Hoppetaujenta Skrevet 19. november 2020 Forfatter #4061 Del Skrevet 19. november 2020 ...og jeg liker denne hit`en fra før i tiden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2020 Forfatter #4062 Del Skrevet 21. november 2020 (endret) Da er jeg ferdig med alle gjøremål og skal slappe av for resten. Varmet opp ferdig kjøpegrønnsakssuppe fra butikken og den holder frem til brødskivekveldsmat i syvtiden. Var ganske mye hvit pepper i den kan jeg kjenne... Høsten har liksom bare gått forbi meg denne sesongen. Plutselig begynner sola å gå ned i en retning som får meg til å legge merke til at den står lavt på himmelen nå. Sola. Kanskje vinteren går like fort? Sykkelen er pakket bort frem til bar bakke dukker opp igjen til våren. 🚲 Fiine sykkelen min. Endret 21. november 2020 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2020 Forfatter #4063 Del Skrevet 27. november 2020 I natt har jeg sovet veldig lite og er sliten, så det blir hjemmejobbing her i dag. Skulle egentlig vært med på "saker & ting" med flere etter tolv i dag, men egenpleie er å være snill med seg selv og sette seg først innimellom. Jobb blir gjort og hvile praktisert. Jeg innrømmer at det er det jeg trenger i dag. 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. november 2020 Forfatter #4064 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg har jo visst om dette lenge, men når man ser bilder av det forstår man at det er noe i det. Hvordan få en liten godisdose til å se flere ganger så stor ut, men ikke være det: https://www.vektklubb.no/artikkel/vektklubb/P9BMp5/slik-kan-du-spise-mer-smagodt?utm_source=vgfront&utm_content=row-r57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 28. november 2020 #4065 Del Skrevet 28. november 2020 Huff, i dag har jeg handlet klær til meg selv for nesten 5000 på nett. Ble litt mer enn jeg hadde tenkt... Men mest på 40-50%, det er i alle fall en liten trøst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2020 Forfatter #4066 Del Skrevet 28. november 2020 Jeg innrømmer at jeg laiket innlegget ditt nå, for det høres oppløftende ut å ha brukt en del penger, men også spart penger samtidig...for det var jo helt sikkert veldig fornuftige kjøp...ikke sant? @LeneXCII 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 28. november 2020 #4067 Del Skrevet 28. november 2020 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): for det var jo helt sikkert veldig fornuftige kjøp...ikke sant? Selvsagt ... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. november 2020 Forfatter #4068 Del Skrevet 29. november 2020 Selvsagt. Jeg visste det! Innrømmer at tidligfrokost er like godt som frokost til alle andre tider, for frokost er helt nødvendig for å ha det bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 29. november 2020 #4069 Del Skrevet 29. november 2020 Og for å avslutte en dyr handlehelg, ble det jammen et par Salomon løpesko nå i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 29. november 2020 #4070 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg liker ikke kunsten til Damien Hirst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2020 Forfatter #4071 Del Skrevet 3. desember 2020 For tiden er denne varianten av eple min store, faste, saftige og velsmakende favoritt! Nydelig!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. desember 2020 #4072 Del Skrevet 4. desember 2020 Håper jeg kan reise til Danmark i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 5. desember 2020 #4073 Del Skrevet 5. desember 2020 Jeg innrømmer at jeg har forhåpninger om at denne desemberen blir bra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 5. desember 2020 #4074 Del Skrevet 5. desember 2020 I dag innrømmer jeg gjerne jeg glad for at datteren straks drar på tur til bestevenninnen, mannen skal så få sitt 🤪før han skal ut og teste skiføret med en kompis slik at jeg får mesteparten av dagen for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 5. desember 2020 #4075 Del Skrevet 5. desember 2020 LeneXCII skrev (19 minutter siden): I dag innrømmer jeg gjerne jeg glad for at datteren straks drar på tur til bestevenninnen, mannen skal så få sitt 🤪før han skal ut og teste skiføret med en kompis slik at jeg får mesteparten av dagen for meg selv Er det snø der du er? Heldiggrisen Ellers innrømmer jeg at jeg håper på en skikkelig hvit og kald vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 5. desember 2020 #4076 Del Skrevet 5. desember 2020 Fame skrev (4 minutter siden): Er det snø der du er? Ikke mye, men de har visst preparert noen få km i en lysløype litt opp i høyden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 10. desember 2020 #4077 Del Skrevet 10. desember 2020 (endret) Om mods lar meg må jeg få innrømme at urettmessig/urettferdig utestenging nå har tatt fra meg det jeg fant skøyeraktig å være med på her. Jeg innrømmer at med min beste vilje kan jeg ikke forstå at jeg har brutt reglene som ramses opp i begrunnelsene! Jeg innrømmer at jeg ikke vet hva jeg kan si...og hvor. Det morsomme er borte...og gnist og glede er tatt fra meg. Og jeg innrømmer at jeg ikke vet hvorfor noen rapporterer den minste spøk og et skjevt ertesmil....OG får medhold. Ja....Dette var årets siste innrømmelse herfra. Endret 11. desember 2020 av Jerry Lee 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #4078 Del Skrevet 11. desember 2020 Jeg innrømmer at slikt er ikke godt å lese. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. desember 2020 #4079 Del Skrevet 11. desember 2020 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Jeg innrømmer at slikt er ikke godt å lese. Med så mange (urettmessige) utestengninger og advarselspoeng langt ut i neste vår skal det nok ikke mye til før permanent karantene og mørk isolasjon innsettes... Sikkert best å holde seg unna....men det føles så "jæbbla" urettferdig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 11. desember 2020 #4080 Del Skrevet 11. desember 2020 Og jeg leste permanent kateter, ikke karantene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå