Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har ikke vært ute på byen på 10-12 år.

Ikke jeg heller,tror det faktisk må være ca 15 år siden sist :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg ikke er helt klar over hva aktiviteten "være ute på byen" innebærer. Kan noen forklare?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har ikke vært ute på byen på 10-12 år.

Det ikke har noe med akkurat dette å gjøre,men må innrømmer jeg at jeg fremdeles ler av din kommentar som jeg dumpet borti "Lær deg forskjell på sau og geit først"
:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Nietsoj skrev:

Jeg må innrømme at jeg ikke er helt klar over hva aktiviteten "være ute på byen" innebærer. Kan noen forklare?

Tror det er snakk om å gå ut på byen og feste på klubber og slikt. Er ihvertfall det jeg tenker når noen sier gå ut på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
1 minutt siden, Nettvenn skrev:

Det ikke har noe med akkurat dette å gjøre,men må innrømmer jeg at jeg fremdeles ler av din kommentar som jeg dumpet borti "Lær deg forskjell på sau og geit først"
:skratte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
11 minutter siden, Nietsoj skrev:

Det er å feste, på nattklubber, gå på pub den slags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
11 minutter siden, Jaská skrev:

Ca 2,5 år siden jeg var ute på byen sist. Savner det ikke :P

Jeg har bare vært ute på byen en gang, det var i slutten av desember 2017. Hun jeg hadde datet ville prøve å få meg ut, endte opp med å bli en sykt nervepirrende og angstfylt kveld 😨 Jeg var skrekkslagen inni meg, skjedde en del som resulterte i at jeg blokkerte henne i 2 måneder :P Så trist at jeg i en alder av 27 ikke klarer å være ute på byen uten å føle meg som et vrak 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaská
9 minutter siden, Winza skrev:

Jeg har bare vært ute på byen en gang, det var i slutten av desember 2017. Hun jeg hadde datet ville prøve å få meg ut, endte opp med å bli en sykt nervepirrende og angstfylt kveld 😨 Jeg var skrekkslagen inni meg, skjedde en del som resulterte i at jeg blokkerte henne i 2 måneder :P Så trist at jeg i en alder av 27 ikke klarer å være ute på byen uten å føle meg som et vrak 😕 

Kan forstå det man får følelse på det. Men jeg vil nå si at du ikke har gått glipp av stort 😅 Om du har veldig lyst så kanskje det kommer til å skje en dag i fremtiden 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Winza skrev:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
2 minutter siden, Jaská skrev:

Kan forstå det man får følelse på det. Men jeg vil nå si at du ikke har gått glipp av stort 😅 Om du har veldig lyst så kanskje det kommer til å skje en dag i fremtiden 😄

Og hun fikk meg til å smake på litt forskjellig av alkohol og jeg likte ikke noe, alt føltes ut som syre :P tror jeg holder meg unna alkohol øl osv livet ut og heller drikker brus når jeg vil drikke noe usunt :) 

1 minutt siden, Nettvenn skrev:

:klem:

Du er en hyggelig bruker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
5 minutter siden, Geir-Anders skrev:

Hei og god kveld til deg Winza, alle gode tanker til deg. :) 

Takk det samme :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Arwen Undómiel

Hasj og andre rusmidler innvirker på hjernen slik at boka blir en maurstue. Og ødelegger synsnerven, konsentrasjonen og leser opplevelsen. Jeg har ikke oppvask maskin.

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Jeg har dyskalkuli, ja nå vet dere hvor idiot jeg er.

Det er virkelig ikke idioti. 

Jeg har også faktisk det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...