Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden):

Og nå fikk Cassidy Tvillingene en flytur her.😉😉

En fjert midt i fleisen :kjefte:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (1 minutt siden):

En fjert midt i fleisen :kjefte:

Cassidy Tvillingene har erfaringer med å få ting i fleisen.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har erfaringer med å få ting i fleisen.:nikke::nikke:

:klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg innrømme at det har vært veldig mange gråværsdager på rad her hvor jeg bor, så jeg vet av erfaring at selv om jeg har vært husmoderlig, så vil millioner av støvfnugg materialisere seg og stå frem som de funklende stjernene de syns at de er (når sola finner det for godt å stikke innom) ...og jeg må finne frem støvsuger og kluter...for å fjerne dem fra jordens overflate atter en gang. 

Åååå, arbeidslyst, treng deg på....her skal du motstand finne!  :jolie: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Nå må jeg innrømme at det har vært veldig mange gråværsdager på rad her hvor jeg bor, så jeg vet av erfaring at selv om jeg har vært husmoderlig, så vil millioner av støvfnugg materialisere seg og stå frem som de funklende stjernene de syns at de er (når sola finner det for godt å stikke innom) ...og jeg må finne frem støvsuger og kluter...for å fjerne dem fra jordens overflate atter en gang. 

Er fort gjort å gå over med kluten da. 🙂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig God Søndag.:klem3::klem3:♥️♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

Er fort gjort å gå over med kluten da. 🙂

Superhusmødre har alltid lyst til å ordne over alt og gjør slikt med et smil. Jeg har mange flater å tørke av, over, under, rundt og sette på plass igjen og det virker som en større jobb enn det virkelig er, når en ikke har lyst. :gjesp: 
I morgen, i morgen...men ikke i dag. "Søndagen er hviledag" og jeg bruker det for alt det er verdt. :) 

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig God Søndag.:klem3::klem3:♥️♥️

Takker for det. Takker for det.   :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Superhusmødre har alltid lyst til å ordne over alt og gjør slikt med et smil. Jeg har mange flater å tørke av, over, under, rundt og sette på plass igjen og det virker som en større jobb enn det virkelig er, når en ikke har lyst. :gjesp: 
I morgen, i morgen...men ikke i dag. "Søndagen er hviledag" og jeg bruker det for alt det er verdt. :) 

Cassidy Tvillingene håper at du koser deg kjempemasse i dag.🥰🥰

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg innrømmer at jeg liker å lese når andre har ting og innrømme :)

Jeg og 😊

Og alltid hyggelig å høre fra deg 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg og 😊

Og alltid hyggelig å høre fra deg 😀

Takk det samme 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at du koser deg kjempemasse i dag.🥰🥰

Det gjør jeg, for jeg har fått tak i noen BLÅ bittesmå druer (Cevita) som var sprekkefulle av saft og smak!
                                       I`m totally hoppy! :rodmer:

Titania skrev (1 minutt siden):

Jeg innrømmer at jeg liker å lese når andre har ting og innrømme :)

Haha...jeg også. :)  

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Det gjør jeg, for jeg har fått tak i noen BLÅ bittesmå druer (Cevita) som var sprekkefulle av saft og smak!
                                       I`m totally hoppy! :rodmer:

Haha...jeg også. :)  

Cassidy Tvillingene er også veldig glade i druer.🥰🥰🍇🍇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Håper du snart får arbeidslyst. ☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden):

Ja hvil ut du Hoppe 😊😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. "Hoppeliten bor i toppen av et tre"...det er det jeg klarer å tenke i dag og det er nok. :) 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...