer, bilder og småting som de i fremtiden vil like å se om starten av seg selv. Ved attenårsdagen; gi dem innpass og råderett. Syns det var en god idè jeg. Kjempegod ide jo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15117 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (54 minutter siden): Jeg skulle særriøst ha sittet i et smakspanel. 👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. februar 2023 #15118 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Leste akkurat noe på Instagram: når en unge blir født, lag en e-post-konto til dem og send oppdateringer, bilder og småting som de i fremtiden vil like å se om starten av seg selv. Ved attenårsdagen; gi dem innpass og råderett. Syns det var en god idè jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. februar 2023 #15119 Del Skrevet 20. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden): Leste akkurat noe på Instagram: når en unge blir født, lag en e-post-konto til dem og send oppdateringer, bilder og småting som de i fremtiden vil like å se om starten av seg selv. Ved attenårsdagen; gi dem innpass og råderett. Syns det var en god idè jeg. Og så er der en million søppelpost i tillegg 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. februar 2023 Forfatter #15120 Del Skrevet 20. februar 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Og så er der en million søppelpost i tillegg 😜 Neida, for i fantasien går alt an. Det hadde ikke vært sånn dum post. De forsøker stadig å få meg til å trykke på linkene for å få en iphone eller en ny kvinne for kvelden ...men jeg sparker dem rett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå