Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden):

Nå er Cassidy Tvillingene tilbake her, vi har spist lunsj, det ble midtukerunde på oss i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤🤣🤣

Det er tross alt lillelørdag. 🤪

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden):

Nei Cassidy tvillingene har spist lunsj.🍔🍔🍟🍟🥤🥤

Mc’æren eller hjemmelaget? 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (7 minutter siden):

Det er tross alt lillelørdag. 🤪

Det var Entern og Cid som fristet Cassidy Tvillingene da de hadde en burgerprat sammen i Hoppetråden.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (8 minutter siden):

Mc’æren eller hjemmelaget? 🥰

Cassidy Tvillingene løp på Mc`æren.🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Det var Entern og Cid som fristet Cassidy Tvillingene da de hadde en burgerprat sammen i Hoppetråden.:nikke::nikke:

Skjønner. Da blir det kanskje fish and chips til helga?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene løp på Mc`æren.🥰🥰

Kooosss! 😍

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (8 minutter siden):

Skjønner. Da blir det kanskje fish and chips til helga?

Cassidy Tvillingene kan si at det stemmer det.👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...da strammer vi inn og har lange samtaler i en annen tråd. ;) Denne er for konsentrerte innrømmelser. 

Jeg innrømmer at jeg ikke er helt trygg på det å legge på svøm der det er brådypt under meg. :( 
Har hatt så lyst til å bare svømme og kose meg og ikke måtte tenke på skumle ting der nede, men...
når det som vokser i innlandsvann griper tak rundt beina mine...da kommer tanken på "de dødes tjern" fort. 

Jeg vet at vi ikke har hai i vår del av verden, men vi har andre store svømmende ting og de vil jeg ikke påtreffe. 
Resultatet er at jeg ikke får svømt, men plasker rundt der det er klart og oversiktlig vann. Jaja. :sukk: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden):

Hmm...da strammer vi inn og har lange samtaler i en annen tråd. ;) Denne er for konsentrerte innrømmelser. 

Jeg innrømmer at jeg ikke er helt trygg på det å legge på svøm der det er brådypt under meg. :( 
Har hatt så lyst til å vare svømme og kose meg og ikke måtte tenke på skumle ting der nede, men...
når det som vokser i innlandsvann griper tak rundt beina mine...da kommer tanken på "de dødes tjern" fort. 

Jeg vet at vi ikke har hai i vår del av verden, men vi har andre store svømmende ting og de vil jeg ikke påtreffe. 
Resultatet er at jeg ikke får svømt, men plasker rundt der det er klart og oversiktlig vann. Jaja. :sukk: 

:klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Har hatt så lyst til å bare svømme og kose meg og ikke måtte tenke på skumle ting der nede, men...

:klem3::klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)  Jeg innrømmer også at jeg skriver så fort at jeg innimellom får skrivefeil i innleggene,
men forsøker å rette dem opp når jeg ser dem. Liker å ha det pent skrevet. 

Dessuten MÅ jeg innrømme at nå har jeg fått ordnet pc`n min så alle ting er på plass der jeg vil ha dem
og selv om tastaturet er annerledes og nytt, så skal jeg nok klare å venne meg til det etter hvert.
Det er vidunderlig å endelig ha fått en nye en hvor alt funker! :mynona:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte ty til egenmelding av psykiske årsaker idag, mens jeg følte et press for å si at det var noe fysisk. Så jeg gjorde det.

Nå må jeg bare få ringt til legen for å få sykemelding.. :(

• Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonymburker skrev (2 minutter siden):

Jeg måtte ty til egenmelding av psykiske årsaker idag, mens jeg følte et press for å si at det var noe fysisk. Så jeg gjorde det.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden):

Takk. :)  Jeg innrømmer også at jeg skriver så fort at jeg innimellom får skrivefeil i innleggene,
men forsøker å rette dem opp når jeg ser dem. Liker å ha det pent skrevet. 

Dessuten MÅ jeg innrømme at nå har jeg fått ordnet pc`n min så alle ting er på plass der jeg vil ha dem
og selv om tastaturet er annerledes og nytt, så skal jeg nok klare å venne meg til det etter hvert.
Det er vidunderlig å endelig ha fått en nye en hvor alt funker! :mynona:

Hurra hurra 😀😀😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (28 minutter siden):

:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anonymburker skrev (4 timer siden):

:klem3: Leit å høre at du har det så vondt for tiden. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (13 minutter siden):

:klem3: Leit å høre at du har det så vondt for tiden. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si…

:klem3::klem3::rodmer::rodmer:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (14 minutter siden):

Takk🙂 Men det fins alltid dem som har det verre.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (1 minutt siden):

Takk🙂 Men det fins alltid dem som har det verre.

Kan være men det oppleves jo ille for den personen som har det sånn. 🥹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...