Entern Skrevet 19. februar 2023 #15081 Del Skrevet 19. februar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Lik min sofa 😄 😻 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Da er du heldig. Enig👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2023 #15082 Del Skrevet 19. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Da er du heldig. Men tror den på bildet er en litt mer dyrere variant, vi gikk ikke for den dyreste sofaen jeg og pappa når vi kjøpte møbler men den har lagerplass under og kan strekkes ut til sovesofa så det er 3 i 1 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2023 #15083 Del Skrevet 19. februar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Men tror den på bildet er en litt mer dyrere variant, vi gikk ikke for den dyreste sofaen jeg og pappa når vi kjøpte møbler men den har lagerplass under og kan strekkes ut til sovesofa så det er 3 i 1 😄 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 19. februar 2023 #15084 Del Skrevet 19. februar 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Men tror den på bildet er en litt mer dyrere variant, vi gikk ikke for den dyreste sofaen jeg og pappa når vi kjøpte møbler men den har lagerplass under og kan strekkes ut til sovesofa så det er 3 i 1 😄 Jeg har ganske lik sofa som deg! Festlig nok sitter jeg aldri på den siden jeg kan sitte med bena rett ut, men sitter som limt fast i venstre hjørne. Det gir ingen mening! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2023 #15085 Del Skrevet 19. februar 2023 Ane Rikke skrev (Akkurat nå): Jeg har ganske lik sofa som deg! Festlig nok sitter jeg aldri på den siden jeg kan sitte med bena rett ut, men sitter som limt fast i venstre hjørne. Det gir ingen mening! 😂 Jeg har og sofa med seselong, sitter alltid med beina rett ut ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2023 #15086 Del Skrevet 19. februar 2023 Ane Rikke skrev (1 minutt siden): Jeg har ganske lik sofa som deg! Festlig nok sitter jeg aldri på den siden jeg kan sitte med bena rett ut, men sitter som limt fast i venstre hjørne. Det gir ingen mening! 😂 Motsatt her 😅 sikkert fordi jeg lå i senga dagen lang i alle år siden gamle leiligheten hadde en stor stue hvorav senga ble sofaen min 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 19. februar 2023 #15087 Del Skrevet 19. februar 2023 Cid skrev (2 minutter siden): Motsatt her 😅 sikkert fordi jeg lå i senga dagen lang i alle år siden gamle leiligheten hadde en stor stue hvorav senga ble sofaen min 😅 Hørtes egentlig digg ut å ha sengen som sofa… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2023 #15088 Del Skrevet 19. februar 2023 Ane Rikke skrev (29 minutter siden): Hørtes egentlig digg ut å ha sengen som sofa… Ja er digg men det er ikke bra for ryggen 😲 rart jeg ikke er helt ødelagt i ryggen etter å ha hatt det sånn i hele 20 årene 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 19. februar 2023 #15089 Del Skrevet 19. februar 2023 Entern skrev (1 time siden): Jeg har og sofa med seselong, sitter alltid med beina rett ut ☺️ Samme her - sjeselong-delen av sofaen er min, bare min 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2023 #15090 Del Skrevet 19. februar 2023 Anki- skrev (11 minutter siden): Samme her - sjeselong-delen av sofaen er min, bare min 😊 Ja 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 19. februar 2023 #15091 Del Skrevet 19. februar 2023 Innrømmer at jeg ikke liker boller med krem - berlinerboller med bringebærsyltetøy i, derimot - Yummy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar 2023 #15092 Del Skrevet 19. februar 2023 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Stolen min er ok å sitte i, men ikke å sove i. Får rar rygg og nakken blir stiv. Jeg ønsker meg en slik med god og bred plass i. Cassidy Tvillingene synes at dette er en fin sofa.🛋️🛋️🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2023 #15093 Del Skrevet 19. februar 2023 Anki- skrev (31 minutter siden): Innrømmer at jeg ikke liker boller med krem - berlinerboller med bringebærsyltetøy i, derimot - Yummy! Ja berlinerboller er bedre 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar 2023 #15094 Del Skrevet 19. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja berlinerboller er bedre 😀😀 Cassidy Tvillingene liker både Berlinerboller og Kremboller.🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19. februar 2023 #15095 Del Skrevet 19. februar 2023 Anki- skrev (33 minutter siden): Innrømmer at jeg ikke liker boller med krem - berlinerboller med bringebærsyltetøy i, derimot - Yummy! Enig. Boller med krem er oppskrytt. Men jeg liker bedre berlinerboller med vaniljekrem. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. februar 2023 #15096 Del Skrevet 19. februar 2023 Athena Freyja skrev (10 minutter siden): Enig. Boller med krem er oppskrytt. Men jeg liker bedre berlinerboller med vaniljekrem. Er jo godt da 😃😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. februar 2023 #15097 Del Skrevet 19. februar 2023 Cid skrev (5 minutter siden): Er jo godt da 😃😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 19. februar 2023 #15098 Del Skrevet 19. februar 2023 Innrømmer at det ikke ble boller her i huset i dag, men supergode vafler ble det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. februar 2023 #15099 Del Skrevet 19. februar 2023 Anki- skrev (1 minutt siden): Innrømmer at det ikke ble boller her i huset i dag, men supergode vafler ble det Vafler=💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flinkepia T Skrevet 19. februar 2023 #15100 Del Skrevet 19. februar 2023 Innrømmer at jeg tror jeg skjønner tegningen. Tror, jeg skjønner 🖼️kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå