Dr. Ops Skrevet 2. mars 2019 #1241 Del Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Det der er ikke en bolig. Det er en utstilling av noe fjoll! Fjoll for fjols til fjells? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2019 #1242 Del Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Kaninbur Stakkars kaniner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mars 2019 #1243 Del Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Stakkars kaniner.... Kaninbur for mennesker, som ikke vet bedre 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2019 #1244 Del Skrevet 2. mars 2019 3 minutter siden, The R. S skrev: Fjoll for fjols til fjells? Ja. Nettopp. Slike "hytter" bygger man ikke på fjellet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2019 #1245 Del Skrevet 2. mars 2019 5 minutter siden, Catalina Culès skrev: Kaninbur for mennesker, som ikke vet bedre 😉 Stakkars de, og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 2. mars 2019 #1246 Del Skrevet 2. mars 2019 Fint, da vet jeg hvor jeg skal starte neste byggeprosjekt To stk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 2. mars 2019 #1247 Del Skrevet 2. mars 2019 (endret) Endret 2. mars 2019 av The R. S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2019 #1248 Del Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, The R. S skrev: Fint, da vet jeg hvor jeg skal starte neste byggeprosjekt To stk. *rævspark og grusomme klyp* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mars 2019 #1249 Del Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, The R. S skrev: Fint, da vet jeg hvor jeg skal starte neste byggeprosjekt To stk. Gå vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 2. mars 2019 #1250 Del Skrevet 2. mars 2019 Dere så den komme da eller? Ja, digre hus, ikke til å unngå. Etter mye tøv kommer mye fjas tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2019 #1251 Del Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, Catalina Culès skrev: Gå vekk.. ....nettopp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2019 #1252 Del Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, The R. S skrev: Dere så den komme da eller? Ja, digre hus, ikke til å unngå. Etter mye tøv kommer mye fjas tilbake Vel...vi andre vil ikke ha det digert og (stygt) moderne. Vi liker gammelt, lite og intimt og tradisjonelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mars 2019 #1253 Del Skrevet 2. mars 2019 Ja, jeg kunne ha bodd i et sånn hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2019 #1254 Del Skrevet 2. mars 2019 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Ja, jeg kunne ha bodd i et sånn hus Ja. Jeg, og. 😀 Men likevel forskjell på hus og hytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. mars 2019 #1255 Del Skrevet 2. mars 2019 Må innrømme at jeg syns det var litt dumt at hytte-tråden ikke ble mer populær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. mars 2019 #1256 Del Skrevet 2. mars 2019 10 minutter siden, The R. S skrev: Jeg kunne ikke hatt en funkis hus. Det er upraktisk uten fall på taket i norske vintre. Ikke kunne jeg hatt slikt innsyn heller, hadde dekket med gardiner. Men stygge er jeg ikke enig i. Kunne vært litt mer proporsjonalt design med vinduene her da Det aller viktigste synes jeg, er hvordan løsningen er innvendig. De moderne husene har ofte god planløsning og litt interiør-magasin liknende stil. Og slik liker jeg og min ocd Synes noen funkishus er fine. Men flate tak passer ikke med snø nei Rart å tenke på at stilen er snart 100 år gammel, så begrepet moderne må kanskje tøyes litt. Le Corbusier: Maison la Roche 1923-25 Pavilion utstilling 1925 Det første huset han laget ser mer ut som en slags moderne slotts-stil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2019 #1257 Del Skrevet 2. mars 2019 Huset mitt ble bygget rundt 1950 av min bestefar. Planløsningen er gammeldags i dag, men jeg har ikke forandret den fordi jeg liker den slik. Og her står også igjen mange av tingene fra den gang og tidligere. Bl.a. nektet min bestemor å gi slipp på vedkomfyren fra barndomshjemmet. Så den ble installert her selvom de fikk både strøm og gass. Jeg bruker den fortsatt av og til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2019 #1258 Del Skrevet 2. mars 2019 5 minutter siden, Catalina Culès skrev: Må innrømme at jeg syns det var litt dumt at hytte-tråden ikke ble mer populær... Enig. Men så får du sjøl poste mer av de hyttene vi liker. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mars 2019 #1259 Del Skrevet 2. mars 2019 4 minutter siden, Frøkensina skrev: Synes noen funkishus er fine. Men flate tak passer ikke med snø nei Rart å tenke på at stilen er snart 100 år gammel, så begrepet moderne må kanskje tøyes litt. Le Corbusier: Maison la Roche 1923-25 Pavilion utstilling 1925 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Synes noen funkishus er fine. Men flate tak passer ikke med snø nei Rart å tenke på at stilen er snart 100 år gammel, så begrepet moderne må kanskje tøyes litt. Le Corbusier: Maison la Roche 1923-25 Pavilion utstilling 1925 Det første huset han laget ser mer ut som en slags moderne slotts-stil. Det første huset han laget ser mer ut som en slags moderne slotts-stil. Likte egentlig det siste der.., 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. mars 2019 #1260 Del Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Likte egentlig det siste der.., 😀 Jeg og, det minner meg litt om et (mye mindre) hus en av mine oldefedre bygget. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå