Gjest Alkoholist Skrevet 18. mai 2020 #3521 Del Skrevet 18. mai 2020 På 15.5.2020 den 10.34, Hoppetaujenta skrev: Nå har jeg lest en terningkast-anmeldelse av diverse ny småis og jeg kjenner meg veldig sugen. Så vakker! Er dette salt eller søt lakris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. mai 2020 Forfatter #3522 Del Skrevet 18. mai 2020 Aner ikke, for jeg har ikke funnet den ennå, men uansett så tar jeg en. Make It two mens vi er i gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 18. mai 2020 #3523 Del Skrevet 18. mai 2020 Samme her. Den var veldig fristende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 18. mai 2020 #3524 Del Skrevet 18. mai 2020 (endret) 5 minutter siden, Alkoholist skrev: Er dette salt eller søt lakris? Å fy faen den må jeg smake!! Lakris is er det beste! Husker fortsatt tyrkisk pepper isen som kom på 90 tallet en gang 😎 Endret 18. mai 2020 av K.B. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 18. mai 2020 #3525 Del Skrevet 18. mai 2020 Akkurat nå, K.B. skrev: Å fy faen den må jeg smake!! Enig. Lakris-is er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. mai 2020 Forfatter #3526 Del Skrevet 18. mai 2020 Enig! p.s. nå har jeg forsøkt å se en episode i en krimserie på netflix, men jeg husker bare litt av den, fordi jeg småsovnet hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki- Skrevet 18. mai 2020 #3527 Del Skrevet 18. mai 2020 3 timer siden, Daryl Dixon skrev: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.... Klem om du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 18. mai 2020 #3528 Del Skrevet 18. mai 2020 På 16.5.2020 den 12.58, SVK skrev: @melatonin 4 timer siden, Daryl Dixon skrev: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 18. mai 2020 #3529 Del Skrevet 18. mai 2020 5 timer siden, Daryl Dixon skrev: Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 18. mai 2020 #3530 Del Skrevet 18. mai 2020 2 timer siden, Anki- skrev: Klem om du vil ha 1 time siden, melatonin skrev: 31 minutter siden, Dr. Ops skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2020 Forfatter #3531 Del Skrevet 19. mai 2020 Akkurat nå har jeg blitt veldig overrasket. Jeg trodde i min naive tilstand at FB var et sted hvor folk søkte folk på vanlig vis, men har nå forvillet meg inn i "bakgatene" av det hele og ser at det er massevis av seksuelle bilder og folk som søker folk på helt andre måter også. Hvordan kan de ha bilder av seg selv med essensielle kroppsdeler halvt eller helt ute av klærne sine? Noen av dem med hele stasen ute og noen av dem med hijab, burka og alt man ikke skulle tro at folk ville tatt bilder av og latt alle man kjenner og hele verden få se. Dette var trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 19. mai 2020 #3532 Del Skrevet 19. mai 2020 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Akkurat nå har jeg blitt veldig overrasket. Jeg trodde i min naive tilstand at FB var et sted hvor folk søkte folk på vanlig vis, men har nå forvillet meg inn i "bakgatene" av det hele og ser at det er massevis av seksuelle bilder og folk som søker folk på helt andre måter også. Hvordan kan de ha bilder av seg selv med essensielle kroppsdeler halvt eller helt ute av klærne sine? Noen av dem med hele stasen ute og noen av dem med hijab, burka og alt man ikke skulle tro at folk ville tatt bilder av og latt alle man kjenner og hele verden få se. Dette var trist. Ja,fins nok nok av de 'bakgatene' der Jeg holder meg til hobbysider,male,strikke,hunder osv, det kan være trivelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mai 2020 Forfatter #3533 Del Skrevet 19. mai 2020 Haha...jeg begynte å lage pom-pom`er og jeg innrømmer at jeg ble litt vel glad i å "jevne utsiden" for å få den jevn, for den ble mindre og mindre og avklippet større og større, så i dag har jeg klippet en del garn opp til småbiter som er brukandes til absolutt ingenting. Det var ganske meditativt å konsentrere seg om å klippe jevnt, men jeg har lært nå. #bareklippelitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 19. mai 2020 #3534 Del Skrevet 19. mai 2020 Jeg har alltid vært litt ironisk og litt sånn 🙄 over øvrige families lidenskapelige interesse for mat. Ikke misforstå, jeg er glad i mat selv. Men jeg innrømmer at jeg selv har fått veldig stort fokus på mat nå, etter at jeg ble sykmeldt. Og jeg planlegger nesten alle måltider. Har også lagt på meg fem kilo, men går ikke mer opp da. Vært stabilt en stund. Jeg kler egentlig litt runde kinn, men må holde meg i form.da! Bør ikke gå opp mer akkurat. Men jeg innrømmer at jeg har blitt flinkere til å lage mat også da. Fremdeles ingen mesterkokk, men sausen har blitt litt bedre. Kjøttet litt bedre tilberedt og pastaen er blitt bedre, og suppene også. Broren min skrøt litt av meg i dag. Det er første gang noen i familien gir meg komplimenter for maten. Ble litt glad da ja. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2020 Forfatter #3535 Del Skrevet 20. mai 2020 Jeg innrømmer at jeg liker å se glade, kunnskapsrike folk stå ved grytene og lage mat. #førsteprøvesmaker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2020 Forfatter #3536 Del Skrevet 20. mai 2020 Jaktet på lakr-isen i dag, men fant den ikke...men jeg fanbt denne lille nyheten her som jeg kjøpte og spiste opp! Faktisk veldig god. *jadda det hadde du vel ikke forventet lille Hoppetussa...haha...* Føler meg litt magisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mai 2020 #3537 Del Skrevet 20. mai 2020 25 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jaktet på lakr-isen i dag, men fant den ikke...men jeg fanbt denne lille nyheten her som jeg kjøpte og spiste opp! Faktisk veldig god. *jadda det hadde du vel ikke forventet lille Hoppetussa...haha...* Føler meg litt magisk. Du, den er ikke ny den kom for ca ett år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2020 Forfatter #3538 Del Skrevet 20. mai 2020 Å. Det har jeg ikke oppdaget før nå. Jaja...var godt uansett. Jeg må bare innrømme at jeg hadde gått til sengs og trengte å sove, men sola strålte inn og jeg hadde ikke noe som kunne blende bort strålene, altså måtte jeg stå opp igjen. Jeg er trøtt, men orker ikke å sove i fullt opplyst rom. ....og jeg håper at @Jerry Lee kommer tilbake igjen snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. mai 2020 #3539 Del Skrevet 20. mai 2020 Jeg innrømmer at jeg har spist både sjokolade og is i dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 20. mai 2020 #3540 Del Skrevet 20. mai 2020 (endret) Jeg innrømmer at min største svakhet er alkohol, men at jeg er veldig svak for sjokolade og is også. Endret 20. mai 2020 av Alkoholist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå