Hoppetaujenta Skrevet 24. juni 2020 Forfatter #3661 Del Skrevet 24. juni 2020 (endret) Jeg innrømmer at jeg fremdeles ikke har sett igjennom hele GOT. Eller hele Homeland. Bare høsten kommer og bringer med seg mørke kvelder igjen, så skal jeg ta dem for meg og fullføre. Ser frem til det. Endret 24. juni 2020 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. juni 2020 #3662 Del Skrevet 24. juni 2020 Jeg innrømmer at jeg ser fram til en sval lang sommer, med gode muligheter til å jobbe ute. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 24. juni 2020 #3663 Del Skrevet 24. juni 2020 (endret) Kjenner på litt vonde følelser. Snakket med en kunde. Kunden snakket som vanlig, sa alle de vanligste tingene, men tårene presset på i slutten av samtalen. Ble litt betenkt og bekymret for kundens ve og vel. Vet jeg ikke kan gjøre noe. Vil ikke spørre for jeg har ikke noe med det. Må forholde meg til lover og regler, verne om privatlivet til kunden så godt loven tilsier jeg kan gjøre. Allikevel kjenner jeg på hvor tungt kunden må ha det... Endret 24. juni 2020 av GjestSiden2006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 24. juni 2020 #3664 Del Skrevet 24. juni 2020 (endret) 3 minutter siden, GjestSiden2006 skrev: Endret 24. juni 2020 av GjestSiden2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 24. juni 2020 #3665 Del Skrevet 24. juni 2020 Jeg var for flere år siden medlem av Rosenkorsordenen A.M.O.R.C. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2020 Forfatter #3666 Del Skrevet 25. juni 2020 Jeg har oppdaget gleden ved å ta ut ei frossen rund skive polarbrød fra f-boksen, smøre litt lettsmør, banan og kanel på og bare spise det slik som det er. Det begynner å smelte i kantene med en gang i denne stuetemperaturen, men det er litt svalende å smånible på. Jeg liker det veldig godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. juni 2020 #3667 Del Skrevet 25. juni 2020 Jeg inrømmer at jeg ikke gidder mer av denne varmen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 25. juni 2020 #3668 Del Skrevet 25. juni 2020 Jeg innrømmer at tynne ullsokker var et dårlig valg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. juni 2020 Forfatter #3669 Del Skrevet 25. juni 2020 Jeg innrømmer meg en dusj straks og så i seng. Natta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 25. juni 2020 #3670 Del Skrevet 25. juni 2020 Bestemor døde i dag. Og jeg innrømmer at jeg plages med dårlig samvittighet. Jeg burde vært mer tilstede for henne, ikke vært så irritert når jeg ble det, ringt mer, jeg burde sagt oftere at jeg var glad i henne og at hun var så fin.. Lille bestemor med det store hjertet, jeg burde gitt deg mer av mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. juni 2020 #3671 Del Skrevet 25. juni 2020 8 minutter siden, melatonin skrev: Bestemor døde i dag. Og jeg innrømmer at jeg plages med dårlig samvittighet. Jeg burde vært mer tilstede for henne, ikke vært så irritert når jeg ble det, ringt mer, jeg burde sagt oftere at jeg var glad i henne og at hun var så fin.. Lille bestemor med det store hjertet, jeg burde gitt deg mer av mitt. Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 26. juni 2020 #3672 Del Skrevet 26. juni 2020 11 timer siden, melatonin skrev: Bestemor døde i dag. Og jeg innrømmer at jeg plages med dårlig samvittighet. Jeg burde vært mer tilstede for henne, ikke vært så irritert når jeg ble det, ringt mer, jeg burde sagt oftere at jeg var glad i henne og at hun var så fin.. Lille bestemor med det store hjertet, jeg burde gitt deg mer av mitt. Føler med deg❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 26. juni 2020 #3673 Del Skrevet 26. juni 2020 Jeg finner det irriterende når jeg ser ting som aldri invader Russland om vinteren når de snakker om den Franske invasjonen i 1812 eller den tyske i 1941, ingen av disse invasjonene skjedde på vinteren de skjedde begge på sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 26. juni 2020 #3674 Del Skrevet 26. juni 2020 13 timer siden, melatonin skrev: Bestemor døde i dag. Og jeg innrømmer at jeg plages med dårlig samvittighet. Jeg burde vært mer tilstede for henne, ikke vært så irritert når jeg ble det, ringt mer, jeg burde sagt oftere at jeg var glad i henne og at hun var så fin.. Lille bestemor med det store hjertet, jeg burde gitt deg mer av mitt. Kondolerer ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 26. juni 2020 #3675 Del Skrevet 26. juni 2020 16 timer siden, melatonin skrev: Bestemor døde i dag. Og jeg innrømmer at jeg plages med dårlig samvittighet. Jeg burde vært mer tilstede for henne, ikke vært så irritert når jeg ble det, ringt mer, jeg burde sagt oftere at jeg var glad i henne og at hun var så fin.. Lille bestemor med det store hjertet, jeg burde gitt deg mer av mitt. Kondolerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni 2020 Forfatter #3676 Del Skrevet 26. juni 2020 Jeg innrømmer at det er trist å høre, melatonin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juni 2020 #3677 Del Skrevet 26. juni 2020 Jeg syns kinesisk og japansk,høres helt likt ut. Men jeg vet at de ikke forstår hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. juni 2020 Forfatter #3678 Del Skrevet 26. juni 2020 Man kan se forskjell på folk som kommer fra Japan eller Kina. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juni 2020 #3679 Del Skrevet 26. juni 2020 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Man kan se forskjell på folk som kommer fra Japan eller Kina. Ja,det kan man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 26. juni 2020 #3680 Del Skrevet 26. juni 2020 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Jeg syns kinesisk og japansk,høres helt likt ut. Men jeg vet at de ikke forstår hverandre. Er det ikke litt som forskjellen på norsk og tysk? Hanzi og kanji er vel ikke to helt forskjellige språk selv om uttalelsene varierer en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå