Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest Alkoholist
På 15.5.2020 den 10.34, Hoppetaujenta skrev:

Nå har jeg lest en terningkast-anmeldelse av diverse ny småis og jeg kjenner meg veldig sugen. :sjokkbla: Så vakker!
72141802.jpg?imageId=72141802&x=0&y=0&cr

Er dette salt eller søt lakris? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke, for jeg har ikke funnet den ennå, men uansett så tar jeg en. :rodmer: Make It two mens vi er i gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Alkoholist skrev:

Er dette salt eller søt lakris? 

Å fy faen den må jeg smake!! Lakris is er det beste! Husker fortsatt tyrkisk pepper isen som kom på 90 tallet en gang 😎

Endret av K.B.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! :jepp: 

p.s. nå har jeg forsøkt å se en episode i en krimserie på netflix, men jeg husker bare litt av den, fordi jeg småsovnet hele tiden! :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.... :sukk:

Klem om du vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2020 den 12.58, SVK skrev:

:klemmer:

4 timer siden, Daryl Dixon skrev:

20200518_200749.thumb.jpg.226503acc0b9f9c7ac142a70fc3dda3e.jpg

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 timer siden, Anki- skrev:

Klem om du vil ha

1 time siden, melatonin skrev:

20200518_200749.thumb.jpg.226503acc0b9f9c7ac142a70fc3dda3e.jpg

:hug:

31 minutter siden, Dr. Ops skrev:

:lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg blitt veldig overrasket. :sjokkbla: Jeg trodde i min naive tilstand at FB var et sted hvor folk søkte folk
på vanlig vis, men har nå forvillet meg inn i "bakgatene" av det hele og ser at det er massevis av seksuelle bilder
og folk som søker folk på helt andre måter også. Hvordan kan de ha bilder av seg selv med essensielle kroppsdeler 
halvt eller helt ute av klærne sine? Noen av dem med hele stasen ute og noen av dem med hijab, burka og alt
man ikke skulle tro at folk ville tatt bilder av og latt alle man kjenner og hele verden få se. Dette var trist. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Akkurat nå har jeg blitt veldig overrasket. :sjokkbla: Jeg trodde i min naive tilstand at FB var et sted hvor folk søkte folk
på vanlig vis, men har nå forvillet meg inn i "bakgatene" av det hele og ser at det er massevis av seksuelle bilder
og folk som søker folk på helt andre måter også. Hvordan kan de ha bilder av seg selv med essensielle kroppsdeler 
halvt eller helt ute av klærne sine? Noen av dem med hele stasen ute og noen av dem med hijab, burka og alt
man ikke skulle tro at folk ville tatt bilder av og latt alle man kjenner og hele verden få se. Dette var trist. :sukk: 

Ja,fins nok nok av de 'bakgatene' der :sukk: Jeg holder meg til hobbysider,male,strikke,hunder osv, det kan være trivelig :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...jeg begynte å lage pom-pom`er og jeg innrømmer at jeg ble litt vel glad i å "jevne utsiden" for å få den
jevn, for den ble mindre og mindre og avklippet større og større, så i dag har jeg klippet en del garn opp til
småbiter som er brukandes til absolutt ingenting. Det var ganske meditativt å konsentrere seg om å klippe jevnt,
men jeg har lært nå. :fnise:  #bareklippelitt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid vært litt ironisk og litt sånn 🙄 over øvrige families lidenskapelige interesse for mat. Ikke misforstå, jeg er glad i mat selv.

Men jeg innrømmer at jeg selv har fått veldig stort fokus på mat nå, etter at jeg ble sykmeldt. Og jeg planlegger nesten alle måltider. Har også lagt på meg fem kilo, men går ikke mer opp da. Vært stabilt en stund. Jeg kler egentlig litt runde kinn, men må holde meg i form.da! Bør ikke gå opp mer akkurat. 

Men jeg innrømmer at jeg har blitt flinkere til å lage mat også da. Fremdeles ingen mesterkokk, men sausen har blitt litt bedre. Kjøttet litt bedre tilberedt og pastaen er blitt bedre, og suppene også. Broren min skrøt litt av meg i dag. Det er første gang noen i familien gir meg komplimenter for maten. Ble litt glad da ja. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg liker å se glade, kunnskapsrike folk stå ved grytene og lage mat. :jepp:  #førsteprøvesmaker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaktet på lakr-isen i dag, men fant den ikke...men jeg fanbt denne lille nyheten her som jeg kjøpte og spiste opp!
Faktisk veldig god. *jadda det hadde du vel ikke forventet lille Hoppetussa...haha...* Føler meg litt magisk. :gullengel: 
royal-trippel-magi1?pid=DiplomIs-Product

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jaktet på lakr-isen i dag, men fant den ikke...men jeg fanbt denne lille nyheten her som jeg kjøpte og spiste opp!
Faktisk veldig god. *jadda det hadde du vel ikke forventet lille Hoppetussa...haha...* Føler meg litt magisk. :gullengel: 
royal-trippel-magi1?pid=DiplomIs-Product

Du, den er ikke ny den kom for ca ett år siden.:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å. :sukk: Det har jeg ikke oppdaget før nå. Jaja...var godt uansett. 

Jeg må bare innrømme at jeg hadde gått til sengs og trengte å sove, men sola strålte inn og jeg hadde ikke noe
som kunne blende bort strålene, altså måtte jeg stå opp igjen. Jeg er trøtt, men orker ikke å sove i fullt opplyst rom. :Gjesp: 

....og jeg håper at @Jerry Lee kommer tilbake igjen snart. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alkoholist

Jeg innrømmer at min største svakhet er alkohol, men at jeg er veldig svak for sjokolade og is også. 

Endret av Alkoholist
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...