Entern Skrevet 8. februar 2023 #14721 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (3 minutter siden): Burde vært trøtt og sovet litt til mene... sitter å sorterer perlerot etter barna mine😅, drikker te og ser serie på pad. Så koselig 😊 Fine perler 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14722 Del Skrevet 8. februar 2023 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): Klassisk @Ciaran og Ciara🤣 Fy faen ja! Skjer hver morgen. De er noen jævler på likes. 🤪 Som regel er det 30-45 men i dag var det 91! Endret 8. februar 2023 av Embla Othea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14723 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Så koselig 😊 Fine perler 😊 Ja fine farger. 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14724 Del Skrevet 8. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (41 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker at avhengighet er avhengighet uansett. Har dere sovnet? 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14725 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Fy faen ja! Skjer hver morgen. De er noen jævler på likes. 🤪 Som regel er det 30-45 men i dag var det 91! Ny rekord fra tvillingene!!!???🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14726 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ny rekord fra tvillingene!!!???🤪 Jazz! Rekord for å være plagsomme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14727 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Gikk det bra? Ja - jeg ble inspirert av bildene du viste meg i går. 🥰 Ja da bare en gammel fylling som måtte fikses 😊 Er så glad du likte de bildene 🥰 prerafaelittene er ikke så veldig kjent kanskje men lagde veldig nydelige bilder 🥰 Synes det bildet passer til deg 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14728 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jazz! Rekord for å være plagsomme. Er det du sier at du vil jeg skal poste plagsom jazz????🤪 For jeg kjenner til en del veldig plagsom jazz🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14729 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Ja da bare en gammel fylling som måtte fikses 😊 Er så glad du likte de bildene 🥰 prerafaelittene er ikke så veldig kjent kanskje men lagde veldig nydelige bilder 🥰 Synes det bildet passer til deg 🥰 Oj, det var ikke verre enn det, så bra. Men tannlege er jævliii dyrt da. Jeg får dekket det siden jeg er innlagt på psykiatrisk men faen så dyrt det har blitt. 🤪 Aldri hørt om prerafaelittene men så utrolig fine bilder. 🥰 Takk. Likte det veldig godt. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14730 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Er det du sier at du vil jeg skal poste plagsom jazz????🤪 For jeg kjenner til en del veldig plagsom jazz🤪 Nei, ikke gjør det. Du poster nok av den fæle vrælemusikken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14731 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Er det du sier at du vil jeg skal poste plagsom jazz????🤪 For jeg kjenner til en del veldig plagsom jazz🤪 Brb. Skal i samtale med kontaktene mine. Vi snakkes etterpå. 🥰❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 8. februar 2023 #14732 Del Skrevet 8. februar 2023 Dagens innrømmelse er at jeg akkurat har lært at VU i Snøfall, står for "Verden utenfor". Det visste jeg ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14733 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Oj, det var ikke verre enn det, så bra. Men tannlege er jævliii dyrt da. Jeg får dekket det siden jeg er innlagt på psykiatrisk men faen så dyrt det har blitt. 🤪 Aldri hørt om prerafaelittene men så utrolig fine bilder. 🥰 Takk. Likte det veldig godt. 🥰 Ja det er kjempedyrt 😮 nesten 2000 kr for en borring unnagjort på 30 minutter 😮 Glad du likte prerafaelittene 🥰 Tror det bildet du har som avatar er inspirert av et dikt av Lord Tennyson, "The Lady of Shalott", basert på historiene om Kong Arthur. Loreena McKennitt har lagd en fin sang basert på diktet (obs! gammel dame musikk): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14734 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Nei, ikke gjør det. Du poster nok av den fæle vrælemusikken din. Den skikkelig plagsomme jazzen er mye mye fælere 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14735 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Brb. Skal i samtale med kontaktene mine. Vi snakkes etterpå. 🥰❤️ Snakkes 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. februar 2023 #14736 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (13 minutter siden): Gikk det bra? Ja - jeg ble inspirert av bildene du viste meg i går. 🥰 Det var mange veldig nydelige🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2023 #14737 Del Skrevet 8. februar 2023 Fighter83 skrev (9 minutter siden): Det var mange veldig nydelige🤩 Glad du også likte dem 🥰 jeg er veldig glad i de bildene 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. februar 2023 #14738 Del Skrevet 8. februar 2023 Entern skrev (18 minutter siden): Ja det er kjempedyrt 😮 nesten 2000 kr for en borring unnagjort på 30 minutter 😮 Glad du likte prerafaelittene 🥰 Tror det bildet du har som avatar er inspirert av et dikt av Lord Tennyson, "The Lady of Shalott", basert på historiene om Kong Arthur. Loreena McKennitt har lagd en fin sang basert på diktet (obs! gammel dame musikk): Fy faen for noen priser! Mye gøy man kan få til 2000 kr. Entern skrev (18 minutter siden): Den skikkelig plagsomme jazzen er mye mye fælere 😁 Jeg tror ikke det kan bli så mye fælere enn de skumle death metal-damene dine. Fighter83 skrev (17 minutter siden): Det var mange veldig nydelige🤩 Enig. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #14739 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (1 time siden): Jeg våknet opp til 91 nye varsler haha! Det er deres feil!!! 🤪 Nå er Cassidy Tvillingene tilbake her, vi har spist lunsj, det ble midtukerunde på oss i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. februar 2023 #14740 Del Skrevet 8. februar 2023 Embla Othea skrev (47 minutter siden): Har dere sovnet? 🥰 Nei Cassidy tvillingene har spist lunsj.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå