Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Cid skrev (2 minutter siden):

🍱🍤🦪🌶️

Bon appetitt :)

Haha..."topp appetitt" tenker jeg at vi sier. ;) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Dessuten er jeg sulten nå, så da må jeg lage kaffe og to skiver og spise frokost.      Hei, så lenge. :farvel: 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godfrokost.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (2 minutter siden):

Tuuusen takk🥰 må si jeg misliker nicken jeg fant på...tror jeg satt på en buss og det var litt sånn tilfeldig.  Jeg hadde tenkt å være 99% AnonymBruker og nå er jeg stuck med den. Jaja...

Glad for å kunne være på mitt favoritt underforum igjen etter mange år:KG:

Jeg følte meg egentlig aldri veldig velkommen på KG tidligere. Er outcast kan man kanskje si :heks: . En veldig sliten outcast. Jeg er en provokatør av og til og spiller av og til djevelens advokat bare ut fra egne filosofiske interesser, men ok på tide å være seg selv og meg selv orker ikke annet enn å henge her på sosial prat. 

Du er hyggelig da :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (3 minutter siden):

Tuuusen takk🥰 må si jeg misliker nicken jeg fant på...tror jeg satt på en buss og det var litt sånn tilfeldig.  Jeg hadde tenkt å være 99% AnonymBruker og nå er jeg stuck med den. Jaja...

Jeg følte meg egentlig aldri veldig velkommen på KG tidligere. Er outcast kan man kanskje si :heks: . En veldig sliten outcast. Jeg er en provokatør av og til og spiller av og til djevelens advokat bare ut fra egne filosofiske interesser, men ok på tide å være seg selv og meg selv orker ikke annet enn å henge her på sosial prat. 

Du er alltid velkommen hos Cassidy Tvillingene @Flinkepia T🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 minutter siden):

Hva betyr det?

Det er i motsetning til bon...eller bånn appetitt som jeg skriver det...da får en topp appetitt/god appetitt istedenfor. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Det er i motsetning til bon...eller bånn appetitt som jeg skriver det...da får en topp appetitt/god appetitt istedenfor. 

Cassidy Tvillingene liker det, vi synes at den var skikkelig bra.👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (17 minutter siden):

Synes Flinkepia er en artig nick 😊

Jeg liker meg og best på sosialprat, har for mange upop meninger sånn ellers 😅

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flinkepia T
Entern skrev (1 minutt siden):

Synes Flinkepia er en artig nick 😊

Jeg liker meg og best på sosialprat, har for mange upop meninger sånn ellers 😅

Jeg også😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (Akkurat nå):

Jeg også😂

:highfive:

Det verste er religion, der er det masse sinte ateister og sinte fundamentalister og begge hater meg 🤪😆

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (7 minutter siden):

Det verste er religion, der er det masse sinte ateister og sinte fundamentalister og begge hater meg 🤪😆

Cassidy Tvillingene er også ateister, men vi er verken sinte eller hatefulle.:risterpåhodet::risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flinkepia T

Ja samme. Men jeg er ikke en som klarer å tro på noe organisert religion, men forstår at religion eller tro ofte er det beste for et menneske, gir håp og mening for mange faktisk sunt for et godt langt liv.

Samtidig er jeg interessert i mer okkulte/pagan ting så enhver kristen vil hive bibelen på meg😅

Ateist vil jeg aldri kunne være, det er for mye å undre seg over. Virker ikke logisk for meg at livet er meningsløst og tilfeldig. Jeg kjenner meg også for levende for å kunne tenke meg at jeg en dag ikke vil eksistere i en eller annen form. 

Uansett... dette kan bli langt skal man starte med religion. Vi vet ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (2 minutter siden):

Ja samme. Men jeg er ikke en som klarer å tro på noe organisert religion, men forstår at religion eller tro ofte er det beste for et menneske, gir håp og mening for mange faktisk sunt for et godt langt liv.

Samtidig er jeg interessert i mer okkulte/pagan ting så enhver kristen vil hive bibelen på meg😅

Ateist vil jeg aldri kunne være, det er for mye å undre seg over. Virker ikke logisk for meg at livet er meningsløst og tilfeldig. Jeg kjenner meg også for levende for å kunne tenke meg at jeg en dag ikke vil eksistere i en eller annen form. 

Cassidy Tvillingene er ateister men vi respekterer og aksepterer at andre mennesker har en religion som de tror på.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (1 minutt siden):

Skjønner hva du mener, har lest bøker om det der med behov for mening og forklaring av verden 👍

Jeg synes okkulte ting og særlig gamle mytologiske ting er veldig interessant og en ting som var relativt viktig for at jeg ble kristen igjen var når jeg så hvor mye Gamle Testamente har til felles med de gamle religionene i Midt-Østen og måten de henger sammen på, og hvor spennende (og skumle) de eldste delene er. 👻👻👻
(dette er ikke en salgs jippo, jeg er ikke ute etter å omvende noen 😅)

Var ateist i 10 år faktisk 😅

Enig i at vi vet ingenting 😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner hva du mener, har lest bøker om det der med behov for mening og forklaring av verden 👍

Jeg synes okkulte ting og særlig gamle mytologiske ting er veldig interessant og en ting som var relativt viktig for at jeg ble kristen igjen var når jeg så hvor mye Gamle Testamente har til felles med de gamle religionene i Midt-Østen og måten de henger sammen på, og hvor spennende (og skumle) de eldste delene er. 👻👻👻

:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er ateister men vi respekterer og aksepterer at andre mennesker har en religion som de tror på.:nikke::nikke:

:klem2:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flinkepia T
Entern skrev (3 minutter siden):

Spennende å studere de sammenhengene helt sikkert. Jeg kan forstå teorien om Annunaki, mulig jeg tror mer på det enn annet. 

Jeg bare tenker på de religiøse skriftene og hviskeleken, hvor lang tid det har gått fra de faktiske hendelsene til i dag. Det krever mye tolkning. 

Men la oss ikke snakke om religion på dette forum hehe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...