Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14481 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Jeg hadde elsk-hat forhold til moren min. Vi kranglet som pesten den ene timen, og den andre timen lå jeg i armkroken hennes. 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14482 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Men det er verre med alkoholiserte foreldre kjære dere, så jeg får mer vondt av dere. Ja enig, får og veldig vondt av @Ciaran og Ciara med de alkoholiserte foreldrene sine 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 1. februar 2023 #14483 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (5 minutter siden): Ble og mye mobbet i barndommen og ungdommen og var mye alene, spesielt i alderen 10/11 - 15/16. Så kan relatere selv om jeg heldigvis slapp fysisk vold hjemme, sånn unntatt et par ganger det klikket for muttern 😅 Så kan relatere litt Kjipt 🥺 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14484 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Ja banankake er favoritten 😊 Det var noen fantastiske mennesker på den arbeidsplassen. En god vietnamesisk venninne av meg der som sto og lagde vårruller fra 00 til 3 om natten til fredagskaffen f.eks. 😦 Shit 🤭 Det er en god kollega, det! Jeg husker da jeg jobbet på bensinstasjon så glemte sjefen alltid bursdagene mine men til gjengjeld så smugspiste jeg softis og pølser. Det var liksom en policy på at det var greit, alle de andre gjorde det, så hvorfor ikke? Ostepølse som hadde ligget for lenge 🌭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14485 Del Skrevet 1. februar 2023 Baktus skrev (3 minutter siden): Blod er tykkere enn vann , slik har jeg også hatt mye av 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14486 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja enig, får og veldig vondt av @Ciaran og Ciara med de alkoholiserte foreldrene sine Tusen Takk.♥️♥️ Men det var mye verre for Cassidy Tvillingene da vi var barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14487 Del Skrevet 1. februar 2023 Baktus skrev (Akkurat nå): Kjipt 🥺 Takk 😊 Har greid meg, mer eller mindre 😊 Veldig heldig som har en så god far, uten han tror jeg at jeg ville blitt en slik person jeg overhodet ikke liker 😳 (muttern var også ok, stort sett. 😅) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14488 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja og Cassidy Tvillingene har også blitt kalt for misfostre av våre egne foreldre. Huff. Det er dere IKKE! Jeg husker en gang at mamma sa at hun kunne ønske at jeg døde i hennes mage og at hun ønsket at jeg skulle bli påkjørt av en buss; ord stikker dypt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14489 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Min var først og fremst beinhard. Og veldig god verbalt 😅 Hun var virkelig tøff, sånn tøffere enn man bør være mot både seg selv og andre 😅 Som en kvinnelig spartansk hoplitt eller John Wayne figur 😆 Som Camille Vasquez? 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14490 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Ja enig, får og veldig vondt av @Ciaran og Ciara med de alkoholiserte foreldrene sine Mhm. 🥲 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14491 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Takk 😊 Har greid meg, mer eller mindre 😊 Veldig heldig som har en så god far, uten han tror jeg at jeg ville blitt en slik person jeg overhodet ikke liker 😳 (muttern var også ok, stort sett. 😅) Ja, det virker som du har veldig god kontakt med faren din. 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14492 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Huff. Det er dere IKKE! Jeg husker en gang at mamma sa at hun kunne ønske at jeg døde i hennes mage og at hun ønsket at jeg skulle bli påkjørt av en buss; ord stikker dypt. Cassidy Tvillingene fikk enda mer dritt slengt i oss av foreldrene våre etter at vi sto frem som Bifile begge to da vi var 15 år gamle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14493 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (2 minutter siden): Mhm. 🥲 Cassidy Tvillingene blir så rørte av all den fine omsorgen fra dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14494 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene fikk enda mer dritt slengt i oss av foreldrene våre etter at vi sto frem som Bifile begge to da vi var 15 år gamle. Huff. Det er jo ingenting galt i det. Jeg har møtt mange bifile jeg på de ulike institusjonene jeg har vært på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14495 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene blir så rørte av all den fine omsorgen fra dere.♥️♥️ Det fortjener dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14496 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Shit 🤭 Det er en god kollega, det! Jeg husker da jeg jobbet på bensinstasjon så glemte sjefen alltid bursdagene mine men til gjengjeld så smugspiste jeg softis og pølser. Det var liksom en policy på at det var greit, alle de andre gjorde det, så hvorfor ikke? Ostepølse som hadde ligget for lenge 🌭 Hun er den fineste kollegaen jeg har hatt, var veldig snill og moderlig og veldig ærlig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. februar 2023 #14497 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Huff. Det er jo ingenting galt i det. Jeg har møtt mange bifile jeg på de ulike institusjonene jeg har vært på. Cassidy Tvillingene er glade for at vi er som vi er.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14498 Del Skrevet 1. februar 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Hun er den fineste kollegaen jeg har hatt, var veldig snill og moderlig og veldig ærlig 🥰 Så skjønt. 💛 Jobbet du lenge der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. februar 2023 #14499 Del Skrevet 1. februar 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er glade for at vi er som vi er.♥️♥️ Bær det med stolthet. 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. februar 2023 #14500 Del Skrevet 1. februar 2023 Embla Othea skrev (6 minutter siden): Som Camille Vasquez? 😜 Mer som Vasquez i Aliens 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå