Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Ja Cassidy Tvillingene må alltid ha appelsinjuice til egg & bacon.:nikke::nikke:

Fint med sånne tradisjoner 😊😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (Akkurat nå):

Fint med sånne tradisjoner 😊😊

Cassidy Tvillingene er veldig tro mot tradisjonene våre.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er veldig tro mot tradisjonene våre.🥰🥰

😊😊☺️☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (9 timer siden):

Jeg er litt enig med deg. Føler absolutt ikke antipati mot grisepraterne, det er absolutt ikke personlig, men det kan være lit vel mye griseprat. Samtidig som det og kan være gøy men ikke overalt hele tiden 

Jeg viser forståelse for behovet til å tøysegriseprate og håper på at de som vil ha det lager sin egen tråd til den bruken, så kan de gasse på der så mye de vil uten innblanding. Samarbeid er tingen. :) 

Embla Othea skrev (3 timer siden):

Jeg kommer til å poste det jeg vil og når jeg vil i de ulike trådene så lenge det er i tråd med retningslinjene og håper dere kommer til å gjøre det samme.

Oppe/nede: Du gjør hva du vil og driter i det? Mener du virkelig det? :( Det er slik det blir krig i verden. Alle må tenke seg om og ta hensyn til omgivelsene, selv på et forum, som er en liten miniatyrverden i seg selv. Man kan si hva som helst som man mener, uten å bruke de hardeste ord og uttrykk...og vi kan også være helt sikre på at "om man ikke gjør noen endringer for å få ting bedre, så blir resultatet akkurat slik som det var og som man egentlig ikke ville ha det." Alle må gjøre den lille innsatsen og tenke før en poster, for å yte sin beste versjon av seg selv. Alle sammen har forbedringspotensiale mener jeg. Ja, jeg også. ;) 

En liten diskuterende uenighet må en regne med av og til. Jeg liker dere alle sammen, uansett.  :klem: 

Embla Othea skrev (3 timer siden):

Jeg har også fått mye hets men jeg driter i det. Så lenge man ikke bryter retningslinjene er man good to go.

Fredfull søndag til samtlige. :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden):

Tusen Takk forumstoresøster, den fortjente Cassidy Tvillingene.:bukker::bukker:

😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ciaran og Ciara skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene sin søndag har begynt bra med en herlig egg & bacon frokost.🥚🥚🥚🥚🥓🥓🥓🥓

Bamzez 🥳

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg viser forståelse for behovet til å tøysegriseprate og håper på at de som vil ha det lager sin egen tråd til den bruken, så kan de gasse på der så mye de vil uten innblanding. Samarbeid er tingen. :) 

Oppe/nede: Du gjør hva du vil og driter i det? Mener du virkelig det? :( Det er slik det blir krig i verden. Alle må tenke seg om og ta hensyn til omgivelsene, selv på et forum, som er en liten miniatyrverden i seg selv. Man kan si hva som helst som man mener, uten å bruke de hardeste ord og uttrykk...og vi kan også være helt sikre på at "om man ikke gjør noen endringer for å få ting bedre, så blir resultatet akkurat slik som det var og som man egentlig ikke ville ha det." Alle må gjøre den lille innsatsen og tenke før en poster, for å yte sin beste versjon av seg selv. Alle sammen har forbedringspotensiale mener jeg. Ja, jeg også. ;) 

En liten diskuterende uenighet må en regne med av og til. Jeg liker dere alle sammen, uansett.  :klem: 

Kloke ord fra klok Hoppe 😊

Ha en finfin søndag du og😊😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig skal man ta hensyn men KG er ingens personlige lekegrind. Jeg er enig i at humoren kan bli for drøy og enkelte kan bli frastøtt men det er mange på sosioprat som lar seg rive med og derfor synes jeg ikke man skal ta enkeltbrukere. 

Jeg liker deg også. ☺️

Ha en fin søndag!

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (3 minutter siden):

God morgen. ☺️ Håper du får en fin dag.

Spent på intervjuet i morgen?

Takk det samme 😊
Ja veldig 🥲😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Takk det samme 😊
Ja veldig 🥲😅

Håper du ikke stresser fælt da :klem3: Det går ofte bedre enn man tror. ☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

Håper du ikke stresser fælt da :klem3: Det går ofte bedre enn man tror. ☺️

Takk :klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Embla Othea skrev (5 minutter siden):

😂

Cassidy Tvillingene kom ned igjen på jorden etter den balltrekakken.🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere fortsatt våkne? 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:boksing:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (Akkurat nå):

:boksing:

Og nå fikk Cassidy Tvillingene hver vår velfortjente knockout.🤣🤣

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden):

Og nå fikk Cassidy Tvillingene hver vår velfortjente knockout.🤣🤣

*Promp* :fise:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (2 minutter siden):

*Promp* :fise:

Og nå fikk Cassidy Tvillingene en flytur her.😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...