Gjest Jaská Skrevet 7. mars 2019 #1341 Del Skrevet 7. mars 2019 14 minutter siden, Winza skrev: Husker når jeg var yngre og når jeg var hos mormor så tok jeg et glass, hadde i melk, sjoko pulver og hvit is, smakte godt Det hørtes jo veldig godt ut. Det må jeg jo nesten prøve ut en dag! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mars 2019 Forfatter #1342 Del Skrevet 7. mars 2019 Jeg koker egg ferdig nå, så får jeg bedre tid i morgen tidlig. Egg på skive er godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mars 2019 #1343 Del Skrevet 7. mars 2019 1 time siden, Jaská skrev: Det hørtes jo veldig godt ut. Det må jeg jo nesten prøve ut en dag! 😄 Hehe ble overrasket selv over hvor enkelt det var 😄 men husk å finne noe du kan dekke over slik at det ikke spruter over alt når du rister 😅 Dette var når jeg var 13-14 år, men fikk lyst til å prøve igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. mars 2019 #1344 Del Skrevet 7. mars 2019 39 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg koker egg ferdig nå, så får jeg bedre tid i morgen tidlig. Egg på skive er godt. Jeg har stått i over en halvtime og tatt oppvasken, kjenner jeg må spy nesten Å ta oppvasken må være tidenes kjedeligste husplikt 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #1345 Del Skrevet 8. mars 2019 @Winza: Hvis man vasker opp det man har brukt med en gang man er ferdig med det, så blir alt lett som en lek. Jeg innrømmer at jeg ikke alltid følger mitt eget råd her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaská Skrevet 8. mars 2019 #1346 Del Skrevet 8. mars 2019 8 timer siden, Winza skrev: Hehe ble overrasket selv over hvor enkelt det var 😄 men husk å finne noe du kan dekke over slik at det ikke spruter over alt når du rister 😅 Dette var når jeg var 13-14 år, men fikk lyst til å prøve igjen nå Yes sir 🙋♀️ To enkle spennende milkshake snart på vei 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mars 2019 #1347 Del Skrevet 8. mars 2019 11 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: @Winza: Hvis man vasker opp det man har brukt med en gang man er ferdig med det, så blir alt lett som en lek. Jeg innrømmer at jeg ikke alltid følger mitt eget råd her... Jeg har sagt det samme til meg selv hver gang i flere år 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. mars 2019 #1348 Del Skrevet 8. mars 2019 Jeg synes det er kjedeligere å støvsuge og vaske gulv enn å vaske opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. mars 2019 Forfatter #1349 Del Skrevet 8. mars 2019 2 timer siden, Winza skrev: Jeg har sagt det samme til meg selv hver gang i flere år Enkelte bruker papptallerkner og plastglass/bestikk, nettopp fordi de ikke gidder å vaske opp. Kanskje du skulle ønske deg en og begynne å spare til en oppvaskmaskin? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. mars 2019 #1350 Del Skrevet 8. mars 2019 24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Enkelte bruker papptallerkner og plastglass/bestikk, nettopp fordi de ikke gidder å vaske opp. Kanskje du skulle ønske deg en og begynne å spare til en oppvaskmaskin? Har ikke plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SeptemberRose Skrevet 8. mars 2019 #1351 Del Skrevet 8. mars 2019 Frokosten min i dag besto av en sjokolademuffin og en redbull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaská Skrevet 8. mars 2019 #1352 Del Skrevet 8. mars 2019 38 minutter siden, SeptemberRose skrev: Frokosten min i dag besto av en sjokolademuffin og en redbull. Det hørtes digg ut 🙈 Min ble rundstykke med litt bløtkokt egg. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SeptemberRose Skrevet 8. mars 2019 #1353 Del Skrevet 8. mars 2019 7 minutter siden, Jaská skrev: Det hørtes digg ut 🙈 Min ble rundstykke med litt bløtkokt egg. 😄 hehe hadde glemt å kjøpe brød, så da ble det det. Frokosten din var nok sunnere ja 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaská Skrevet 8. mars 2019 #1354 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) 7 minutter siden, SeptemberRose skrev: hehe hadde glemt å kjøpe brød, så da ble det det. Frokosten din var nok sunnere ja 😁 Sånt skjer. Som regel prøver jeg å spise så sunt som mulig, men noen ganger er det veldig riktig med en usunn frokost 😁 Endret 8. mars 2019 av Jaská Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. mars 2019 #1355 Del Skrevet 8. mars 2019 Har nesten ikke hørt noen av sangene de synger på The voice, før og da mener jeg ikke bare i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geir-Anders Skrevet 8. mars 2019 #1356 Del Skrevet 8. mars 2019 Det skal bli spennende å smake på røyka laksen, som naboen min har røyket og som jeg mottok et laks stykke fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 8. mars 2019 #1357 Del Skrevet 8. mars 2019 Må innrømme at jeg ikke er så gira på nysnø nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2019 Forfatter #1358 Del Skrevet 9. mars 2019 19 timer siden, Winza skrev: Har ikke plass @Winza: Du mener "har ikke plast"? Da må du kjøpe vettu! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 9. mars 2019 #1359 Del Skrevet 9. mars 2019 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: @Winza: Du mener "har ikke plast"? Da må du kjøpe vettu! Har et lite kjøkken hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. mars 2019 Forfatter #1360 Del Skrevet 9. mars 2019 Bruk SMÅ ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå