Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Entern skrev (1 minutt siden):

:klem3:

Psykiske lidelser er forferdelig 😑

Har også tvangstanker og sosial angst, trippel dose dritt :P men jeg har vent meg til alt det for lenge siden heldigvis. Spesielt tvangstanker som jeg har hatt siden jeg var 10 år

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

Har også tvangstanker og sosial angst, trippel dose dritt :P men jeg har vent meg til alt det for lenge siden heldigvis. Spesielt tvangstanker som jeg har hatt siden jeg var 10 år

Har angst og depresjon selv, mest angst.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Entern skrev (3 minutter siden):

Har angst og depresjon selv, mest angst.

Cassidy Tvillingene har også slitt veldig med både sosialangst og depresjon begge to. Så vi vil gi dere klemmer begge to. @Entern @Cid:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 minutter siden):

:klem2: 

:klem2:

Ciaran og Ciara skrev (10 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har også slitt veldig med både sosialangst og depresjon begge to. Så vi vil gi dere klemmer begge to. @Entern @Cid:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt slått ut av åtte små episoder om Ari Behn og hans situasjon, livet og døden... :sukk: 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg er helt slått ut av åtte små episoder om Ari Behn og hans situasjon, livet og døden... :sukk: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar at hele begravelsen ligger tilgjengelig fremdeles på nrk og den skal jeg spare til en dag jeg er nede i kjelleren. Godt å få ting ut når en har bruk for det. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (4 timer siden):

Jeg har operert som AB over ett år. Men ikke med onde hensikter😁

Cassidy Tvillingene synes at du virker som en veldig grei og snill person og vi ser frem til og vi gleder oss til å bli mer kjent med deg @Flinkepia T:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flinkepia T
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at du virker som en veldig grei og snill person og vi ser frem til og vi gleder oss til å bli mer kjent med deg @Flinkepia T:rodmer::rodmer::klem3::klem3:

Joda, grei og snill, tullete og rampete, men ikke slem nei. 🥰 Så hyggelig takk for hyggelig mottakelse 😁 🤗🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (1 minutt siden):

Joda, grei og snill, tullete og rampete, men ikke slem nei. 🥰 Så hyggelig takk for hyggelig mottakelse 😁 🤗🤗

Cassidy Tvillingene kan også være litt tullete og rampete av og til, men vi er heller aldri slemme. Og vi ønsker å inkludere alle her. Så hos oss er du alltid velkommen her inne.🥰🥰♥️♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flinkepia T
Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene kan også være litt tullete og rampete av og til, men vi er heller aldri slemme. Og vi ønsker å inkludere alle her. Så hos oss er du alltid velkommen her inne.🥰🥰♥️♥️

Aww så søtt, hyggelig å bli kjent med dere 😁🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia T skrev (Akkurat nå):

Aww så søtt, hyggelig å bli kjent med dere 😁🥰

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du vil trives bra her på Sosial prat, for her inne er vi en gjeng som er snille med hverandre og vi tar alltid vare på hverandre.🥰🥰♥️♥️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinkepia ønskes herved høytidelig velkommen til tråden og i alle de andre trådene
som også er fulle av hyggelige folk. :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Flinkepia ønskes herved høytidelig velkommen til tråden og i alle de andre trådene
som også er fulle av hyggelige folk. :) 

Det støttes 100% av Cassidy Tvillingene.:rodmer::rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er jeg sulten nå, så da må jeg lage kaffe og to skiver og spise frokost.      Hei, så lenge. :farvel: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Dessuten er jeg sulten nå, så da må jeg lage kaffe og to skiver og spise frokost.      Hei, så lenge. :farvel: 

🍱🍤🦪🌶️

Bon appetitt :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flinkepia T

Tuuusen takk🥰 må si jeg misliker nicken jeg fant på...tror jeg satt på en buss og det var litt sånn tilfeldig.  Jeg hadde tenkt å være 99% AnonymBruker og nå er jeg stuck med den. Jaja...

Glad for å kunne være på mitt favoritt underforum igjen etter mange år:KG:

Jeg følte meg egentlig aldri veldig velkommen på KG tidligere. Er outcast kan man kanskje si :heks: . En veldig sliten outcast. Jeg er en provokatør av og til og spiller av og til djevelens advokat bare ut fra egne filosofiske interesser, men ok på tide å være seg selv og meg selv orker ikke annet enn å henge her på sosial prat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...